توالت فرنگی تاشو، عصا و واکر را از کجا بخریم؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
توالت فرنگی تاشو، عصا و واکر را از کجا بخریم؟

توالت فرنگی تاشو : تجهیزات پزشکی ازجمله تجهیزاتی هستند که بدون وجود آن‌ها، جان بسیاری از بیماران به خطر خواهد افتاد و به همین دلیل اهمیت زیادی در علم پزشکی دارند.

 

این لوازم پزشکی ممکن است که در موارد مختلفی مانند معاینه، تشخیص و یا درمان بیماری‌ها مورد استفاده قرار بگیرند. یکی از پرکاربردترین موارد استفاده از تجهیزات پزشکی، لوازمی مانند توالت فرنگی و رولیتر هستند که به کاهش درد و حفظ تعادل بیمار و یا افراد مسن کمک می‌کنند.

 

به علت کاربرد بالای این لوازم پزشکی، مدل‌های مختلفی از آن‌ها طراحی و تولید شده‌است که برای خرید آن‌ها، می‌توانید به سایت اینترنتی فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی نو مراجعه کنید. با ما همراه باشید تا دربارۀ این لوازم بیشتر بدانید:

 

توالت فرنگی تاشو

با تغییر سبک زندگی و با افزایش سن و بیماری‌هایی نظیر زانو درد و پا درد و هم‌چنین معلولیت‌های جسمی،خرید توالت فرنگی تاشو https://tavanino.com/search-products/category-Toilet برای خیلی از خانواده‌های ایرانی به یک ضرورت تبدیل شده‌است. مشکلی که در اینجا وجود دارد، این است که در بسیاری از‌ منازل ایرانی‌ها، دستشویی فرنگی وجود ندارد، به همین علت استفاده از توالت فرنگی تاشو تنها راه جایگزین است. این نوع توالت‌ها همان‌طور که از اسمشان مشخص است، نوعی از توالت فرنگی هستند که از طرح اولیۀ آن برای ساخت ایده گرفته‌اند.

 

دستشویی فرنگی‌های تاشو دارای یک لگن هستند که کار کاسه توالت فرنگی را می‌کند و هم‌چنین دو پایه دارند که بر روی توالت ایرانی قرار می‌گیرند. با استفاده از این توالت‌ها، می‌توانید توالت ایرانی خود را به‌سادگی و با کمترین هزینه، به دستشویی فرنگی تبدیل کنید. به‌علاوه در موارد نیاز، امکان استفاده از توالت ایرانی نیز وجود خواهد داشت.

 

نمونه‌های مختلفی از توالت‌ فرنگی تاشو وجود دارد که صندلی فرنگی قیفی تاشو و مدل دیواری آن، از پرکاربردترین و پرفروش‌ترین مدل‌های صندلی‌های تاشو است. همان‌طور که از نام توالت قیفی مشخص است، یک قیف بزرگ دارد که بر روی چهارپایۀ خود متصل می‌شود و روی سنگ دستشویی ایرانی قرار می‌گیرد. این مدل از صندلی‌های تاشو، بیشتر مناسب افرادی است که قصد جابه‌جایی آن را دارند.

 

در مقابل نمونه‌های دیواری هستند که در زیر فلش تانک سرویس و به دیوار متصل می‌شوند. این نوع توالت‌های دیواری قابلیت تحمل وزن بالایی دارند و می‌توانند تا 150 کیلوگرم وزن را تحمل کنند. فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی نو ارائه‌دهندۀ نمونه‌های مختلف از توالت‌های فرنگی و تاشو است که می‌توانید با مراجعه به سایت اینترنتی این فروشگاه، خرید خود را به‌صورت اینترنتی و به‌راحتی انجام دهید.

توالت فرنگی تاشو، عصا و واکر را از کجا بخریم؟

عصا

عصا (https://tavanino.com/search-products/category-crutches )یکی از ابزارهای کاربردی و مفید است که به سالمندان در راه رفتن و پیاده‌روی‌ کمک می‌کند. از آنجایی که ممکن است پیاده‌روی بدون تکیه‌گاه باعث سقوط و شکستگی‌های خطرناکی در افراد مسن شود، وجود تکیه‌گاه یک امر ضروری محسوب می‌شود، اما استفاده از این وسیله فقط مختص به افراد مسن نیست و افرادی که دارای آسیب‌دیدگی در ناحیه پا هستند و یا از معلولیت‌های جسمی در ناحیۀ پا نیز رنج می‌برند، می‌توانند از این وسیله‌های کمکی استفاده کنند.

