طالع بینی فروردین ماه از روی ستاره ها

طالع بینی فروردین ماه از روی ستاره ها

طالع بینی دقیق فروردین ماه

 

متولدین فروردین ماه:

ذهن خود رابه مسائل حاشیه يي معطوف نکنید. همیشه مسائل مهمتری وجوددارد که به انها بپردازید. بیشتر وقت شما به حاشیه ها می گذرد و این میزان بازدهی شما را چه از نظر عاطفی در زندگی خانوادگی و چه از نظر مالی در محیط کار کم می‌کند. به فکر کینه و انتقام از کسی نباشید. گذشت از خطاهای دیگران، در درجه ي اول بخود فرد آرامش میدهد.

 

مسافرت یک روزه با دوستان داشته اید که کمی از مشغله ي شما کاسته است. اما این نباید باعث شود به فکر مسافرت چند روزه نباشید. تعطیلات را فقط به تفریح و استراحت فکر کنید.

 

متولدین اردیبهشت ماه:

سال جدید، برای متولدین این ماه روزهای پرکاری را در پی خواهد داشت. از این رو مسافرت هر چند کوتاه در ایام تعطیلات به این گروه توصیه می‌شود. به عده يي از متولدین این ماه که برنامه و رژیم غذائی خودرا نادیده می‌گیرند، توصیه میشود علاوه بر رعایت رژیم درست غذائی حتماً ورزش را نیز برنامه ي روزانه ي خود بیفزایند.

 

تلاش هاي‌ خستگی ناپذیرتان درسال جدید نتیجه خواهد داد. در رشته ي فعالیت تان جنبش و تحرک زیادی دارید و با توجه به رقابت هاي‌ شدید، باید به فعالیت هاي‌ اجتماعی توجه بیشتری نشان دهید. اوضاع مالی و اقتصادی گروهی از متولدین این ماه تا پایان این نیمه رو به بهبودی خواهد رفت.

 

متولدین خرداد ماه:

بحثهای احساسی همیشه جلوی تفکرات منطقی تان را میگیرد. عجول هستید و عجولانه تصمیم می‌گیرید. شرایط خانوادگی خوبی ندارید. بحثها و نگرانی هاي‌ تان بیشتر بر سر مسائل مالی است. مرتب از این شاخه به آن شاخه می پرید. اگر یک شغل ثابت داشته باشید، نگران آینده ي مالی خود نخواهید بود.

 

از نظر مالی دراین نیمه به موفقیت چندانی نمیرسد، پس در خرج کردن کمی دقت کنید.کمی ناامید هستید، اما مدت زمانی که بگذرد، اوضاع بر وفق مرادتان می‌شود. هم از نظر شغلی و هم از نظر خانوادگی و مالی.

 

متولدین تیر ماه:

بزودی اوضاع همان گونه خواهد شد که شما می‌خواهید. منتظر اتفاق خوشایندی هستید که در ایام نوروز به وقوع خواهد پیوست. تمامی نگرانی هاي‌ مالی شما تا چند ماه آینده برطرف خواهد شد. در دوره يي هستید که باید انتقادها را تحمل کنید ودر مقابل بی احترامی ها عکس العمل نشان ندهید. سعی کنید از خود خوری هاي‌ بیهوده بپرهیزید. عده يي از مجردین این ماه در بهار دل انگیز، وارد مرحله ي جدیدی از زندگی خواهند شد. بیش از حد نگران اطرافیان و بخصوص اعضای خانواده هستید. اطرافیان همان‌ گونه از حمایت هاي‌ بی دریغ شما برخوردار خواهند بود.

 

متولدین مرداد ماه:

درسال جدید، نگران از دست دادن چیزی بودید که زمان، اوضاع رابه نفع شما تغییر داد. برای خانواده بیش از حد توان در تلاش هستید. آینده ي فرزندان تان مهمتر از هر چیز دیگری است.

 

تمام تلاش خودرا میکنید، محیطی آرام در خانه داشته باشید. به تحصیلات فرزندان تان اهمیت زیادی میدهید. گاهی بیش از حد نگران انها هستید و این نگرانی باعث میشود، آزادی انها را سلب کنید. از نظر فعالیت در زمینه ي شغلی تان تغییر چندانی نخواهید داشت اما اوضاع مالی بهتر خواهد شد.

 

متولدین شهریورماه:

بیشتر افراد خانواده و اطرافیان مدیون صبر و نبوغ و هنر و فداکاری شما هستند. اعتقاد دارید نباید وقت فرزندتان بیهوده اتلاف شود. سعی می‌کنید در طول مدت زندگی چیزی بیاموزند تا به جهان بینی کامل برسند. برنامه ریزی دقیقی برای تمام ساعات خواهید داشت.

 

منظم و مقرراتی هستید. اما گاهی اوقات مقررات شما دست و پاگیر میشود. وسواس زیادی نسبت به انجام کلیه ي امور دارید.

