نکات کلیدی خرید سرویس خواب مدرن + ترفندهای طلائی

مجموعه : رپورتاژ آگهی
نکات کلیدی خرید سرویس خواب مدرن + ترفندهای طلائی

یک اتاق خواب باید با تعداد مناسب مبلمان مبله شود حتی طرح و اندازه ای که برای آن انتخاب می کنید نیز حائز اهمیت است. توجه به این امر می‌تواند اتاق شما را راحت‌تر و دنج تر نماید. اتاق شما به‌ عنوان خلوت گاه و پناهگاه شما بعد از یک روز کاری طولانی‌ باید مکانی برای تجدید قوا و استراحت باشد. خرید تخت خواب و به طور کلی سرویس خواب مناسب می تواند به شما این اطمینان را بدهد که از اتاق خواب خود به شیوه ای که دوست دارید و تصورش را داشتید، استفاده کنید.

 

اما خرید سرویس خواب به راحتی مانند سفارش یک همبرگر نیست. باید به طور جدی به آن فکر کنید و همه جوانب آن را در نظر بگیرید تا پولتان را هدر ندهید.

 

حال که صحبت از پول شد، در اولین قدم باید قبل از خرید وسایل اتاق خواب، بودجه آن را تعیین کنید. این موضوع به شما کمک می کند حد و مرزی مشخصی برای خود در خرید تعیین کنید. اگر از بودجه ای که در نظر گرفته اید پیروی کنید نه تنها می توانید وسایلتان را تنها با همان مقدار هزینه اختصاص داده شده خریداری نمایید، بلکه با ذهنیتی که برای اتاق خواب خود در نظر داشتید، نیز آن ها مطابقت دهید. حال برای خرید سرویس خواب به نکاتی که در ادامه این مقاله برای شما آماده کرده ایم توجه کنید.

 

1.به اندازه اتاق خواب خود دقت نمایید.

یکی از نکاتی که خیلی مهم است، این می باشد که اندازه اتاق خواب خود را بدانید زیرا این امر می تواند به شما کمک کند تا برنامه ریزی داشته باشید که به چه چیز هایی نیاز دارید و اینکه مبلمان اتاق خواب شما چقدر باید بزرگ یا کوچک باشد. با دانستن ابعاد اتاق خود و نیز قسمت هایی که می شود وسایل را قرار داد، می توانید اندازه مبلمان خود را تخمین بزنید. این موضوع همچنین به شما این امکان را می دهد تا تعیین کنید که چه تعداد مبلمان را می توان در داخل اتاق جای داد.

 

با توجه به اینکه ست اتاق خواب انواع مختلفی دارد؛ برای شما مهم است که قبل از خرید یک سرویس خواب اتاقتان را به طور کامل اندازه گیری کنید. این همچنین پیشنهاد می‌کنیم اندازه درب هایی که به اتاقتان باز می شود مثل درب حمام، کمد دیواری، تراس، پنجره ها و فضایی که هر یک نیاز دارند تا به خوبی بشود از آن ها استفاده کرد را در نظر بگیرید زیرا این امر می‌تواند محل قرارگیری قطعات مختلف مبلمان مثل میز آرایش را تعیین کند. اندازه گیری ها را در حین خرید همراه خود داشته باشید تا فروشندگان به راحتی هنگام انتخاب سرویس خواب به شما مشاوره دهند اگر هم جزو افرادی هستید که از سایت ها مثل گامی نو خرید می کنید با توجه به جدول سایز قرار داده شده در توضیحات این کار به راحتی انجام پذیر خواهد بود.

 

2.طراحی و سبک چیدمان سرویس خواب

 

نکات کلیدی خرید سرویس خواب مدرن + ترفندهای طلائی

طراحی و سبک اتاق خواب شما یکی از مواردی است که باید هنگام خرید سرویس خواب به آن توجه کنید. شما با دانستن سبک و طراحی اتاق خواب خود میتوانید تصویری دقیق از آنچه در نهایت دوست دارید به آن دست پیدا کنید، داشته باشید.

 

سبک های مختلفی از مبلمان اتاق خواب وجود دارد که می توانید بر اساس سلیقه یا ترجیحات خود از میان آنها انتخاب کنید. مدرن، کلاسیک، روستایی، معاصر و… نمونه هایی از این سبک ها هستند. یک راه ساده برای اینکه به شما کمک کند انتخاب های خود را محدود کنید، قبل از انتخاب از وبلاگ های طراحی داخلی یا اینستاگرام و پینترست ایده و الهام بگیرید.

