واریا شاپ خرید یوسی ارزان ارسال آنی

مجموعه : رپورتاژ آگهی
واریا شاپ خرید یوسی ارزان ارسال آنی

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که از گوشی‌های همراه خود برای بازی‌های آنلاین استفاده می‌کنید، به احتمال فراوان حداقل نام پابجی موبایل و کالاف دیوتی موبایل را شنیده‌اید. این دو بازی محبوب در سبک بتل رویال، امروزه رقابت تنگاتنگی در بازی‌های پلتفرم موبایلی دارند.

 

طبیعتا این دو گیم محبوب هم از نظر اهمیت پرداخت‌های درون برنامه‌ای از سایر رقبا در این حوزه مستثنی نیستند. یوسی در پابجی موبایل و سی‌پی در کالاف موبایل، در واقع نقش پولی را ایفا می‌کنند که امکانات لازم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 

با توجه به نیاز پرداخت دلاری و عدم امکانات لازم برای بسیاری از کاربران ایرانی، تهیه این ارزهای این بازی‌ها دشوار است. در چنین مواقعی فروشگاه‌های معتبر با ارائه خدمات ارزی آنلاین، زمینه را برای تهیه موارد بالا فراهم می‌کنند. پابجی و کالاف دیوتی اکنون رقبای سرسختی در پلتفرم گیم‌های موبایلی به حساب می‌آیند و ما در ابتدا قصد داریم به معرفی این دو بازی محبوب موبایلی بپردازیم.

 

پابجی

بازی پابجی (PlayerUnknown’s Battlegrounds)، یک بازی محبوب در سبک بتل رویال است که اولین بار در سال 2016 توسط PUBG Studios برای پلتفرم کامپیوتر منتشر شد. این بازی، رقابتی بازیکن مقابل بازیکن است که 100 نفر همزمان و به صورت آنلاین وارد یک نقشه می‌شوند و نهایتا شخصی برنده است که زنده می‌ماند. هر رقابت با چتربازی بازیکنان از هواپیما به زمین آغاز می‌شود. مسیر پرواز هواپیما در سراسر نقشه در هر دور متفاوت است و بازیکنان باید به سرعت بهترین زمان را برای پرتاب کردن و چتر نجات به زمین تعیین کنند.

پابجی موبایل

واریا شاپ خرید یوسی ارزان ارسال آنی

این بازی که اخیرا در پلتفرم استیم به صورت رایگان در دسترس است، پیش از این در کامپیوتر نیاز به خرید داشت. کمتر از دو سال بعد از انتشار رسمی در پلتفرم پی‌سی، نسخه‌ای رایگان به نام PUBG Mobile توسط لایت‌اسپید و کوانتوم استودیو برای گوشی‌های هوشمند (اندروید و ios) منتشر شد که قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای داشت. گیم‌پلی نسخه موبایل این بازی مانند نسخه کامپیوتر آن است و کاربران پابجی موبایل برای دست‌یابی به امکانات بیشتر در این بازی رایگان، نیاز به خرید یوسی دارند.

کالاف دیوتی

واریا شاپ خرید یوسی ارزان ارسال آنی

سری بازی‌های Call of Duty (ندای وظیفه) که توسط Activision منتشر می‌شود، بین طرفداران گیم نیازی به معرفی ندارد. اولین نسخه بازی‌های کالاف دیوتی در سال 2003 با ژانر تیراندازی اول شخص روی پلتفرم ویندوز و مَک منتشر شد. نسخه‌های مختلف این بازی همواره یکی از پرطرفدارترین بازی‌ها در این زمینه بوده‌اند.

کالاف موبایل

واریا شاپ خرید یوسی ارزان ارسال آنی

حدودا یک سال پس از انتشار نسخی موبایل بازی پابجی، اکتیویژن با انتشار بازی Call of Duty Mobile، وارد رقابت با این بازی محبوب شد. نسخه موبایل کالاف دیوتی نیز، یک بازی رایگان با پرداخت درون برنامه است که دارای بخشی با سبک بتل رویال می‌باشد.

تنها 24 ساعت پس از انتشار، کالاف موبایل به مرز 20 میلیون بار دانلود رسید و شرکت سازنده آن توانست از معاملات درونی برنامه، حدود 2 میلیون دلار بدست آورد. پس از گذشت یک هفته، تعداد دانلودهای این بازی محبوب به 100 میلیون و درآمد حاصل از آن به 17.7 میلیون دلار رسید. به مانند پابجی که نیاز به خرید یوسی دارد، کاربران بازی کالاف موبایل نیز برای استفاده از امکانات آن نیاز به خرید سی‌پی دارند.

فروشگاه واریاشاپ

واریا شاپ خرید یوسی ارزان ارسال آنی

همانطور که بالاتر عنوان شد، بازی‌های رایگان درون برنامه ای به گونه‌ای طراحی می‌شوند که کاربران به صورت رایگان امکانات پیش‌فرض بازی را در اختیار دارند. اما ممکن است شما نیاز داشته باشید که دسترسی‌های فراتر از امکانات اولیه بدست آورید. در این مواقع، با توجه به محدودیت‌های پرداخت دلاری برای عموم کاربران ایرانی، مطمئن‌ترین راه استفاده از خدمات فروشگاه‌های معتبر است.

