چطور از هتل درویشی به جاذبه های دیدنی مشهد برسیم؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
چطور از هتل درویشی به جاذبه های دیدنی مشهد برسیم؟

هتل درویشی که یکی از لوکس ترین هتل های مشهد است، به لحاظ موقعیت مکانی هم محبوبیت زیادی در بین مسافران این شهر دارد. هتل در حاشیه خیابان امام رضا اصلی که اصلی ترین خیابان منتهی به حرم است، قرار گرفته؛ یعنی بین امام رضا 24 و 26. این موقعیت باعث شده تا دسترسی به جاذبه های تفریحی و تجاری شهر آسان تر شده و این سهولت در کنار امکانات رفاهی، بسیاری را به رزرو هتل ترغیب کند.

 

در مطلب چگونه یک سفر متفاوت به مشهد را تجربه کنیم، از دیدنی های مشهد برایتان گفتیم. حالا می خواهیم نحوه دسترسی هتل مجلل درویشی مشهد تا این دیدنی ها را به شما نشان دهیم. سایت رزرو آنلاین هتل جااینجاس https://jainjas.com/ را تا انتهای مطلب همراهی کنید.

 

حرم امام رضا(ع)

بیشتر مسافران مشهد چه گردشگران داخلی و چه خارجی را زائران حرم امام هشتم تشکیل می دهند. پس بدون شک فاصله هتلی که در آن اقامت می کنند تا حرم در درجه نخست اهمیت قرار دارد. از این حیث رزرو هتل درویشی مشهد یک انتخاب مناسب برای مسافران است. شما می توانید سوار بر ماشین شده و از طریق بلوار امام رضا و زیرگذر حرم در عرض 4 دقیقه خود را به بارگاه امام هشتم برسانید. اما اگر قصد پیاده رفتن تا حرم را دارید، زمان بیشتری نیاز خواهید داشت. در این صورت چیزی بین 33 تا 35 دقیقه در راه خواهید بود.

 

مجتمع تجاری زیست خاور

مجتمع 4 طبقه زیست خاور که از مهم ترین مراکز خرید مشهد است، در میدان دکتر شریعتی و ابتدای خیابان کوهسنگی قرار گرفته است. خوشبختانه این مجتمع یکی از نزدیک ترین مرکزهای خرید به هتل درویشی است.

 

اگر از طریق خیابان دانش به سمت مجتمع حرکت کنید، بعد از یک ترافیک سبک و صرف مدت 9 دقیقه به آن می رسید. یک مسیر دیگر نیز از هتل به زیست خاور وجود دارد و آن خیابان بهار است که فقط 10 دقیقه با مقصدتان فاصله دارد.

 

مجتمع تجاری آرمان

آرمان هم از بزرگ ترین و مدرن ترین مجتمع های مشهد است که با 13 طبقه در خیابان نواب صفوی قرار گرفته است. البته این مجتمع علاوه بر مراکز خرید، فود کورت و شهر بازی هم دارد. اگر می خواهید از هتل درویشی خود را با ماشین به این مرکز تفریحی و تجاری برسانید، دو مسیر پیش روی شما است.

 

از طریق بلوار امام رضا 8 دقیقه تا آرمان فاصله خواهید داشت، اما اگر از زیرگذر حرم خود را به مجتمع برسانید، باید 10 دقیقه در راه باشید. یک راه دیگر نیز مسیر خیایان شهید حنایی است که با کمی ترافیک به مجتمع می رسد. در این مسیر خبری از ایستگاه مترو نیست.

 

بازار رضا

بازار رضا از قدیمی ترین بازارهای مشهد است که بین میدان های بیت المقدس و 17 شهریور واقع شده است. بازار رضا از آن دست بازارهایی است که مسافران برای خرید سوغات خراسان سراغ آن می روند.

 

اگر در هتل مجلل درویشی اقامت گزیده اید و می خواهید به این بازار بروید، جای نگرانی نیست و راه بسیار است! اهل پیاده روی که باشید راه بلوار امام رضا را که در پیش بگیرید، در عرض 16 دقیقه به بازار می رسید. برای سواره ها اما یک راه سریع تر وجود دارد.  با ماشین در عرض 3 دقیقه از طریق بلوار امام رضا به بازار رضا خواهید رسید.

 

پارک کوهسنگی

پارک کوهسنگی که از تفریحگاه های قدیمی مشهد است، در انتهای خیابان کوهسنگی قرار گرفته است. دیدنی های این پارک ترکیبی از جلوه های مختلف طبیعی از کوه های سنگی تا استخر بزرگ آب هستند. کمتر کسی را می توان یافت که گردش در این پارک مفرح را در برنامه سفر خود به مشهد نگنجانده باشد. برای مهمان های هتل درویشی مشهد رسیدن به این پارک چندان کار سختی نیست.