 

بهترین عصای طبی آن است که به افراد ناتوان حرکتی و مخصوصاً افراد مسن در تحرک و حفظ تعادل کمک زیادی ‌کند. برخلاف تصور بسیاری از افراد که عصا وسیله‌ای جهت تحمل وزن است درحالی‌که از این وسیله بیشتر به جهت حفظ تعادل افراد استفاده می‌شود. براساس نیازهای متفاوت مشتریان، نمونه‌های متفاوتی از این وسیله حرکتی طراحی و تولید شده‌است که می‌توانید مدل مدنظر خود را از فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی نو تهیه کنید.

 

این ابزارهای حرکتی از نظر ساختار کلی، به مدل‌های تک‌نقطه‌ای، چندنقطه‌ای، تاشو و صندلی شو تقسیم‌بندی می‌شوند. علاوه‌بر ساختار، توجه به دسته‌های این ابزار حرکتی از دیگر موارد مهم در زمان خرید است. نمونه‌های مختلفی از نوع دسته وجود دارد که با توجه به ساختار و کاربردهای آن‌ها، می‌توانید بهترین مدل را از فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی نو تهیه کنید.

 

مدل دسته چوبدستی سرکج یک مدل استاندارد است و موقعیت مناسبی را برای فرد ایجاد می‌کند. چوبدستی T شکل که حالت دسته آن کاملاً به شکل T است و برای بیمارانی که در ناحیه مچ دست آسیب‌دیدگی دارند، ایده‌آل است. این مدل از ابزارهای حرکتی، بهترین چوبدستی مچی محسوب می‌شوند.

 

نمونۀ دیگر از این لوازم حرکتی، شبیه علامت سؤال است و وزن افراد را به‌خوبی توزیع می‌کند و با نام افست شناخته می‌شود. فریتز نوعی دیگر از ابزارهای حرکتی است که شبیه نمونه T هستند، اما راحتی بیشتری دارند. این مورد به‌علت منحنی اضافه در انتهای آن است. همچنین دستگیره‌های مختلفی وجود دارند که نحوۀ گرفتن دسته را آسان‌تر می‌کنند و برای افرادی که توان کمتری دارند، بسیار مناسب هستند.

 

قیمت و خرید واکر

انواع واکر توانی نو در مدل ها و قیمت های متنوع موجود است. یکی از وسایل مهم و درواقع کمکی برای کمک به راه رفتن افراد بیمار و سالمند است. درواقع این وسیله برای کمک به افرادی طراحی شده‌است که در هنگام پیاده‌روی، به پشتیبانی و کمک اضافی احتیاج دارند. این وسیلۀ حرکتی در بیمارانی که قدرت و توانایی عضلات اندام تحتانی آن‌ها کم شده باشد و یا به دلایل مختلف مانند عمل جراحی نمی‌توانند تعادل خود را حفظ کنند و همچنین افرادی که دامنۀ حرکتی مفصل ران یا زانو یا مچ پای آن‌ها کم شده‌است، به‌کار می‌رود. رولیترها به‌دلیل داشتن چهارپایه، نسبت‌به چوبدستی‌ها در حفظ تعادل کمک بیشتری می‌کنند و پایدارتر هستند.

 

به‌طورکلی رولیترها در مواردی همچون کمک به راه رفتن افرادی که تعادل حرکتی ندارند یا در ناحیه پاهای خود دچار آسیب‌دیدگی و درد هستند، به‌کار می‌رود. استفاده از واکر برای افرادی که دوران نقاهت عمل جراحی را می‌گذرانند نیز بسیار ضروری است و به آن‌ها کمک می‌کند تا بدون دخالت سایر افراد، بتوانند حرکت کنند.

توالت فرنگی تاشو، عصا و واکر را از کجا بخریم؟

نمونه‌های مختلفی از رولیتر وجود دارد که برای استعلام قیمت و خرید آن‌ها، می‌توانید به فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی نو مراجعه کنید. واکرهای ساده یا استاندارد، رولیترهای دو چرخ، سه چرخ و چهار چرخ از انواع این ابزارهای حرکتی هستند که هرکدام کاربرد خاصی دارند:

 

ساده یا استاندارد

رولیتر‌های استاندارد ابتدایی‌ترین و محبوب‌ترین نوع از این وسیله‌های حرکتی هستند که 4 پایه بدون چرخ دارند. برای حرکت کردن با این نوع وسیلۀ حرکتی، فرد باید کاملاً آن را بلند کرده، چند سانتی‌متری به جلو ببرد و بعد خود را به‌سمت آن بکشاند. این نمونه از ابزارهای حرکتی ارزان، سبک و بادوام بوده و بیشتر مناسب استفاده در منزل هستند.

