فصل دوم پدرخوانده ساخته می شود ؟ + تاریخ پخش

مجموعه : رپورتاژ آگهی
فصل دوم پدرخوانده ساخته می شود ؟ + تاریخ پخش

اگر جزو طرفداران رئالیتی شو ها و برنامه های جذاب باشید، یقینا تا به این لحظه نام سریال پدرخوانده به گوشتان خورده است . این اثر را می توان به عنوان یکی از جذاب ترین و البته موفق ترین آثاری دانست که سال گذشته در شبکه نمایش خانگی منتشر شد . این اثر با توجه به تجربه کارگردان و البته ماهیت کلی اثر ، توانست موفقیت های چشمگیری را به دست آورد. همین عامل هم سبب شد تا تیم سازنده در پی ساخت فصل دوم این مجموعه باشد.

 

تا جایی که این روز ها بخش قابل توجهی از مخاطبان در پی دانلود فصل دوم پدرخوانده هستند. البته  اغلب کاربران اطلاعات چندانی در مورد آن ندارند. ما در ادامه نه تنها این اثر را خدمت شما معرفی کرده ایم؛ بلکه می کوشیم تا چند جایگزین مناسب برای پر کردن اوقات فراغت را هم خدمت شما بیان کنیم.  پس حتما ما را تا انتهای این مقاله همراهی فرمایید. 

 

مروری بر سریال پدرخوانده 

سریال پدرخوانده نام یکی از محبوب ترین و البته جذاب ترین آثاری می باشد که در شبکه نمایش خانگی منتشر شده است . این اثر یک رئالیتی شو جذاب است که به نحوی ادامه دهنده شب های مافیا به حساب می آید. اگر جزو مخاطبان شبکه نمایش خانگی باشید، یقینا نام برنامه شب های مافیا به گوشتان خورده است . این اثر را می توان جزو آن دسته از تولیداتی دانست که موفقیت بالایی را کسب کرد و  در چند فصل مختلف هم پخش شد.

 

اما بعد از حاشیه های مختلف پیرامون وجود تقلب در این بازی، بسیاری از شرکت کنندگان از آن انصراف دادند. حال سعید ابوطالب که کارگردان این اثر بود، سعی کرد تا با تغییر نام و البته عوض کردن پلتفرم پخش کننده، این مجموعه را در زیر نام پدر خوانده ادامه دهد. او سعی کرد تا در مجموعه جدید ، تمهدیات بیشتر را ارائه داده و بدین ترتیب از بروز تقلب جلوگیری کند. از طرفی دیگر در فصل جدید از چهره های جدید دعوت شده و برخی از قوانین بازی هم تغییر کرد.

 

این مورد باعث شد تا پدر خوانده بتواند موفقیت بیشتری را به دست آورد. چنین موضوعی سبب شده تا تیم سازنده در پی ساخت فصل دوم این سریال ایرانی برآید. به دنبال این خبر هم قشر زیادی به دنبال فصل دوم پدرخوانده رفته اند. اما آیا فصل دوم سریال رئالیتی شو پدرخوانده تغییرات زیادی دارد؟

 

 فصل دوم پدرخوانده ساخته می شود ؟ + تاریخ پخش

فصل دوم سریال پدر خوانده

همان گونه که اشاره کردیم، سریال پدرخوانده توانسته به محبوبیت زیادی برسد . بر مبنای آن هم تیم سازنده عنوان کرده که قرار است به زودی فصل دوم این اثر را بسازد. اگرچه هنوز جزئیات زیاد پیرامون فصل دوم این سریال منتشرنشده اما بسیاری بر این باورند که می تواند موفقیت های سریال مافیا را تکرار کند؛ چرا که آن سریال هم در چند فصل مختلف عرضه شد. 

 

بر طبق اخبار رسیده ، قرار است مجری گری فصل دوم را کامبیز دیرباز انجام دهد . او این مسئولیت را در فصل های قبلی هم بر عهده داشت و می تواند به خوبی صحنه را مدیریت کند. به همین جهت انتظار می رود قسمت دوم آن هم حال و هوای قسمت های ابتدایی را داشته باشد. از طرفی دیگر این سریال می تواند به دلیل نوع برگزاری خود، همچنان برای مخاطبان جذابیت داشته باشد.

