خصوصیات متولدین زن و مرد اسفند ماه | شخصیت متولد اسفند ماه

خصوصیات متولدین زن و مرد اسفند ماه | شخصیت متولد اسفند ماه

خصوصیات متولدین اسفند ماه

رفتار و خصوصیات اخلاقی و شخصیتی متولدین ماه اسفند چگونه است ؟ شخصیت زن و مرد متولد اسفند را در سایت تالاب بخوانید.

 

مرد متولد اسفند

به هیچ عنوان حد وسط ندارد، یا منفی کامل است یا مثبت کامل، از کم کاری و خونسردی او نرنجید، هفته‌اي دو سه بار به او بگوئید دوستش دارید. متعصب نیست و هرگز به قضاوت نمی‌نشیند و تا زمانیکه به مطلبی پی نبرده باشد نظریه‌اي ابراز نمی‌دارد.

 

زن متولد اسفند

ظرف عسلی است که قدری فلفل به داخل آن ریخته شده است. از بسیاری جهات بی‌نظیر است. ناراحت‌‌ترین مردها در جوار زن اسفند احساس آرامش میکنند. سخت رویائی و خیالباف است، به کودکان خویش عشق می‌ورزد.

خصوصیات متولدین زن و مرد اسفند ماه | شخصیت متولد اسفند ماه

خصوصیات کلی متولدین اسفند ماه

بسیار حسّاس و رؤیایی ، دارای حسّ ششم ، خیلی ظریف و نرم عمل میکند ، اهل آرامش و ملایمت ، همیشه موافق ، سازش‌کار و دارای تخیّلات شدید ، اصلاْ واقع بین نیست ، سازگار ، زود رنگ عوض میکند ، احساساتی ، قابل انعطاف ، دارای افکار غیر واقعی و غیر منطقی ، بسیار متین و آرام ، کم خشمگین میشود ، مهربان ، علاقه مند به موسیقی ، عاشق صلح و آرامش ، کم انرژی ، ساده‌لوح ، پول دوست ، مرموز ، داستان‌پرداز قوی ، نیکوکار خجالتی ، خواستار تشویق و حمایت ، زود رنج ، از نظر جسمی ضعیف ، دو دل ، ترسو ، خیلی حسود ، باریک بین و دقیق ، خیالباف ، نا امید ، اهل نامه نگاری ، علاقه زیادی به جشن ‌تولّد ، یا منفی کامل است یا مثبت کامل ، دارای صبر ايّوب است ، گاهی اوقات واهی و پوچ گرا ، نازنین ولی ‌ناقلا ، اهل معنویّات ، به دخترانش علاقه زیادی دارد ، غم‌گرا ، خواستار نوازش ، احساس آرامش می دهد .

 

خصوصیات متولدین زن و مرد اسفند ماه | شخصیت متولد اسفند ماه

شخصیت و اخلاق مردان متولد اسفند ماه

اگر درنظر دارید بهمراهی یک پسر نپتون در جریان زندگی به شنا بپردازید اختیار عقل و هوشتان را کاملاً بدست وی نسپارید . حواس تان را جمع کنید چون ممکنست او , بمناسبت ستارگانی که در دیده دارد , جزر و مد را از یک دیگر تشخیص ندهد .

 

مرد متولد این ماه میتواند دقیقاً همان چیزی باشد که شما میخواهید و یا دقیقاً همان چیزی باشد که نمیخواهید . یک موج موافق در زندگی برای او به معنای شانس و موفقیت است . فقط نیاز به کمی تصمیم گیری و فعالیت و بر طرف کردن پرده رویا ها از مقابل دیدگان دارد . و مشکل اینجاست که بعضی از این موجودات بزرگ ترین امواج شانس و ترقی را صرفاً نمیبینند .

 

او ضعیف نیست . موضوع فقط این است که زل زدن بیش از حد به یک ستاره نقره اي رنگ که رو به خاموشی میرود , او را از مشاهده انوار طلائی خورشید باز می دارد . البته تمام آنها اینچنین نیستند ولی می‌توان گفت که اکثرشان رویا پردازان قابلی هستند .

