خرید کشنده اقساطی در فرهان دیزل

مجموعه : رپورتاژ آگهی
خرید کشنده اقساطی در فرهان دیزل

امروزه با توجه به افزایش قیمت سرسام آور انواع کامیون و کشنده در بازار خودرو کشور، خرید نقدی برای طیف وسیعی از مشتریان، کمی مشکل زا بوده است. امروزه کامیون‌های اروپایی که به تازگی وارد کشور شده‌اند، با قیمت‌های بیش از ۶ میلیارد تومان معامله می‌شوند. همچنین کامیون‌های چینی تولید داخل نیز با قیمت‌های بیش از ۴ میلیارد تومان بسته به مدل در بازار، معامله می‌شوند. در چنین شرایطی خرید کشنده اقساطی راهکاری است که قشر وسیع‌تری از مشتریان احتمالی را به کامیون یا کشنده مد نظر خود می‌رساند. در این مقاله قصد داریم شما را با شرایط خرید اقساطی کشنده از فرهان دیزل آشنا کرده و به بررسی مدل‌هایی که امکان ثبت نام و خرید اقساطی دارید، بپردازیم.

 

مزایای خرید کشنده اقساطی

امروزه در دوره‌ای که قیمت کشنده‌ها در ارقامی بالاتر از ۴ تا ۵ میلیارد تومان هستند، تهیه این مبالغ برای بسیاری از افراد کمی مشکل است. به کمک طرح‌های فروش اقساطی کشنده، شما می‌توانید مبلغ اصلی کشنده را به صورت اقساطی پرداخت کنید. با توجه به اینکه تحویل کشنده‌ها در طرح‌های خرید کشنده اقساطی به صورت آنی خواهد بود، شما قادر هستید تا در زمان کوتاهی کشنده خود را تحویل گرفته و کار کردن با آن را آغاز کنید. بدین ترتیب کشنده شما قادر خواهد بود تا اقساط خود را با کار کردن پرداخت کند. این امر باعث می‌شود تا فشار کمتری به خریدار وارد شود و مشکلی از بابت بازپرداخت برای وی به وجود نیاید.

 

کمی بیشتر درباره شرایط خرید کشنده اقساطی بدانیم.

اگر سایت معتبری همچون فرهان دیزل را برای خرید کشنده اقساطی انتخاب کنید، این شرکت برای شما امتیاز ویژه‌ای را از نظر شرایط بازپرداخت اقساط در نظر گرفته است. در طرح‌های فروش ویژه اقساطی کامیون و کشنده، شما معمولاً نیمی از مبلغ نهایی را پرداخت می‌کنید و الباقی را به صورت اقساطی و بلند مدت بازپرداخت می‌کنید. این کار باعث می‌شود تا فشار کمتری به خریدار وارد شده و دیگر نیازی به انتظار برای جمع آوری مبالغ وجود نخواهد داشت.

 

کدام کشنده‌ها را می‌توانیم به صورت اقساطی خریداری کنیم؟

در صورتی که تمایل به خرید کشنده اقساطی دارید، شرکت ما چندین مدل را در طرح‌های فروش اقساطی خود قرار داده است. از جمله این کشنده‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

کشنده دایون نیو فیس اقساطی

یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید کشنده اقساطی، کشنده دایون نیوفیس است که به عنوان یکی از محصولات خوش قیمت و پرفروش بازار می‌باشد. این کشنده که توسط شرکت کرمان دیزل تولید می‌شود، تا به حال در دو نسل در بازار کشور ما عرضه شده است. این کشنده در نسل دوم که اصطلاحا با نام نیوفیس شناخته می‌شود، از یک موتور شش سیلندر خطی ۴۳۰ اسب بخاری بهره می‌برد که ساخت برند یوچای کشور چین می‌باشد.

این کشنده از نوع تک دیفرانسیل است و ابعاد اتاق آن تقریباً از کامیون‌های باری FM ولوو الگوبرداری شده است. این کشنده با یک گیربکس دستی عرضه می‌شود و نکته قابل توجه درباره این گیربکس، بهره‌مندی از اینتاردر پنج مرحله‌ای است. از این بابت می‌توان گفت که این کشنده ارزان‌ترین مدل بازار محسوب می‌شود که دارای اینتاردر ۵ زمانه بوده و به یک گیربکس دستی نیز مجهز شده است. در صورتی که قصد خرید اقساطی کشنده دایون را دارید، طرح‌های فروش کشنده قسطی ما را بررسی کنید.

