کاربرد پرک‌های کالاف دیوتی موبایل چیست؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
کاربرد پرک‌های کالاف دیوتی موبایل چیست؟

در صورتی که قصد دارید تا به عنوان یک گیمر حرفه‌ای در بازی کالاف دیوتی موبایل شناخته شوید، نیاز است تا در کنار انجام کارهایی مثل خرید سی پی ، توجه بسیار زیادی به پرک‌ها و امتیازات ویژه بازی کالاف دیوتی داشته باشید و از این امتیازات استفاده کنید.

 

در همین راستا یکی از سوالات بسیار مهمی که گیمرهای بازی کالاف دیوتی موبایل مطرح می‌کنند این است که کاربرد پرک‌های کالاف دیوتی موبایل چیست و به چه نحوی می‌توان از این پرک‌ها برای تبدیل شدن به گیمر حرفه‌ای استفاده کرد.

 

به منظور پاسخ به این سوال بسیار مهم با ما همراه باشید تا نگاهی به پرک‌های کالاف دیوتی موبایل انداخته و در مورد ویژگی‌های هر یک از این امتیازات اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم.

 

پرک کالاف دیوتی موبایل چیست؟

اگر بخواهیم شما را با پرک‌های کالاف دیوتی موبایل آشنا کنیم باید به این نکته اشاره کرد که پس از با بالا رفتن سطح و لول در بازی کالاف دیوتی موبایل، پرک‌ها برای شما باز می‌شوند و می‌توانید از ویژگی‌های این پرک‌ها استفاده کنید.

 

هر یک از پرک‌های موجود در بازی کالاف دیوتی موبایل باعث می‌شوند تا شخصیت‌های شما قابلیت‌های منحصر به فردی پیدا کنند و تجربه شما از بازی کردن با هر یک از این پرک‌ها متفاوت خواهد بود. به همین دلیل پیشنهاد ما این است که حتما در مورد هر یک از پرک‌ها تحقیق کرده و سپس با توجه به سبک بازی خود، اقدام به انتخاب پرک مناسب کرده و از این طریق به شکل حرفه‌ای تری بازی کنید.

 

نکته مهمی که در مورد پرک‌های کالاف دیوتی موبایل باید بدانید این است که در حال حاضر در بازی Call of Duty Mobile مجموعا شاهد 20 پرک مختلف هستیم. در این بازی سه دسته پرک مختلف با نام‌های قرمز، سبز و آبی وجود دارند که در هر یک از این طبقه بندی‌ها شاهد انواع مختلفی پرک هستیم. هر یک از این پرک‌ها با لول آپ شدن در بازی آزاد می‌شوند و شما می‌توانید به راحتی از آن‌ها استفاه کنید.

 

همچنین اسلات‌های پرک کالاف دیوتی در سطوح 4، 6 و 12 باز می‌شوند و شما می‌توانید از این امتیازات استفاده کنید.

 

معرفی و کاربرد پرک‌های کالاف دیوتی موبایل

پرک‌ها در بازی Call Of Duty Mobile مزایای اضافی هستند که به شخصیت شما در بازی قابلیت‌هایی چون افزایش سرعت بازیابی سلامت، افزایش سرعت دویدن و… را ارائه می‌کنند. با بالا رفتن سطح و لول در این بازی، پرک‌های مختلف در Call of Duty: Mobile برای شما باز می‌شوند و می‌توانید متناسب با سبک بازی خود هر یک از Perk‌ها را انتخاب و از آن‌ها استفاده کنید.

 

نکته مهمی که در مورد پرک‌ها باید بدانید این است که هر یک از گیمرها می‌توانند 3 پرک را در هر بازی انتخاب کرده و از آن استفاده کنند. البته اسلات پرک‌ها در سطوح 4، 6 و 12 باز می‌شوند.

 

در مجموع در بازی 20 پرک مختلف وجود دارد که به سه دسته قرمز، سبز و آبی تقسیم بندی می‌شوند. وقتی بازیکنی به لول 12 برسد، می‌توانند یک پرک از هر رنگ را انتخاب و از آن استفاده کنند. یکی از موضوعات دیگری که در مورد پرک‌ها باید بدانید این است که شما می‌توانید از آن‌ها فقط در بخش چند نفره استفاده کنید و در قصد بتل رویال امکان استفاده از Perk وجود ندارد .

 

کاربرد پرک‌های کالاف دیوتی موبایل چیست؟

معرفی پرک‌های قرمز کالاف دیوتی موبایل

Red Perks اولین مجموعه پرک‌هایی هستند که می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کرده و از مزایا آن‌ها استفاده کنید. اولین Red Perk در سطح 4 باز می‌شود. اگر بخواهیم شما را با تمامی پرک‌های قرمز در بازی Call Of Duty: Mobile آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

Fast Recover : پرک ریکاوری سریع باعث می‌شود تا نرخ بازیابی سلامت شما تا 35٪ افزایش پیدا کند و بتوانید با سرعت بالاتری سلامت شخصیت شما بهبود پیدا کند.

