نحوه انتخاب چمدان مسافرتی مناسب سفر – فرهاد چرم تبریز

مجموعه : رپورتاژ آگهی
نحوه انتخاب چمدان مسافرتی مناسب سفر – فرهاد چرم تبریز

چمدان های مسافرتی امروزی دارای طیف گسترده ای از ویژگی های جالب هستند که بر حمل و نقل، بسته بندی و محافظت تأثیر می گذارد.

 

نحوه انتخاب چمدان مسافرتی مناسب سفر

بیایید صادق باشیم : سفر به همان اندازه که فوق العاده است، می تواند استرس زا باشد. در اینجا ، هدف ما این است که ماجراجویی های شما را تا حد امکان آرام و بدون دردسر انجام دهیم. یک راه مطمئن برای کاهش استرس در هنگام سفر این است که مطمئن شوید از بهترین چمدان سفر برای نیازهای خود استفاده می کنید.

 

مواردی که در انتخاب چمدان باید در نظر گرفته شود

ابتدا قبل از انتخاب چمدان مسافرتی باید اقلامی که میخواهید با خود حمل کنید را در نظر داشته باشید  سپس با توجه به حجم اقلام و مسیر، چمدان مناسبی را  انتخاب کنید. ما برای شما لیستی از موارد را تهیه کرده ایم که امیدوارم برای شما عزیزان مفید بوده باشد. همچنین اگر نیاز به مشاوره و توضیحات بیشتری بود، فروشگاه اینترنتی فرهاد چرم تبریز در کنار شماست و میتواند شما را در خرید چمدان راهنمایی کند.

 

اندازه چمدان

ویژگی های چمدان

دوام چمدان

ایمنی چمدان

قیمت چمدان

انتخاب اندازه چمدان

 

اندازه یک فاکتور مهم هنگام انتخاب چمدان مسافرتی است. هیچ کس چمدانی نمی‌خواهد که آنقدر بزرگ باشد که حمل آن سخت و جا گیر باشد و همچنین آنقدر کوچک که لوازم جا نشه.

 

نحوه انتخاب چمدان مسافرتی مناسب سفر - فرهاد چرم تبریز

در اینجا چند دستورالعمل کلی وجود دارد که باید در نظر بگیرید

سایز چمدان باید محدود به اقلامی باشد که میتوانید حمل کنید. ممکن است در مواقعی کسی نباشد که در حمل چمدان کمک کند.

برای انتخاب چمدان یکی از مهمترین موارد برسی محدوده بار خطوط هوایی است

از موارد دیگری که باید در مورد چمدان بدانید محدوده تحمل وزن چمدان است

قبل از انتخاب چمدان بهتر است بلندی و کوتاه چمدان را نیز برسی کنید تا مناسب قد شما باشد

 

انتخاب ویژگی های چمدان مسافرتی

چمدان های مسافرتی امروزی دارای طیف گسترده ای از ویژگی های جالب هستند که بر حمل و نقل، بسته بندی و محافظت تأثیر می گذارد. نکته ای که باید در نظر داشت این است که هر چه تعداد زنگ ها و سوت ها بیشتر باشد، کیف سنگین تر می شود!

آیا نیاز به چمدان برای اضافه بار 7 کیلوگرمی دارید؟ یک چمدان مینیمالیستی کافی است! اگر هدف شما بسته بندی سبک است، سعی کنید چمدانی با وزن کمتر از 5 پوند یا 2 کیلوگرم انتخاب کنید.

 

در اینجا یک راهنمای سریع برای درک ویژگی های مختلف چمدان مسافرتی آورده شده است

رنگ

با اینکه رنگ چمدان مسافرتی سلیقه ای هستش اما نکاتی وجود داره که بهتره رعایت بشه. در انتخاب رنگ چمدان رنگ هایی رو انتخاب کنید که متمایز با بقیه چمدان ها باشه که تو شلوغی چمدان ها  گم نکنید. یه نکته مهم اینکه از انتخاب رنگ سفید و کرم دوری کنید که زود کثیف میشه.

 

چرخ ها

در مورد چرخ ها دو انتخاب دارید: دو یا چهار. چمدان‌های دو چرخ سبک‌تر هستند، اما اگر متعادل نباشند، خطر واژگونی دارند. اگر در حال دویدن در فرودگاه باشیم، حمل آنها برای ما آسان تر است و همچنین به راحتی می توانیم آنها را از روی یک حاشیه برای مانور دادن در خیابان های ناهموار حمل کنیم.

از سوی دیگر، چهار چرخ به صورت عمودی می ایستند، بعلاوه به راحتی می توان آن ها را در هواپیما بدون ضربه زدن به همه مسافران در هنگام پیداکردن صندلی خود به طرفین کشید.

 

محفظه ها

داشتن محفظه یک ویژگی عالی برای چمدان ها هستن، درسته که حجم کمتری نسبت به خود چمدان دارند اما وجود محفظه کمک زیادی به سازماندهی لوازم میکنه و با دسترسی سریع به لوازم کمک زیادی به مسافر ها میکننه.

 

قفل های امنیتی

چه آنها دارای زیپ با فضای قفل مسافرتی باشند و چه سیستم قفل داخلی دارند، هرگز چمدانی نخرید که نتوانید قفل کنید.

 

ضد آب بودن چمدان

یکی از بزرگ‌ترین نکات برای انتخاب چمدان این است که مطمئن شوید که دارای مواد مقاوم در برابر آب است یا داخل آن با یک درزگیر مقاوم در برابر رطوبت کار شده است تا به خشک نگه داشتن وسایل شما کمک کند. این کار در باران کار می کند و همچنین اگر حمل کننده چمدان کیف شما را روی سطوح کثیف، مرطوب یا چسبنده قرار دهد.

 

دسته های جانبی

دسته های بالا و کناری، مانور دادن به چمدان شما را بسیار آسان تر می کند، به خصوص زمانی که باید آن را بلند کنید تا روی هواپیما یا وسایل حمل و نقل دیگر قرار دهید.

چمدان هایی با دسته های محکم و بادوام انتخاب کنید که وزن وسایل شما را تحمل کند. شما باید بتوانید چمدان خود را از چندین پله بالا ببرید.

 

زیپ

زیپ ها چمدان ها را در معرض آسیب آب ناشی از باران قرار می دهند. برای جلوگیری از این امر، موارد سخت را با سیستم قفل انتخاب کنید. اگر چمدانی با زیپ انتخاب می‌کنید، چمدان‌هایی را انتخاب کنید که از فلز سخت یا پلاستیک بادوام ساخته شده‌اند.

 

قفل

یک قفل مطمئن تضمین می شود که حداقل سرعت یک دزد را کاهش دهد یا همه آنها را کنار بگذارد.

 

اتصالات کابل

این ابزارهای بازدارنده سرقت که جایگزین ارزان‌تری برای قفل‌ها هستند، به راحتی نصب می‌شوند و در رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شوند، به این معنی که چمدان شما به راحتی قابل تشخیص است. با این حال، اتصالات کابل را می توان به راحتی با یک سوهان ناخن ساده جدا کرد.

 

نحوه انتخاب چمدان مسافرتی مناسب سفر - فرهاد چرم تبریز

نکات نهایی برای انتخاب چمدان مسافرتی

توصیه می کنیم قبل از خرید چمدان مسافرتی در مورد قیمت نیز تحقیق کنید. ما به شما فروشگاه اینترنتی فرهاد چرم تبریز رو معرفی میکنیم که هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت جزو برترین ها هستند.

جدیدترین مطالب سایت