 

قبل از هر چیز باید بگوییم که پیاده روی در مسیر هتل تا پارک را فراموش کنید؛ چون راه طولانی ای را در پیش خواهید داشت. اما اگر قصد رفتن به کوهسنگی را با ماشین کرده اید، دو راه دارید. سریع ترین مسیر از طریق بزرگراه کلانتری است که ترافیک کمتر است و در عرض 15 دقیقه به مقصد می رسید. راه دیگر بلوار امام رضا و سپس اتوبان کلانتری است که کمی ترافیک دارد، اما در مدت زمان 16 دقیقه شما را به پارک می رساند. در این مسیر هم شما نمی توانید روی ایستگاه مترو حساب کنید.

 

آرامگاه نادرشاه

مدفن فاتح هند از دیگر جاذبه های محبوب مشهد است که در ضلع غربی چهارراه شهدا میزبان گردشگران است. این آرامگاه در واقع بخشی از باغ موزه نادری است و اشیای قدیمی مربوط به نادرشاه از جمله شمشیر او را می توان در آن دید. فاصله هتل درویشی مشهد تا آرامگاه نادرشاه هم خیلی زیاد نیست. به عبارت دیگر شما می توانید با ماشین از سه مسیر به این مقصد برسید. مسیر اول که سریع تر و کم ترافیک تر است، بلوار امام رضا و زیرگذر حرم است که تنها 6 دقیقه فاصله دارد.

 

چطور از هتل درویشی به جاذبه های دیدنی مشهد برسیم؟

مسیر دوم بلوار امام رضا و خیابان اندرزگو است که در مدت زمان 7 دقیقه شما را به آرامگاه می رساند. مسیر سوم نیز به لحاظ طول مسافت مانند مسیر دوم است؛ فقط شما باید از خیابان دانش و آخوند خراسانی عبور کنید. لازم به ذکر است که از هتل تا آرامگاه نادرشاه ایستگاه مترو وجود ندارد و پیاده روی هم چندان راه خوبی به نظر نمی رسد.

 

باغ گیاه شناسی مشهد

برای علاقه مندان به گل و گیاه و رنگ، باغ گیاه شناسی مشهد یک انتخاب ایده آل است. این باغ که گیاهان معطر، میوه های بومی ایران، یک گلخانه و نهالستان و مجموعه های دیگری را در خود جای داده؛ در بلوار جمهوری، حد فاصل چهارراه مقدم و پل غدیر قرار گرفته است.

برای مسافرانی که به رزرو هتل درویشی مشهد اقدام کرده و در این هتل اقامت کرده اند هم دو راه تا باغ وجود دارد. اگر به دنبال راه کوتاه تر هستید، از بلوار امام رضا و بلوار جمهوری در 10 دقیقه خود را به باغ برسانید. با انتخاب خیابان فدائیان اسلام در بلوار امام رضا برای رسیدن به باغ، شما 11 دقیقه در راه خواهید بود و ترافیک اندکی را هم تجربه خواهید کرد.

 

پارک وکیل آباد

وکیل آباد این قدیمی ترین پارک مشهد با آب و هوای ییلاقی و طبیعت زیبای خود در انتهای بلوار وکیل آباد قرار گرفته است. پارک وکیل آباد هم شهر بازی و دریاچه دارد و هم باغ وحش و درخت های بیشمار. اگر از هتل درویشی مشهد به قصد این پارک حرکت می کنید، باید بدانید که چند راه پیش روی شما است. سریع ترین راه بزرگراه وکیل آباد است که در مدت زمان 30 دقیقه شما را به مقصد می رساند. از بزرگراه کلانتری هم اگرچه با کمی ترافیک مواجه خواهید شد، اما فقط 34 دقیقه با پارک فاصله دارید.

 

رزرو هتل درویشی مشهد در جااینجاس

همانطور که دیدید جاذبه های زیارتی و گردشگری مشهد کمتر از یک ساعت با هتل فاصله دارند. به علاوه دسترسی به این مکان ها هم مستقیم و راحت است. با این توضیحات اگر تصمیم تان برای رزرو هتل قطعی شده، به جااینجاس و صفحه خود هتل درویشی مشهد مراجعه کنید. در این صفحه تمام اطلاعات پیرامون هتل اعم از جزئیات قیمت، تصاویر، قوانین و حتی نظرات کاربران درباره تجربه های اقامت در هتل با شما به اشتراک گذاشته شده است. بعد از بررسی تمام این اطلاعات می توانید با آگاهی و اطمینان کامل رزرو خود را انجام دهید.

 

جدیدترین مطالب سایت