معروف ترین پیتزا و فست فود های تهران که باید امتحان کنید

مجموعه : رپورتاژ آگهی
معروف ترین پیتزا و فست فود های تهران که باید امتحان کنید

امروزه با تغییر ذائقه مردم، روز به روز بر تعداد پیتزا و فست فودهای تهران اضافه می‌شود که در زمینه طبخ انواع برگر و ساندویچ و پیتزا تبحر دارند.

رستوران‌های متعددی در سطح شهر تهران وجود دارد که برخی از آن‌ها به در زمینه تهیه و طبخ فست ‌فود فعالیت می‌کنند. این غذاهای لذیذ و خوشمزه بین جوان‌ترها حسابی پرطرفدار هستند و از عطر و طعم باورنکردنی آن‌ها به‌راحتی نمی‌گذرند. پس برای اینکه در ازای پولی که پرداخت می‌کنید، غذای باکیفیت و خوبی داشته باشید، در این مقاله 10 مورد از معروف‌ترین پیتزا و فست فودهای تهران به انتخاب کجارو را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

10. ساندویچ کریم

ساندویچ کریم از فست فودهای قدیمی در غرب تهران است که بسیاری از مشتریان برای چشیدن طعم خوش غذاهای آن صف می‌کشند. اگر گذرتان به این ساندویچی افتاد، حتما ساندویچ بندری‌،‌ استیک، فیله مرغ زعفرانی، دوبل برگر دست‌ساز زغالی و مرغ با قارچ و پنیر را امتحان کنید. در اینجا مثل اکثر ساندویچی‌های سنتی، غذاهایی مثل جگر پرسی، کوکتل ویژه، سوسیس چوریتسو، کوکوسبزی خانگی، مغز و زبان ویژه، سوسیس و سیب‌زمینی و… نیز سرو می‌شود؛ گرچه امکان سفارش پیتزاهای آمریکایی وجود دارد. از ویژگی‌های مثبت ساندویچ کریم می‌توان به طبخ سریع غذاها و قیمت مناسب آن‌ها اشاره کرد.

 

9. ساندویچ فریدون

ساندویچ فریدون یا فری کثیف که از دهه ۱۳۵۰ در پایتخت آغاز به کار کرد، جزو فست فودهای نوستالژی برای بسیاری از تهرانی‌ها است.‌ در منوی این ساندویچی از ساندویچ ویژه فریدون تا فیله استیک، کباب یونانی، رویال هات داگ، رویال استیک، همبرگر، ژامبون تنوری مرغ، کوکتل پنیر چیز برگر و… به چشم می‌خورد. شهرت ساندویچ فریدون باعث شده است تا مشتریان زیادی در صف انتظار برای چشیدن غذاهای آن بایستند و در این فاصله از نزدیک شاهد روند تهیه غذاها باشند.

 

8. رستوران میخوش

میخوش جزو بهترین پیتزا های تهران است که محیطی عالی برای دورهمی‌های دوستانه، خانوادگی و قرارهای کاری دارد. این رستوران به پیتزاهای لذیذش معروف است و در منوی آن از پیتزا میکس تا پیتزا یونانی، انواع پیتزا ایتالیایی (پیتزا رست بیف ایتالیایی، پیتزا قارچ و سوسیس ایتالیایی) و پیتزا خانواده به چشم می‌خورد که اغلب بزرگ و مقرون‌به‌صرفه هستند. علاوه بر پیتزا می‌توانید غذاهای دیگری مانند برگر، سوخاری، خوراک، پاستا، ساندویچ گرم و ساندویچ سرد را سفارش دهید و لذت ببرید.

 

7. هات داگ مسعود

معروف ترین پیتزا و فست فود های تهران که باید امتحان کنید

هات داگ مسعود چندین شعبه در نقاط مختلف پایتخت همچون اندرزگو، سعادت آباد، مجیدیه، تهرانپارس و پیروزی دارد. همان طور که از نام این رستوران مشخص است، در زمینه تهیه هات داگ‌های خوشمزه‌ تخصص دارد. پس اگر عاشق هات داگ هستید، از طعم غذاهای این رستوران لذت خواهید برد که گزینه‌های مختلفی نظیر ساندویچ هالوپینو هات، ساندویچ بیکن پیج، ساندویچ پپرونی داگ، ساندویچ ماشروم کراکف، ساندویچ باربیکیو پیاز و غیره را پیش روی شما می‌گذارد. چنانچه امکان صرف حضوری غذا برایتان میسر نیست، می‌توانید هات داگ مورد نظرتان را به‌شکل بیرون‌بر تهیه کنید. سرویس‌دهی بسیار سریع، برخورد خوب کارکنان، حجم مناسب ساندویچ‌ها و سس‌های خوشمزه از جمله ویژگی‌های هات داگ مسعود محسوب می‌شوند.

 

6. رستوران جو

رستوران جو یکی از بهترین فست فودهای شهرک غرب است که علاوه بر کیفیت خوب غذاها، کارکنان خوش‌برخورد و مجربی دارد. این رستوران که به پیتزاهای نابش شناخته می‌شود، از سبزیجات تازه، ادویه‌جات متنوع و بیش از ۲۰ نوع سس مختلف استفاده می‌کند و همین امر باعث شده است که کلیه غذاها هر ذائقه‌ای را راضی نگه دارند.

