راهنمای خرید کرم دور چشم! نکات قابل توجه

مجموعه : رپورتاژ آگهی
راهنمای خرید کرم دور چشم! نکات قابل توجه

اگر بالاتر از 20 سال سن دارید، کم‌کم وقت آن رسیده است که برای حفظ سلامتی پوست دور چشم خود از کرم دور چشم استفاده کنید. آیا می‌دانستید که پوست ناحیه دور چشم ده برابر نازک‌تر، ظریف‌تر و حساس‌تر از پوست دیگر نقاط صورت است؟ به همین دلیل است که متخصصان توصیه می‌کنند به منظور پیشگیری از بروز علائم پیری زودرس در این ناحیه از پوست وقتی در دهه بیست زندگی خود هستید، مصرف کرم دور چشم را آغاز کنید.

 

چرا کرم دور چشم بزنیم؟

علاوه بر اینکه پوست دور چشم بسیار نازک‌تر از پوست سایر نقاط بدن است، غدد چربی کمی نیز در این ناحیه وجود دارد. از طرف دیگر هر تغییر حالتی که در طول روز در صورت خود ایجاد می‌کنید (مثل خندیدن یا حرف زدن)، باعث حرکات ریز در پوست زیر چشم می‌شود. خرید کرم دور چشم این مزیت را دارد که به کمک آن می‌توان رطوبت‌رسانی لازم به پوست دور چشم را انجام داده و از چین و چروک، پف و تیرگی زیر چشم ممانعت به عمل آورد. به فواید کرم دور چشم دقت کنید:

 

جلوگیری از بروز چین و چروک و علائم پیری در پوست

کاهش پف زیر چشم

کمک به کاهش خطوط تیره زیر چشم

آبرسانی به پوست و پیشگیری از ایجاد خشکی

کمک به یکنواخت به نظر رسیدن رنگ پوست صورت

 

از کجا کرم دور چشم بخریم؟

برای خرید کرم دور چشم کافیست که به فروشگاه‌های لوازم آرایشی و مراقبت از پوست مراجعه کنید. اما ما به شما خرید از داروخانه را پیشنهاد می‌دهیم. داروخانه، مرکزی است که در آن به دلیل نظارت‌ها و کنترل‌های دقیقی که وجود دارد، تمامی محصولات اصل هستند. البته کرم دور چشم را به صورت اینترنتی از داروخانه آنلاین نیز می‌توانید تهیه کنید. به دلیل تنوع بالای محصولات و سهولت در خرید،داروخانه آنلاین مثبت سبز را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در هر کجای ایران که باشیدسفارش شما از این داروخانهدر کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستتان خواهد رسید.

 

راهنمای خرید کرم دور چشم! نکات قابل توجه

نکاتی که برای خرید کرم دور چشم باید به آنها توجه کنید

فرقی نمی‌کند که از مثبت سبز کرم دور چشم می‌خرید یا از یک داروخانه دیگر. در هر صورت به موارد زیر دقت کنید:

 

ترکیبات کرم دور چشم

یکی از مهم‌ترین نکاتی که برای خرید کرم دور چشم باید به آن توجه شود، ترکیبات موجود در این کرم است:

برای از بین بردن چین و چروک: رتینول، پپتیدها و اسید هیالورونیک.

به منظور برطرف کردن تیرگی چشم: ویتامینC، ویتامینK، نیاسینامید، شیرین بیانیا اسید کوجیک.

جهت از بین بردن پف زیر چشم: کافئین، خیار، چای سبز، آلوئه ورا، روغن نارگیل، بابونه و ریشه شیرین بیان

 

مراقب عطر و رایحه در کرم دور چشم باشید

چه از داروخانه آنلاین مثبت سبز خرید کنید و چه از هر فروشگاه دیگری، سعی کنید کرم دور چشمی را انتخاب نمایید که فاقد عطر، اسانس و رایحه باشد. این نوع ترکیبات بسیار حساسیت‌زا بوده و ممکن است واکنش‌های آلرژیک ایجاد کنند.

راهنمای خرید کرم دور چشم! نکات قابل توجه

کرم دور چشم دارایSPF برای استفاده در روز

بهتر است کرم دور چشمی را انتخاب کنید که حاوی SPF باشد. در این صورت در برابر اشعه مضر خورشید از پوست شما محافظت به عمل خواهد آمد. نمونه‌های مرغوبی از این نوع کرم دور چشم را به راحتی در داروخانه آنلاین مثبت سبز می‌توانید بیابید. این داروخانه به مدیریت جناب آقای سید مرتضی مهر طباطبایی در تهران مشغول به فعالیت است اما به همه جای ایران ارسال دارد.

 

خصوصیات کرم دور چشم مخصوص شب

کرم دور چشمی که مخصوص شب تهیه می‌شود، باید نقش ترمیم کننده و بازسازی‌کننده را داشته باشد. ترکیبات این کرم باید سنگین‌تر از کرم دور چشم روز در نظر گرفته شود. بنابراین بهتر است پپتیدها، رتینول و اسید هیالورونیک در ترکیبات آن وجود داشته باشند.

 

کرم دور چشم مناسب برای افراد 30 تا 40 سال

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در خرید کرم دور چشم باید به آن توجه شود، سن فرد است. افراد 30 تا 40 سال و همچنین بالاتر از چهل سال بهتر است از کرمی استفاده کنند که دارای رتینول باشد. اما اشخاصی که از لحاظ سنی در دهه 20 هستند باید کرم دور چشمی را بخرند که ترکیبات ضعیف‌تری داشته باشد. مثلا فقط از ویتامین‌ها در آن استفاده شده و ترکیبات ضد چروک را شامل نشود. اگر بالای 40 سال سن دارید، به دنبال کرم دور چشمی باشید که علاوه بر رتینول حاوی ترکیبات کلاژن‌ساز نیز باشد.

 

گفتار آخر

خرید کرم دور چشم خریدی نیست که بدون آگاهی‌های لازم بتوانید برای آن اقدام کنید. نکاتی که باید به آنها دقت نمایید در این مطلب ذکر کردیم. باز هم تاکید می‌کنیم که بهتر است کرم دور چشم خود را از داروخانه‌هایی مثل مثبت سبز بخرید تا از اصالت کالا مطمئن باشید. همچنین خرید اینترنتی از نظر هزینه‌ها نیز به نفع شما خواهد بود. داروخانه‌های آنلاین گاه تخفیف‌های بسیار خوبی برای فروش محصولات خود می‌گذارند.

جدیدترین مطالب سایت