دایون نیو فیس اقساطی

 

کشنده فوتون ۴۳۰

در حال حاضر، یکی دیگر از بهترین گزینه‌ها برای خرید کشنده قسطی در کشور، کشنده فوتون ۴۳۰ است. این کشنده ساخت شرکت چینی فوتون است که با نام اصلی Auman H4 در بازارهای بین المللی عرضه می‌شود. این کشنده در حال حاضر توسط گروه ایران خودرو دیزل مونتاژ و به مشتریان ایرانی تحویل داده می‌شود. این کشنده به همراه نسخه جدیدتر ۴۶۰ اسب بخاری توانسته است تا رکورد فروش را در سال ۱۴۰۱ در کشور بشکنند. به گونه‌ای که کشنده‌های فوتون در کشورمان در سال گذشته بیش از ۵۷۰۰ دستگاه فروش را تجربه کردند.

 

کشنده ۴۳۰ اسب بخاری فوتون، دارای یک موتور شش سیلندر خطی است که ساخت شرکت کامینز بوده و از قدرت مشابهی با کشنده دایون نیوفیس بهره می‌برد. همچنین این کشنده از یک گیربکس دستی بهره می‌برد که ۱۶ دنده دستی می‌باشد. این گیربکس پیشتر بر روی کشنده‌های مرسدس بنز آکسور 1843 و ایویکو ۴۴۰ مورد استفاده قرار گرفته است. در حال حاضر این گیربکس، تنها بر روی نسخه ۴۳۰ اسب بخاری فوتون استفاده شده است و نسخه ۴۶۰ اسب بخاری از گیربکس ۱۲ سرعته اتوماتیک بهره می‌برد. در هر صورت کشنده فوتون ۴۳۰، انتخاب ایده‌آلی برای خرید کشنده قسطی در کشور است.

فوتون 430

کشنده فوتون ۴۶۰ اقساطی

انتخاب دیگری که می‌توانید برای خرید کشنده قسطی داشته باشید، کشنده فوتون ۴۶۰ است. این کشنده که به عنوان نسل جدیدتر محصولات برند فوتون شناخته می‌شود، توسط ایران خودرو مونتاژ و به بازار عرضه می‌شود. این کشنده دارای موتور ۴۶۰ اسب بخاری است که بر خلاف نسخه فوتون ۴۳۰ از یک گیربکس اتوماتیک سری ترکسون ساخت شرکت ZF استفاده می‌کند. این کشنده مجهز به اینتاردر است و برای رانندگانی که در مسیرهای کوهستانی فعالیت می‌کنند، گزینه مناسب‌تری به شمار می‌آید. در ضمن جالب است بدانید که کشنده ام پاور که توسط گروه بهمن موتور تولید می‌شود، نسخه‌ای به روز رسانی شده از همین کشنده است. با این حال، در محصول تولید شده توسط بهمن دیزل، قدرت کشنده به حدود ۴۰ اسب بخار افزایش یافته است و یک کشنده ۵۰۰ اسب بخاری عرضه می‌شود.

فوتون 460

خرید اقساطی کشنده از فرهان دیزل

تا به اینجای مقاله، شما را با مزایا و شرایط خرید کشنده اقساطی از فرهان دیزل آشنا کردیم. شرکت فرهان دیزل، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در حوزه خرید و فروش انواع خودروهای تجاری سنگین و نیمه سنگین در کشور است. این شرکت، شرایط مختلفی را برای خرید اقساطی کشنده در نظر گرفته است. از جمله این شرایط می‌توان به امکان تامین تسهیلات بانکی و آزاد برای مشتریان به صورت ویژه و خارج از نوبت اشاره کرد. همچنین این امکان وجود دارد که شما در طرح‌های ثبت نام کشنده‌های تولید داخل و وارداتی شرکت کرده و از تسهیلات فرهان دیزل برای خرید ماشین سنگین بهره ببرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید با کارشناسان فرهان دیزل از طریق شماره‌های موجود در سایت در ارتباط باشید.

جدیدترین مطالب سایت