 

دو چرخ

همان‌طور که از نام رولیترهای دو چرخ مشخص است، در دو پایه‌ی جلویی خود چرخ دارند. وجود چرخ باعث می‌شود این وسیله حرکتی برای استفادۀ بیرون از منزل مناسب باشد. هم‌چنین چرخ‌ها به شخص اجازه می‌دهد که در هنگام حرکت کردن، وسیله را به جای بلند کردن به جلو هل دهد و دیگر نیاز به بلند کردن آن نداشته باشد. شایان ذکر است که این نمونه‌ها بیشتر برای افراد دارای تعادل متوسط تا خوب، مناسب هستند.

 

رولیتر ۳ چرخ

همان‌طور که از نام این وسیله مشخص است، ۳ چرخ دارد. استفاده از آن نیز برای افرادی که عضلات تحتانی آن‌ها تحلیل رفته و نیاز به استفادۀ مداوم از رولیتر دارند، مناسب‌تر و آسان‌تر است. بعضی از مدل‌های رولیتر ۳ چرخ قابلیت جمع شدن نیز دارند که این مورد حمل‌ونقل آن‌ها را آسان‌تر می‌کند.  جهت استعلام قیمت و خرید رویلتر 3 چرخ، می‌توانید به سایت اینترنتی فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی نو مراجعه کنید.

 

۴ چرخ

استفاده از رولیتری که ۴ چرخ دارد، برای افرادی که عضلات تحتانی آن‌ها تحلیل رفته و یا افرادی که نیاز به استفاده مداوم از این ابزار حرکتی را دارند، بسیار مناسب است. رولیترهای چهار چرخ انتخاب اول برای کسانی است که زمان بسیاری را در خارج از خانه سپری می‌کنند. بیشتر مدل‌های این نوع لوازم حرکتی ۴ چرخ، در قسمت دسته‌ها ترمز دارند که با فشار دادن فعال می‌شوند و در برخی از آن‌ها صندلی برای استراحت و سبد برای قرار دادن وسایل شخصی تعبیه شده‌است.

 

بهترین سایت اینترنتی جهت خرید تجهیزات پزشکی

با توجه به گستردگی دنیای خرید و فروش آنلاین، دیگر لازم نیست که برای خرید لوازم پزشکی موردنیاز خود ازجمله توالت فرنگی، عصا و واکر، به‌صورت حضوری به مراکز خرید آن‌ها مراجعه کنید. فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی نو یکی از برترین فروشگاه‌های آنلاین محصولات پزشکی است که می‌توانید از طریق آن، انواع تجهیزات پزشکی(https://tavanino.com/) مدنظر خود را خریداری کنید.

 

توانی نو محصولات متنوعی از لوازم پزشکی را ارائه می‌کند. این ویژگی به کمک شما آمده‌است تا تجهیزات مختلف موجود را با یکدیگر مقایسه کنید و تصمیم بهتری برای خود بگیرید. به‌علاوه، کیفیت تجهیزات یک اصل مهم برای خرید لوازم پزشکی است. تجهیزات ارائه‌شده در توانی نو، همگی باکیفیت بوده و دوام و ماندگاری زیادی دارند.

 

جهت خرید از این فروشگاه اینترنتی، فقط کافی است محصول مدنظر خود را انتخاب و به سبد خرید اضافه کنید و پرداخت را به‌صورت آنلاین و راحت انجام دهید. آدرس خود را ثبت کنید و محصول خریداری‌شده را درب منزل تحویل بگیرید.

توالت فرنگی تاشو، عصا و واکر را از کجا بخریم؟

 

سخن پایانی

نمونه‌های مختلفی از تجهیزات پزشکی عمومی مانند توالت فرنگی و رویلترها وجود دارد که به کمک پزشکان و بیماران آمده‌است تا وضعیت سلامتی افراد را بهبود بخشند و به حفظ تعادل و کاهش درد آن‌ها کمک کنند. با توجه به کاربرد زیاد این لوازم، می‌توانید آن‌ها را از فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی نو با قیمتی مناسب تهیه کنید.

جدیدترین مطالب سایت