Persistence : زمانی که این پرک که مربوط به پایداری شخصیت است را فعال کنید، Scorestreaks در هنگام مرگ بازنشانی نمی‌شوند، اما هزینه‌های Scorestreaks دو برابر می‌شود.

Lightweight : استفاده از پرک سبک وزن به شما اجازه می‌دهد تا سرعت دویدن شما 10 درصد افزایش پیدا کند و آسیب سقوط از ارتفاع نیز کاهش پیدا کند.

Agile : پرک چابکی به شخصیت شما کمک می‌کند تا چرخش سریع تری داشته باشید و زمان هدف گیری پس از دویدن تا 85 درصد کاهش پیدا کند.

Flak Jacket : استفاده از این پرک شما را در برابر انفجار مقاوم می‌کند و آسیب ناشی از انفجار تا 35٪ کاهش پیدا می‌کند.

Skulker: در صورتی که این پرک را آزاد کنید، هنگام راه رفتن و یا کراچینگ، شخصیت شما 12٪ سریعتر حرکت می‌کند.

 

پرک‌های سبز کالاف دیوتی موبایل

دسته دیگری از پرک‌هایی که در بازی کالاف دیوتی موبایل باز می‌شوند و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید،Green Perks  هستند. این دسته از ویژگی‌ها دومین مجموعه از پرک‌هایی هستند که قفل آن در سطح 6 باز می‌شود و می‌توانید از پس از این لول، از این دسته از پرک‌ها استفاده کنید. اگر بخواهیم شما را با انواع پرک‌های سبز آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

Vulture: مهماتی که از بازیکنان برمی دارید به اندازه ظرفیت ماگ سلاح فعلی تان خواهد بود.

Toughness : با داشتن این پرک 60% آسیب دیدگی شما کاهش پیدا می‌کند.

Tracker : در صورتی که پرک ردیاب را داشته باشید، می‌توانید رد پای دشمن خود را به مدت 4 ثانیه مشاهده کنید.

Cold-Blooded: با استفاده از این پرک‌ها نمی‌توانید توسط Scorestreaks کنترل شده با هوش مصنوعی مورد هدف قرار بگیرید.

Hard Wired: اگر این پرک را آزاد و از آن استفاده کنید، شما در برابر ضد پهپادها و نارنجک‌های EMP مصون هستید. همچنین نمی‌توانید مین‌های زمینی را فعال کنید. علاوه بر این، اثربخشی امتیاز ردیاب دشمن را کاهش می‌دهد.

Ghost: در صورت داشتن پرک شبح، پهپادهای دشمن نمی‌توانند موقعیت شما را مشخص کنند.

کاربرد پرک‌های کالاف دیوتی موبایل چیست؟

پرک‌های آبی کالاف دیوتی موبایل

در نهایت نیزBlue Perks  آخرین دسته‌ای از پرک‌هایی هستند که در بازی‌های کالاف دیوتی موبایل می‌توانید آن را باز کنید. نکته مهم این است که اولین پرک‌های آبی در سطح 12 به شما ارائه می‌شوند و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

 

اگر بخواهیم شما را با کاربرد پرک‌های آبی کالاف دیوتی موبایل آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد

Hardline: با داشتن این پرک، امتیازی که به واسطه کشتن سایر کاربران دریافت می‌کنید تا 25٪ افزایش پیدا می‌کند.

Demo Expert: این پرک آسیب مواد منفجره را تا 25٪ افزایش می‌دهد.

Dead Silence: در صورتی که چنین پرکی داشته باشید، حرکت شما بی صدا می‌شود و شما می‌توانید از این طریق بدون تولید صدا در بازی حرکت کنید.

Engineer : با داشتن پرک مهندس، تجهیزات و scorestreaks به شما نمایش داده می‌شود.

Tactical Mask : استفاده از این پرک مدت زمان اثرات تجهیزات تاکتیکی را تا 40٪ کاهش می‌دهد.

Alert : با داشتن پرک هشدار، شما می‌توانید صدای قدم‌های دشمن را راحت تر بشنوید.

 

حرف آخر

در این مطلب تلاش کردیم تا به صورت کامل شما را با پرک‌های کالاف دیوتی موبایل آشنا کرده و بیان کنیم که چگونه می‌توانید در کنار خرید سی پی برای بازی کالاف دیوتی موبایل، با استفاده از پرک‌ها شخصیت خود در بازی کالاف دیوتی موبایل را ارتقا داده و از این طریق به شکل حرفه‌ای تری در Call Of Duty Mobile بازی کنید.

پیشنهاد ما این است که برای تبدیل شدن به یک گیمر حرفه ای، توجه بسیار زیادی به پرک‌ها و امتیازات داشته باشید.

جدیدترین مطالب سایت