 

بهر حال همیشه جای امیدواری هست ! و اگر چه جهان به رویای لطیف و رمانتیک او نیازمند است , خود او نیز محتاج ” حرکتی ” برای گذران زندگیست . و زمانی که این حرکت را آغاز میکند , همان استعداد و قدرت تصور و تخیل بهمراه فکر روشن بکمکش می‌آید و او را بسوی اهداف حساس و با ارزشی راهنمائی میکند که شهرت و محبوبیت برایش به ارمغان می آورد .

 

اما بگذارید باهم روراست باشیم . اگر او بالای 25 سالگی است و هنوز مدی در زندگیش اتفاق نیفتاده است محتاج دعا و نظر و نیاز است . البته از نظر شخص خودش ممکن است کاملاً احساس موفقیت کند , اما برای زندگی خانوادگی چندان امیدوار نباشد چون اگر او ازآن نوعی باشد که رویاها به اندازه کافی خوشحالش کنند , دیگر دلیلی برای تغییر وضعیت نخواهد دید . اگر خواستید او را برای کاری تشویق کنید در مرحله اول کارهای هنری را پیشنهاد کنید .

 

او با آنهمه احساس رمانتیک , اگر تن به فعالیت دهد و پرده هاي خیال را کنار زند , می‌تواند بهترین نویسنده , هنر پیشه , موزیسین , و یا نقاش بشود . بگذارید عقیده خودم را درباره متولدین این ماه برای شما بگویم .

 

به نظر من متولدین ماه اسفند یک ” رویای متحرک و متبسم ” هستند . ولی اگر از این حالت رویائی , که صرفاً بدلیل حساسیت , ساده لوحی , و زودرنجی بیش از حد ایشان است خارج شوند , دوست داشتنی ترین موجود روزگار میشوند , اگر چه که حتی زمانی که غرق در خیال می باشند بازهم دوست داشتنی ترین هستند .

 

ولی اصل موضوع این است که در حالت فعالیت روحی و جسمی « وضعیت آخر » , علاوه بر دوست داشتنی بودن , بعلت هوش و زیرکی و انرژی خاص خودشان , موفق و قابل احترام نیز خواهند بود . ودر این وضعیت باید بگوییم که آنها نورعلی نور هستند , یعنی تمام محاسن را یکجا دارا می باشند . محاسنی که در آرزوها جای دارد .

 

مرد متولد ماه اسفند هیچ تعصبی ندارد . او با همه ی احساس همدردی می‌کند و همه ی را درک می‌کند . بطوریکه حتی درباره آنها که در جزیره لختی ها زندگی می کنند هرگز , پیش از آنکه خودش شروع به پابرهنه راه رفتن بکند , عقیده اي ابراز نمی دارد . حتی در آن زمان هم انتقادی نمیکند درضمن هیچ مسئله اي او را شوکه نمی‌کند .

 

تمام اتفاقات زندگی برای او جزئی از زندگی ودر نتیجه عادیست . او کنجکاو است و می کوشد درضمن همدردی و پیدا کردن راه حل , قضاوتی عادلانه نیز داشته باشد . احتمال این که این دوست خوب , یکی دو تا از رازهای دوستان را برملا کند هست ولی یقیناً از روی قصد و منظوری نخواهد بود .

 

متولدین ماه اسفند گاهی اوقات قبل از فکر کردن صحبت میکند و متاسنه درک این مطلب که برداشتن سرپوش اسرار دیگران میتواند خطرناک و زیان آور باشد برایش مشکل است . او به سختی متوجه می‌شود که ممکن است افرادی که سوء نظر دارند از گفته او بنحوی سوء استفاده کنند .

 

متولدین این ماه طبق معمولً آرام صحبت می کنند و متین می اندیشند . آنها سعی می کنند کاری بکار کسی نداشته باشند گرچه که مسائل دوستان و همسایگان لحظه اي آنان را تنها نمی‌گذارد , و علت این است که آنها بسیار ” زیبا ” گوش می کنند .

