معرفی 3 لپ‌تاپ دانشجویی در محدوده‌های مختلف قیمت

مجموعه : رپورتاژ آگهی
معرفی 3 لپ‌تاپ دانشجویی در محدوده‌های مختلف قیمت

امروزه در اختیار داشتن یک لپ‌تاپ برای انجام و ارائه بسیاری از کارها از نیازهای ضروری افراد در زندگی روزمره شده‌است.

با وجود تغییر شرایط در زندگی افراد، به‌خصوص دانشجوها در سال‌های اخیر نیاز به یک لپ‌تاپ تقریبا همه‌کاره تبدیل به یک اصل اساسی برای انجام تکالیف و همچنین شرکت در کلاس‌های آنلاین آن‌ها، شده‌است.

حال، در این مطلب قصد داریم چند مدل از بهترین لپ‌تاپ های دانشجویی موجود در سایت هدیش، در بازه‌های قیمتی مختلف را به شما معرفی کنیم.

 

بهترین لپ‌تاپ دانشجویی تا 15 میلیون تومان

اولین لپ‌تاپی که به شما معرفی خواهیم کرد، لپ‌تاپ لنوو IdeaPad 3 است. این لپ‌تاپ یکی از بهترین لپ‌تاپ های تولید شده توسط شرکت لنوو است.

نسخه موجود در سایت هدیش صفحه‌نمایش 15.6 اینچی مات با کیفیت HD دارد و با وزن 2.2 کیلوگرمی و ابعاد 22.9 × 254.6 × 363  میلی‌متری، طراحی جذابی را ارائه می‌دهد.

 

پردازنده نسل دهم Core i3 | 1005G1 با فرکانس 1.2 تا 3.4 گیگاهرتز، 2 هسته، 4 رشته و 4 مگابایت حافظه کش به‌طور کلی می‌تواند بسیاری از پردازش‌های شما را انجام دهد.

رم 4 گیگابایتی DDR4، حافظه داخلی 1 ترابایتی در کنار گیگابایت قدرتمند 2 گیگابایتی MX330 در این بازه قیمت، می تواند پاسخگوی بسیاری از نیازهای روزمره دانشجویان باشد.

 

البته باید به این نکته توجه داشت که امکان ارتقای حافظه رم برای این لپ‌تاپ وجود دارد که کاربران در صورت نیاز می‌توانند رم لپ‌تاپ خود را ارتقاء دهند.

یک پورت USB 2.0، 2 پورت USB 3.0، یک پورت HDMI در کنار Wi-Fi و بلوتوث داخلی و همچنین جک 3.5 میلی‌متری به‌صورت Combo، درگاه‌های اتصال لپ‌تاپ IdeaPad 3 را تشکیل می‌دهند.

 

وجود وب‌کم نسبتا با کیفیت نیز این امکان را در اختیار دانشجویان و افرادی که از این لپ‌تاپ استفاده می‌کنند قرار می‌دهد تا به‌راحتی و بدون نیاز به خرید یک وب‌کم به‌صورت جداگانه در کلاس‌های آنلاین شرکت کنند یا در زمان ارائه مطالب خود بتوانند به‌راحتی با افراد ارتباط برقرار کنند.

 

در عین‌حال یک باتری 2 سلولی لیتیوم‌یونی با ظرفیت 36 وات‌ساعت برای لپ‌تاپ لنوو IdeaPad 3 در نظر گرفته شده که امکان استفاده بین 1 تا 3 ساعت را با استفاده معمولی بدون نیاز به شارژ مجدد به شما می‌دهد.

 

لپ‌تاپ دانشجویی لنوو IdeaPad 3، در حال حاضر در سایت هدیش با قیمت 14,590,000 تومان و گارانتی معتبر آماده خرید برای شما عزیزان است.

 

معرفی 3 لپ‌تاپ دانشجویی در محدوده‌های مختلف قیمت

بهترین لپ‌تاپ دانشجویی تا 17 میلیون تومان

لپ‌تاپ بعدی که به شما معرفی خواهیم کرد، لپ‌تاپ ایسر اسپایر A315 3 خواهد بود. این لپ‌تاپ با وزن 2.2 کیلوگرمی و ابعاد23 × 252 × 382  میلی‌متری به همراه صفحه‌نمایش 15.6 اینچی مات FHD یک طراحی بی‌نقص را به‌نمایش می‌گذارد.

