نکات مهم برای دوری از سرطان پوست

مجموعه : سلامت پوست
نکات مهم برای دوری از سرطان پوست

روش هایی برای دوری از سرطان پوست

همیشه سرطان یک بیماری نا علاج پذیر است زیرا باعث میشود انسان هر چه راحت تر از بین برود در سرطان پوست باید نکاتی را رعایت کنیم در ادامه با نکات مهم برای دوری از سرطان پوست سایت تالاب را دنبال کنید.

 

آفتاب سوختگی شدید می تواند خطر سرطان را به میزان ۵۰ درصد افزایش دهد. اثر پرتو فرابنفش روی پوست شما بستگی به شدت پرتو و طول مدت در معرض قرار گرفتن آن دارد. نحوه واکنش پوست شما به میزان پرتو تابیده شده به زمینه ژنتیکی تان بستگی دارد. از سویی اگر شما بندرت دچار آفتاب سوختگی می شوید مناطق حساس مانند
 
 
لب هایتان، بینی و کف دست هایتان را باید محافظت کنید. از طرف انجمن پوست شناسی در مورد سرطان پوست توصیه های زیر ارایه شده است که برای کاهش خطر سرطان پوست به کار ببندید.▪ خود را در معرض تابش نور خورشید به ویژه در اواسط روز و بین ساعات ۱۰ صبح و ۳ بعدازظهر کمتر قرار دهید نظر شما چیست.
 
نکات مهم برای دوری از سرطان پوست

سرطان پوست

 

کرم های ضدآفتاب حداقل با ۱۵ spf یا بیشتر را در مناطقی از بدن که در معرض نور خورشید می باشد، به کار ببرید.▪ کرم های ضدآفتاب را هر دو ساعت یک بار حتی در روزهای ابری به کار ببرید. پس از شنا کردن یا عرق کردن، کرم را مجددا استفاده کنید. از لباس هایی استفاده کنید که تمام بدن شما را بپوشاند و روی صورت شما سایه ایجاد کند.

 
( کلاه های لبه دار هم بر صورت و هم بر پشت گردن شما سایه می افکند) از کودکان خود مراقبت کنید. از در معرض آفتاب قرار گرفتن آنها در نور خورشید به ویژه زمانی که شدت دارد ( بین ساعت ۱۰ صبح تا ۳ بعدازظهر) خودداری کنید، در ضمن کرم های ضدآفتاب در کودکان ۶ ماهه و بالاتر استفاده کنید. از مصرف کرم های ضدآفتاب برای کودکان کمتر از ۶ ماه جدا خودداری کنید. از در معرض قرار گرفتن کودک کمتر از ۶ ماه در نور خورشید جدا باید خودداری کنید.
 
 

نکات مهم برای دوری از سرطان پوست  

 
جدیدترین مطالب سایت