 

به یاد داشته باشید که سبکی برای سرویس خواب خود انتخاب میکنید، بر اکثر مبلمان اتاق خواب شما تاثیر میگذارد. بنابراین بسیار مهم است که وقت خود را صرف پیدا کردن یک ست به سبکی کنید که در همه اجزای سرویس خواب از جمله تخت خواب، کمد، دراور، پاتختی، میز آرایش و… زیبا باشد و به قول معروف بنشیند. علاوه بر این، یک اتاق خواب با طراحی خوب قطعا تاثیر مثبتی بر خواب، خلق و خو، کار و زندگی شما خواهد داشت. داشتن فضای خصوصی شخصی سازی شده با سلیقه شما می تواند بر نحوه تفکر و احساس شما تاثیر بگذارد و همچنین استرس را به طرز باورنکردنی ای کاهش دهد.

 

نکات کلیدی خرید سرویس خواب مدرن + ترفندهای طلائی

 

3.نیاز ها و سبک زندگی تان را در نظر بگیرید

اتاق خواب شما مکانی است که می توانید بعد از یک روز پر مشغله در آن استراحت کنید، اگر می‌خواهید احساس راحتی بیشتری داشته باشید، می‌توانید تختی با سایز بزرگ‌تر انتخاب کنید، به‌خصوص اگر آن را با شریک زندگیتان تقسیم می کنید. بنابراین مبلمان شما باید با سبک زندگی شما مطابقت داشته باشد، اگر مجموعه ای از قاب عکس ها یا وسایل ارزشمندی برای نگهداری دارید، می توانید وسایلی تهیه کنید که با داشتن طبقات مختلف مناسب قرار دادن اینگونه عناصر باشد و یا اگر تعداد زیادی کفش و لباس دارید، داشتن کمد ها یا دروارهایی با تعداد قفسه و کشو بیشتر برای شما مناسب تر خواهد بود. سعی کنید شخصیت خود را در ست اتاق خواب خود منعکس کنید تا دقیقا مناسب شما و نیاز هایتان باشد.

 

4. فضای مناسب ذخیره سازی

آیا کمد یا دراور موجود در ست سرویس خواب شما فضای کافی برای نگهداری همه لباس های شما دارد؟ آیا تخت خواب یا میزهای پاتختی شما دارای کشو هستند؟ اینها سوالات مهمی هستند که باید قبل از خرید مجموعه سرویس خواب خود در نظر بگیرید تا مشخص نمایید چه مواردی برای نیاز های ذخیره سازی شما بهترین گزینه هستند. این به شما این کمک میکند که به راحتی لباس ها و اکسسوری هایتان را برای داشتن

 

5. اتاقی مرتب و منظم، سازماندهی نمایید

همانطور که در مورد قبل اشاره کردیم، ممکن است بنابر علاقه مندی ها و سبک زندگیتان به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز داشته باشید. در این صورت می توانید نه تنها دراور و کمد بلکه تخت خواب هایی با فضای ذخیره سازی نیز تهیه کنید که برای اتاق خواب های کوچک ایده آل هستند. پاف ها یا نیمکت های پایین تخت نیز دارای فضاهای ذخیره سازی هستند که می توانید از آنها برای نظم دادن به وسایلتان استفاده نمایید.

 

6.متریال مورد استفاده در ساخت سرویس خواب

اتاق خواب شما نه تنها باید از نظر بصری جذاب باشد، بلکه باید بادوام نیز باشد تا در عرض چند سال اول از تعویض آن بی نیاز باشید. شما باید در مورد بهترین مواد استفاده شده در مبلمان تحقیق کنید تا بتوانید بهترین گزینه ممکن را نسبت به پول خود خریداری نمایید.

 

مبلمان اتاق خواب با مواد گوناگونی ساخته می شوند که می توان از میان آن ها به چوب، فلز، ام دی اف ، نئوپان و… اشاره نمود که روی طول عمر وسایل شما و نیز هزینه ای که قرار است برای آن پرداخت کنید تاثیر گذار خواهد بود.

 

نتیجه گیری کنید

اگر تصمیم به خرید سرویس خواب دارید نکات بالا می تواند به شما کمک کند. بهترین راه خرید از سایت یا مجموعه های معتبر نظیر گامی نو است که هم از لحاظ کیفیت و هم طراحی بهترین کیفیت را ارائه میکنند.

جدیدترین مطالب سایت