 

نسخه مورد بررسی از لپ‌تاپ اسپایر A315 3، به پردازنده نسل دهم Core i5 | 1035G1 با فرکانس 1.0 تا 3.6 گیگاهرتز، 4 هسته، 8 رشته و 6 مگابایت حافظه کش مجهز شده و با رم 8 گیگابایتی DDR4، 1 ترابایت حافظه داخلی و 2 گیگابایت گرافیک MX330 یک ترکیب ایده‌آل برای کاربرانی که نیاز به یک لپ‌تاپ با قیمت مناسب و کیفیت بالا دارند، تشکیل داده‌است.

 

همچنین این امکان برای شما وجود دارد که حافظه رم خود را در صورت نیاز ارتقاء دهید.

 

درگاه‌های اتصال این لپ‌تاپ را نیز، یک پورت USB 2.0، 2 پورت USB 3.0، یک پورت HDMI در کنار Wi-Fi و بلوتوث داخلی و همچنین جک 3.5 میلی‌متری به‌صورت Combo تشکیل می‌دهند.

با وجود وب‌کم با کیفیت تعبیه شده در بالای نمایشگر اسپایر A315 3 نیز این امکان را به شما می‌دهد بدون نیاز به خرید وب‌کم در کلاس‌های آنلاین خود شرکت کنید و یا جلسات و ارائه‌های خود را به‌راحتی برگزار کنید.

 

باتری 2 سلولی لیتیوم‌یونی با ظرفیت 36 وات‌ساعت نیز این امکان را به شما می‌دهد تا بین 1 تا 3 ساعت با استفاده معمولی بدون نیاز به شارژ مجدد لپ‌تاپ از آن استفاده کنید.

در حال حاضر، این لپ‌تاپ دانشجویی در سایت هدیش با قیمت 16,750,000 تومان و گارانتی معتبر آماده خرید برای کاربران محترم است.

 

معرفی 3 لپ‌تاپ دانشجویی در محدوده‌های مختلف قیمت

بهترین لپ‌تاپ دانشجویی تا 19 میلیون تومان

آخرین لپ‌تاپی که آن‌را معرفی خواهیم کرد، لپ‌تاپ ایسوس VivoBook R521JB است که وزن 1.7 کیلوگرمی و ابعاد 22.9 × 235 × 360  میلی‌متری دارد.

صفحه‌نمایش 15.6 اینچی مات با کیفیت FHD طراحی بسیار زیبای این لپ‌تاپ را کامل کرده‌است.

 

نسخه‌ای که در حال‌حاضر در سایت هدیش موجود است، پردازنده نسل دهم Core i5 | 1035G1 با فرکانس 1.0 تا 3.6 گیگاهرتز، 4 هسته، 8 رشته و 6 مگابایت حافظه کش دارد و رم 8 گیگابایتی DDR4، 1 ترابایت حافظه داخلی و 2 گیگابایت گرافیک MX110 برای آن در نظر گرفته شده‌است. البته همچون 2 لپ‌تاپ دیگر معرفی شده امکان ارتقاء حافظه رم برای این لپ‌تاپ نیز درصورت نیاز وجود دارد.

 

یک پورت USB 2.0، یک پورت USB 3.1 Type-A، یک پورت USB 3.1 Type-C، یک پورت HDMI در کنار Wi-Fi و بلوتوث داخلی و همچنین جک 3.5 میلی‌متری به‌صورت Combo و یک کارت خوان تشکیل‌دهنده درگاه‌های اتصال لپ‌تاپ R521JB هستند.

 

وب‌کم تعبیه شده در بالای صفحه‌نمایش لپ‌تاپ ایسوس VivoBook R521JB نیز این امکان را به شما می‌دهد بدون نیاز به خرید وب‌کم به‌کارهایی که برای انجام آن‌ها نیاز به وب‌کم دارید، رسیدگی کنید.

 

باتری 2 سلولی لیتیوم‌پلیمری با ظرفیت 32 وات‌ساعت نیز این امکان را به شما می‌دهد تا بین 1 تا 3 ساعت با استفاده معمولی بدون نیاز به شارژ مجدد لپ‌تاپ از آن استفاده کنید.

در حال حاضر، لپ‌تاپ ایسوس VivoBook R521JB با قیمت 18,590,000 تومان و گارانتی معتبر در سایت هدیش آماده خرید است.

 

جمع‌بندی

هر 3 لپ‌تاپ معرفی شده از بهترین‌های بازار در محدوده قیمتی خود هستند. کاربران گرامی و دانشجویان عزیز می‌توانند براساس نیاز کاربری و هزینه‌ای که قصد دارند برای خرید یک لپ‌تاپ با کیفیت و در عین‌حال دانشجویی پرداخت کنند، یکی از 3 لپ‌تاپ معرفی شده توسط تیم هدیش را از سایت فروشگاه خریداری نمایند.

جدیدترین مطالب سایت