 

فروشگاه واریا شاپ، ارائه دهنده خدمات گیمینگ موبایل، که مدت‌هاست در زمینه ارائه یوسی ارزان پرایم پلاس پابجی موبایل ارزان  و سی پی ارزان کالاف دیوتی موبایل فعال است، گزینه مناسبی است. با استناد به تجربه بالا در امر تامین ارزهای داخلی بازی، این فروشگاه می‌تواند می‌تواند در هر لحظه دلار را با ارزان‌ترین نرخ‌ها از منابع خارج از کشور تامین کند و محصولات را با بهترین قیمت در بازار ارائه دهد. این فروشگاه با به‌کارگیری ربات‌های هوشمند و تعداد پرسنل بیشتر، تلاش دارد تا در هر لحظه‌ای از روز و تمام ساعات کاری، آماده دریافت سفارشات مشتریان هستند.

 

خدمات فروشگاه واریاشاپ دامنه گسترده‌ای دارد؛ قصد داریم ابتدا خدمات مربوط به پابجی موبایل و کالاف موبایل بررسی و سپس به سایر خدمات فروشگاه بپردازیم.

 

خدمات پابجی و کالاف دیوتی

واریا شاپ خرید یوسی ارزان ارسال آنی

یوسی، ارز مربوط به بازی پابجی موبایل و سی‌پی، ارز مربوط به بازی کالاف دیوتی موبایل است. برای دسترسی به شخصی‌سازی‌های مربوط به لباس، اسلحه و تجهیزات نظامی به ارز نیاز دارید. همچنین فعالسازی بخش پرمیوم و رویال بازی و شرکت در بعضی از رویدادهای ویژه رقابت‌ها، نیازمند پرداخت ارز است. بنابراین شما به صورت رایگان می‌توانید از امکانات پایه بازی برخوردار شوید، اما اگر به طور مثال قصد تغییر لباس یا استفاده از اسکین‌های مختلف سلاح‌ها را داشته باشید، نیاز به خرید یوسی و سی‌پی دارید که با پرداخت ارزی بدست می‌آید. فروشگاه واریاشاپ در شرایط محدودیت موجود در کشور، همواره با بهترین قیمت، سریع و امن این امکان را برای شما فراهم میکند.

 

سایر خدمات فوشگاه

واریا شاپ خرید یوسی ارزان ارسال آنی

خدمات فروشگاه اینترنتی واریاشاپ، به عنوان ارائه‌دهنده کلیه خدمات گیمینگ موبایل، محدود به دو بازی پابجی و کالاف دیوتی نیست و در پایان قصد داریم نگاهی به سایر خدمات این مجموعه بیاندازیم.

 

خدمات گیمینگ موبایل

علاوه بر خرید یوسی و سی‌پی، خرید جمِ موبایل لجندز و جمِ فری فایر و همچنین محصولات پابجی نیو استیت و کال آف دیوتی ورژن موبایل در این فروشگاه قابل دسترسی است. محصولات اپکس لجندز، کلش آف کلنز، کلش رویال، براور استارز، فورتنایت، رینبو سیکس و سایر بازی‌های پلتفرم موبایلی در این فروشگاه قابل دسترسی است. در کنار محصولات ارزی آنلاین، فروشگاه واریاشاپ انواع دسته‌های بازی موبایل و بازی پابجی را به فروش می‌رساند.

 

خدمات خارج از گیمینگ موبایل

فروشگاه واریاشاپ در کنار خدمات گسترده مربوط به گیمینگ موبایل، مانند خرید یوسی و سی‌پی، محصولات ارزی دیگری نیز ارائه می‌دهد. گیفت کارت‌های گوگل ‌پلی، آیتونز، ریزرگلد و استیم، در ریجن‌های مختلف قابل خرید هستند. همچنین در این فروشگاه امکان خرید اکانت‌های پرمیوم اسپاتیفای، یوتوب، اپل تی‌وی پلاس، دیسکوردِ نیترو، به مدت یک ماه تا یک سال وجود دارد.

 

کلام آخر

در پایان مطابق آنچه در متن عنوان شد، می‌توان گفت که خرید یوسی، سی‌پی، جم‌های بازی‌های مختلف و… دسترسی‌های شما را در بازی‌ها افزایش می‌دهند. اگر طرفدار بازی‌های موبایلی پابجی، کالاف دیوتی و… هستید، یا در کناری یوسی و سی‌پی قصد خرید مواردی مانند دسته بازی موبایل، گیفت‌کارت‌ها و اکانت‌های پرمیوم گوناگون در ناحیه و مدت زمان مختلف را دارید؛ فروشگاه معتبری به نام واریاشاپ می‌تواند برای انتخاب مناسبی باشد. این فروشگاه با تجربه بالا و پرسنل پرتعداد و مجرب، در تمامی ساعات آماده ارائه خدمات به مشتریان است.

جدیدترین مطالب سایت