 

البته هنوز جزئیاتی پیرامون مهمان های فصل دوم ارائه نشده ، اما بدون شک افراد مطرحی دعوت می شوند. همچنین چالش هایی که در مسیر این افراد قرار می گیرد، می تواند به سادگی باعث جذابیت فصل دوم شود. تمام این فاکتورها باعث شده تا تقاضا برای دانلود فصل دوم پدرخوانده بیشتر شود. 

 

فصل دوم پدرخوانده ساخته می شود ؟ + تاریخ پخش

سریال ناتو جدیدترین رئالیتی شو نمایش خانگی

اگر جزو عاشقان رئالیتی شو ها باشید، پدرخوانده تنها انتخاب شما نیست. ناتو نام یکی دیگر از جدیدترین رئالیتی شو های شبکه نمایش خانگی است که انتظار می رود در این زمینه موفقیت بالایی را به دست آورد. نکته جالب در این مجموعه ، حضور افراد شناخته شده در موقعیت های کلیدی است . محمدرضا علیمردانی نخستین شخص در این برنامه می باشد که در مقام مجری حاضر شده است. او پیش از این به عنوان یک دوبلور شناخته می شد .

 

اما اخیرا توانسته به عنوان یک مجری  و البته پای ثابت برنامه های رئالیتی شو حضور داشته باشد. او شناخت خوبی از این سبک برنامه داشته و می تواند به سادگی صحنه را مدیریت کند. همین عامل هم باعث شده تا آقای مهدی صفی یاری، او را برای این مسئولیت انتخاب کند . آقای صفی یاری هم قبلا به عنوان دوبلور و تهیه کننده انیمیشن فعالیت داشته است . اگرچه او آثار زیادی را برای تلویزیون ساخته، اما در سال های اخیر به سمت شبکه نمایش خانگی آمده و اکنون نخستین رئالیتی شو خود را در این شبکه پیاده می کند.

 

در ابتدای امر بسیاری تصور می کردند که برنامه جدید او هم مانند شب های مافیا، مسابقه ای تکراری دارد . اما با توجه به تیزر های منتشر شده، می توان دریافت که مسابقات موجود در این اثر کاملا متفاوت است . از طرفی چهره های جدیدی در این اثر حضور دارند که قرار است چالش های گوناگونی پیش روی آن ها قرار گیرد. این مورد به نوبه خود باعث جذابیت این برنامه شده و میزان تقاضا برای دانلود سریال ناتو را در سایت هکس دانلود افزایش داده است . 

 

 فصل دوم پدرخوانده ساخته می شود ؟ + تاریخ پخش

سریال پدر گواردیولا با حضور مهران مدیری

البته نمی توان انتظار داشت که تمام افراد سلیقه مشابهی داشته باشند. لذا اگر جزو عاشقان رئالیتی شو ها نباشید، یقینا سریال پدر گواردیولا می تواند توجه شما را به سمت خود جلب کند. این اثر را می توان یکی از جذاب ترین و البته مورد انتظار ترین آثار شبکه نمایش خانگی دانست. در این اثر بازیگرانی مانند مهران مدیری، هنگامه قاضیانی، مهدی سلطانی، علیرضا خمسه، مرجانه گلچین، پریوش نظریه، آرش عدل پرور (آرش AP)، ستاره اسکندری، امیر مهدی ژوله، نرگس محمدی، حمید فرخ نژاد، نسیم ادبی و… حضور دارند.

 

این افراد را می توان جزو شناخته شده ترین ستارگان سینمای ایران دانست که حضور آنها در هر اثری می تواند شانس موفقیت آن را افزایش دهد . البته حضور این بازیگران تنها فاکتوری نیست که می تواند شانس موفقیت سریال پدر گواردیولا را افزایش دهد. داستان این سریال دومین عامل است که می تواند باعث موفقیتش شود . در واقع این اثر حول محور اعضای خانواده ای پیش می رود که زندگی آنها دچار چالش های مختلفی شده و روابط آنها با همدیگر تیره می شود.

 

همین عامل سبب جذابیت آن می شود. این داستان زیبا در کنار بازیگران حرفه ای و البته تیم توانا باعث شده تا بسیاری نسبت به این سریال خوشبین بوده و در پی دانلود پدر گواردیولا باشند. وبسایت هکس دانلود فرایند تماشا و دانلود این اثر را برای شما تسهیل کرده است.

جدیدترین مطالب سایت