در کنار سفارش سالاد و بشقاب (سالاد مرغ و گردو، سالاد گاردن) و پیش غذا (تست بادمجان، دیپ حمص، سوپ روز) می‌توانید از میان انواع پیتزاهای آمریکایی (استیک و اسفناج، آمیگواستیک، کاپریچیوزا) دست به انتخاب بزنید. ضمن اینکه امکان سفارش انواع ساندویچ (چیکن پستو، نرماندی)، کلاسیک برگر، گریل (استیک مدالیون، مرغ بالزامیک گریل شده)، پاستا (پنه میگو، پنه بیف آلفردو) و نوشیدنی‌ نیز وجود دارد.

رستوران جو نه‌تنها با غذاها و خوراکی‌های خوشمزه پذیرای مشتریان خود است؛ بلکه محیطی جذاب را برای هر گروه سنی از کودکان و جوانان تا پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها به وجود آورده است.

 

5. رستوران نشاط

رستوران نشاط یکی از فست فودهای قدیمی تهران است که شعبه اصلی و مرکزی آن در خیابان ستارخان قرار دارد. منوی غذای نشاط شامل ساندویچ کباب ترکی، ساندویچ ژامبون سرد، ساندویچ ژامبون تنوری، سوخاری، پیتزا، همبرگر و پیش غذا می‌شود که تنوع آن‌ها باعث جذب مشتریان زیادی شده است. محبوب‌ترین غذای رستوران نشاط قطعا کباب ترکی‌ است که با دوغ محلی، طعمی فوق‌العاده پیدا می‌کند. کیفیت، حجم و قیمت مناسب غذاها از جمله عواملی هستند که مشتریان را در طول شب و به‌خصوص آخر هفته مجبور می‌کنند تا برای میز خالی در صف طولانی بایستند.

 

4. پیتزا باروژ

باروژ یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین فست‌ فودهای زنجیره‌ای پایتخت است که امکان صرف انواع پیتزا، ساندویچ، سوخاری، برگر، پاستا، سالاد و پیش غذا را برای مشتریان فراهم می‌کند. در این میان پیتزاهای باروژ به‌عنوان پرطرفدارترین غذای منو هستند که باید برای یک بار هم که شده امتحان کنید. این پیتزاها معمولا به سبک ایتالیایی و با کیفیت و تنوع بالا تهیه می‌شوند و شامل انواع مختلفی نظیر پیتزا پپرونی، پیتزا باروژ، پیتزا چیکن آلفردو، پیتزا گریل میکس، پیتزا رست بیف، پیتزا میگو، پیتزا خامه استیک و غیره هستند.

فضای بزرگ و دکوراسیون شیک، تنوع و کیفیت بالای غذاها،‌ برخورد محترمانه و صمیمی کارکنان دست به دست هم داده‌اند تا باروژ را به پاتوق پایتخت‌نشینان تبدیل کنند.

 

3. دان تان برگر

معروف ترین پیتزا و فست فود های تهران که باید امتحان کنید

دان تان برگر محلی ایدئال برای صرف انواع برگر خوشمزه است؛ به‌خصوص که در محیطی با دکوراسیون جذاب و دیوارهای آجری مزین به گلدان، طعم لذیذتری پیدا می‌کنند. چیز تان برگر، دان تان برگر بدون ساید، چیکن برگر، آپ تان برگر و غیره از جمله غذاهای متنوع منوی دان تان هستند. در کنار برگر می‌توانید پیش‌غذا و سالاد و نوشیدنی سفارش دهید یا حتی به‌سراغ پیتزا، سوخاری (چیکن استریپس)، بیکری (چیز کیک نیویورک) بروید.

امکان رویت آشپزخانه، کارکنان مودب و حرفه‌ای، پخش موسیقی خارجی و محیطی عالی برای قرارهای دوستانه و خانوادگی را می‌توان جزو ویژگی‌های این رستوران دانست.

 

2. پیتزا بندر

بندر یکی از بهترین پیتزاهای پایتخت محسوب می‌شود که با کیفیت خوب خمیر پیتزا، ترکیبات عالی و پخت ویژه، در تهیه پیتزاهای خوشمزه و متفاوت حرف اول را می زند. در این رستوران می‌توانید پیتزا بیکن، سالامی، پپرونی، مخلوط، هروئیکا، سبزیجات، مارگاریتا و… را سفارش بدهید. منوی رستوران بندر فقط به پیتزا خلاصه نمی‌شود و امکان صرف غذاهای دیگری مانند ساندویچ زبان، استیک، فیله مرغ، همبرگر مخصوص، لازانیا و شنیسل مرغ نیز وجود دارد که در کنار سالاد مخصوص سرآشپز حسابی خوشمزه می‌شود.

 

1. پیتزا سنسو

کافه رستوران سنسو (حس خوب) اغلب با استیک و سالاد سزار خود زبانزد شهروندان پایتخت است؛ گرچه نمی‌توانید به این رستوران ایتالیایی بروید و از طعم فوق‌العاده پیتزاها و پاستاهای باکیفیت آن غافل شوید.‌ پیتزا مخصوص سنسو، پیتزا رست بیف، پیتزا سوجوک، پیتزا مخلوط، پیتزا تاکینو، پیتزا چیکن باربیکیو، پیتزا سبزیجات و غیره تنها گوشه‌ای از منوی پیتزاهای رستوران هستند. سایر غذاهای این کافه رستوران شامل انواع برگر، ساندویچ، پاستا، بشقاب‌ها (بشقاب فیله سوخاری، ماهی سالمون نروژی، شاه میگو کبابی)، سالاد و پیش‌غذا می‌شود. کیفیت بالا، تنوع سس‌ها، دکوراسیون شیک و زیبا و کارکنان خوش‌برخورد از ویژگی‌های این رستوران ایتالیایی هستند.

منبع: وب‌سایت کجارو

جدیدترین مطالب سایت