سی پی کالاف دیوتی موبایل ارزان قیمت را از کجا بخرم؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
سی پی کالاف دیوتی موبایل ارزان قیمت را از کجا بخرم؟

کالاف دیوتی موبایل ( Call of Duty Mobile ) یکی از جذاب ترین بازی­های تیراندازی اول شخص در تاریخ بازی­های موبایلی می­‌باشد. نسخه موبایل این بازی برای دو پلتفرم ios و اندروید در سال ۲۰۱۹ توسط کمپانی Activision  منتشر شده است.

 

این بازی به دلیل گرافیک و صداگذاری عالی و اکشن بودنش یکی ازجذاب ترین بازی‌های موبایلی حال حاضر می‌باشد؛ که توانسته میلیون ها کاربر موبایل را مجذوب خود کند.

 

در ادامه، به طور مختصر به معرفی بازی کالاف دیوتی و سی پی کالاف دیوتی می‏پردازیم؛ همچنین به سوالاتی از قبیل قیمت و خرید سی پی کالاف دیوتی و سایت های معتبر برای خرید سی پی که اغلب ذهن گیمرها را درگیر خود میکند پاسخ خواهیم داد. پس با اوریکس گیم همراه باشید.

 

بازی کالاف دیوتی موبایل چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

در این بازی، شما به همراه 99 نفر دیگر وارد میدان نبرد می شوید که تنها راه زنده ماندن شما پیروز شدن در بازی می‏باشد.

از مهم­ترین دلایلی که سبب محبوبیت این بازی شده، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

گیم پلی آسان و اعتیاد آور

مود های متنوع و جذاب

مولتی پلیر جذاب 5Vs5

گرافیک عالی فول اچ ادی و صداگذاری عالی روی گیم

امکان رقابت با دوستان و دریافت جوایز گروهی

به دست آوردن سلاح های مختلف و امکان شخصی‌سازی کاراکترها و تجهیزات باخرید سی پی کالاف دیوتی از سایت اوریکس گیم

 

سی پی کالاف دیوتی موبایل چیست؟

سی پی کالاف دیوتی ( (CP Call Of Duty نیز مانند یوسی پابجی موبایل (UC PUBG Mobile)، جم فری فایر( GEM FreeFire ) ، جم موبایل لجندز Legends)   ( GEM Mobileو انسی پابجی نیو استیت NC PUBG NewState) ) در واقع همان ارز اختصاصی در بازی کالاف دیوتی می‌­باشد؛ که به واسطه داشتن آن بازیکنان می‌‌توانند، برای تجهیز سلاح ها، خرید و ارتقای اسلحه و لباس، فعال سازی بتل پس و … از آن استفاده کنند و با قدرت بیشتری به بازی کردن بپردازند.

 

شما عزیزان می‏توانید خرید سی پی کالاف دیوتی را مانند خرید گیفت کارت پلی استیشن، خرید یوسی پابجی موبایل و یا خرید جم موبایل لجندز به وبسایت اوریکس گیم بسپارید.

سی پی کالاف دیوتی موبایل ارزان قیمت را از کجا بخرم؟

 قیمت و خرید سی پی کالاف دیوتی در سایت معتبر اوریکس گیم

مهم ترین چیزی که بر روی قیمت سی پی تاثیر می‏گذارد، قیمت ارز می­باشد. از طرفی در ایران خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل به صورت مستقیم از داخل برنامه امکان‌پذیر نیست؛ اما اوریکس گیم این امکان را برای شما گیمر های عزیز فراهم کرده تا نسبت به خرید سی ارزان قیمت اقدام نمایید.

 

چرا باید سی پی بخرم؟

 در بازی کالاف دیوتی شما می‏توانید با توجه به لول بازی خود کاراکتر های مورد علاقه تان را که هر کدام  ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند انتخاب کنید. شما با شخصی‌سازی کردن این شخصیت‌ها می‏توانید، ویژگی‌های آن‌ها را تقویت کنید و با یک بازی حرفه ای در برابر دشمنان خود بدرخشید. برای بهره‌مندی از این قابلیت نیاز به خرید  cp کالاف دیوتی موبایل دارید.

 

از طرفی با خرید سی پی بازی کالاف دیوتی، می‏توانید تجهیزات جدیدی بخرید و یا تجهیزات خود را ارتقا دهید و جذابیت بازی را دو چندان کنید. همچنین برای خرید بتل پس کالاف دیوتی و شرکت در ماموریت های هیجان انگیزش شما نیاز مند به خرید سی پی می‏باشید.

سی پی کالاف دیوتی موبایل ارزان قیمت را از کجا بخرم؟

بهترین سایت های خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل کدامند؟

قیمت ارزان، ارسال فوری، امنیت و درنهایت مجوز از بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، معیارهایی هستند

که می‌تواند در انتخاب بهترین فروشگاه، به شما کمک کند.

 

وبسایت اوریکس گیم با داشتن نماد اعتماد (اینماد) و همچنین لوگو طلایی ساماندهی افتخار این را دارد؛ تا  با پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته حتی در روز های تعطیل و با تضمین کمترین قیمت نسبت به دیگر سایت ها و همچنین شارژ فوری اکانت شما این اطمینان را در شما ایجاد کند تا با توجه به نیاز و علاقه تان نسبت به خرید بسته های سی پی کالاف دیوتی مانند خرید یوسی پابجی موبایل، خرید جم موبایل لجندز و خرید گیفت کارت پلی استیشن اقدام نمایید و لذت یک بازی جذاب را به خود  هدیه دهید.

جدیدترین مطالب سایت