 

طالع بینی فروردین ماه از روی ستاره ها 1402

طالع بینی فروردین ماه 

 

متولدین مهرماه:

استراحت کافی کمی از خستگی دوران پرمشغله ي کاری تان کاسته است. به فکر تغییر شغل هستید. دوره ي یکنواختی را طی می‌کنید، اما بزودی باید آماده ي کار و فعالیت در زمینه ي شغلی خود باشید. مشغله ي شما بیش از گذشته خواهد شد. از نظر مالی بهمین صورت گذشته خواهد بود. کمی کم تحملی و کم حوصلگی داشته اید. مراقب برخوردتان با بزرگ ترها باشید. این دوره بهترین فرصت است برای تصمیم گیری هاي‌ جدید در مورد تحصیل و کار. دراین دوره قادر به دست زدن به ریسک هاي‌ بزرگ خواهید بودو ماه رابا یاد گرفتن و تجربه آموختن به اتمام خواهید رساند. اثرات شکست عاطفی تان کمتر می‌شود.

 

متولدین آبان ماه:

گره کور زندگی تان بعد از مدتها باز میشود. احساس آزادی خواهید کرد. مسائل و مشکلات مالی را پشت سر گذاشته، به تعادلی در دخل و خرج خواهید رسید. وقت آن است به رویاهای تان جامه ي عمل بپوشانید. عده يي از متولدین این ماه به مسافرت هاي‌ شغلی می‌روند. گروهی به تحصیل در رشته ي مورد علاقه ي خود میپردازند و گروهی به فکر شغل و حرفه ي جدید خواهند بود. در هر صورت بخت و اقبال مالی این گروه بلند است. این دوره بر عده يي از متولدین این ماه پایان تمام مشکلات و موانع است، در حالیکه برای عده يي دیگر شروع مشکلات شغلی و مالی است.

 

متولدین آذر ماه:

در ایام نوروز، اعصاب تان آرامش یافته و ترس تان از آینده کمتر خواهد شد. دلخوری که از محبوب تان به دل داشته اید، بعد از گذشت چند سال از بین میرود و دوستی از سرگرفته میشود. فرصت را از دست ندهید، یکبار وی را از دست داده اید و پشیمان شده اید، حالا که خودش آمده است، اجازه ندهید تجربه ي دوری گذشته تکرار شود. برای عده اي از متولدین این ماه جابه جائی شغلی پیش می‌آید و همین امر موجب میشود، دوره ي کوتاهی رابا رکود مالی سپری کنند. اگر نمی‌خواهید از شما بدگوئی بشود، پشت سر دیگران بدگوئی نکنید.

 

متولدین دی ماه:

ملاقات بسیار مهمی در روزهای آتی در پیش دارید و این امر میتواند در زندگی تان نقطه عطفی باشد پس به سادگی ازآن نگذرید ؛ پیغامی از راه دور دریافت میکنید که برایتان مسرت بخش است و یک سفر سرنوشت ساز پیش رو دارید این سفر شما را از ورطه خیال به واقعیت میکشاند.

مدتی است تمام هم و غم شما معطوف بکار شده است و به زندگی‌تان توجه چندانی ندارید لذا عزیزان تان به لحاظ عاطفی از شما دور شده اند ؛ باید سعی کنید کار و زندگی را از هم جدا کنید تا دچار سردرگمی نشوید.

 

متولدین بهمن ماه:

یادت باشد اجتماع خوشبخت مرهون خانواده هایي است که با سازندگی و تربیت شایسته خود اجتماع فردا رابه سوی نور و روشنایی سوق میدهند. این ماه پر خیر و برکت در زندگی ات خواهد بود.پس اگر در فکر تشکیل خانواده هستی،تمام تلاشت را بکن.در مقابل خطای دیگران گذشت کن،همانگونه که از عیوب خودت چشم پوشی می‌کنی.خطاهای خودت را ببین و اگر کار اشتباهی مرتکب شدي، برای اصلاح آن اقدام کن.

 

متولدین ماه اسفند:

این ماه می‌تواند یک ماه بزرگ برای قدمهای محکم زندگی باشد. قادر خواهید بود ذهن خودرا درباره برخی مسائل مهم و حتی اطرافیان ، آماده کنید. و آماده برای رسم برنامه هاي‌ اینده خود بر روی شن ها و دوباره سازی انرژی هاي‌ خود در هر موقعیتی هر چند کمی مهم تا به درخشندگی خود دست پیدا کنید. در دومین هفته از این ماه کسی شما جذاب خواهد دید اما شما دور از او و سخت در معرض.

 

این ممکن است به این دلیل باشد که کسیکه آن ارزش اسمی را ندارد به نوعی دور باشید و اطلاعات کمتری داشته باشد. اگر بحث آزاد مناسب است این می‌تواند به اثبات عشق انجامد. اگر مدت هاست به دنبال تغییراتی در زندگی خود هستید ، همه ی چیز از اواسط ماه افزایش سرعت خواهد داشت. این می‌تواند شامل یک تماس یا پیشنهاد کاری جدید باشد. در آخر این ماه چیزی واقعا شما را متحیر میکند.

 


حتما بخوانید:  کامل ترین طالع بینی شخصیت متولدین تمام ماه ها


 

جدیدترین مطالب سایت