 

آنها چنان با علاقه خوش قلبی به درد دلها گوش می سپارند که اشخاص برای بیان قصه ها و غصه هایشان وسوسه میشوند . و به همین دلیل اگر مایلید با یک مرد متولد این ماه زندگی خوشی داشته باشید , یادتان باشد که گوشهای او دیگر نیازی به شکوه و شکایت ندارد و لبریز از انواع گرفتاریها و مصیبت ها هستند . بر عکس , او احتیاج به استراحت و تجدید قوا دارد .

 

روحیه متولد ماه اسفند دقیقاً شباهت به یک اسفنج دارد که همه ی چیز را جذب میکند . خوب , بد , تاریک , روشن , غمناک یا شاد کننده فرقی نمی‌کند . هرچه در محیط اطرافش باشد او را به طرف خود میکشد . به همین دلیل اطرافیان بدشان نمی‌آید که در واقع خود رابه او تحمیل کنند و گوش و قلبش رابه اختیار خود در آورند . و به هیمن جهت اونیاز به استراحت و مسافرت‌هاي گاه طولانی دارد تا قلبش را دوباره خالی و آرام کند .

 

و شما هرگز لحظات سکوت و آسایش او را بر هم نزنید . او باید سفر کند , درکنار آبشار دراز بکشد ودر داخل جنگل پیاده روی کند , و این کارها را باید به تنهائی انجام دهد , تا موفق شود گره هاي روحش را باز کند و دوباره شاد و خندان بسوی شما پر بکشد , ببخشید منظورم این است که شنا کند .

 

بخاطر داشته باشید که ماهی بیش از حد حساس است . کمی خجالتی بودن و حیای او نیز بدلیل آگاهیش از حد و حدودیست که باید برای خود منظور کند او به کسی احتیاج دارد که ارزشهای واقعیش را بشناسد و اگر شما مورد تحسین او هستید هرگز تشویق و ترغیب رافراموش نکنید .

 

احتمالاً او در کلاس یوگا یا تمرینهای آرامش روح و امثال آن نام نویسی کرده است . او عاشق مسائل اسرار آمیز , ارتباط با ارواح و روی هم رفته دنیای ناشناخته هاست .

 

ممکن است در علم ارقام و ستاره شناسی و تناسخ نیز مطالعاتی داشته باشد او نیز مانند همزادانش یعنی متولدین تیر ماه و آبان ماه , با درک و آگاهی از علوم قدیمه و اسرار آمیز به دنیا آمده است و این مطالب برای آرامش روح او بسیار مفید می باشند , تعادل احساسی او را حفظ می کنند و میتواند لنگرگاهی برای امواج خروشان خیال تصورش باشند .

 

مردان متولد ماه اسفند گاه و بیگاه درچار افسردگی و غم می‌شوند ولی با دستیابی به یک وسیله مطمئن میتوانند خیلی سریع آب هاي گل آلود رابه عقب برانند و به سطح شفاف و آرام برسند .

 

بعضی از آنها نیز کمی در کارهای خانه دخالت میکند و سرو صدائی نیز به راه می‌اندازند ولی من به شما قول شرف می دهد که داد و بیداد آنها اصلاً شباهتی به صدای مردان متولد اردیبهشت ندارد . می‌بینید که شما چقدر خوشبخت هستید ؟

 

این مرد باوجود آنکه بسختی میتواند به عمق خود سفر کند , مشکلی برای شکافتن دیگران ندارد . فریب دادن او بسیار دشوار است چرا که او مستقیم جهت دیگر را مشاهده میکند . اما ایشان , اگر تصمیم بگیرند , براحتی شما را گول می‌زنند . شما نمیتوانید چیزی را از او پنهان کنید . بعضی از متولدین این ماه تمام کارهای خودرا بنحو اسرار آمیزی انجام میدهند مثلا تلفن منزلشان رابه یک اسم رمز در دفتر تلفن ثبت می کنند و آدرسشان رابه کسی نمی‌دهند . آنها شب ها خواب یک مخلوق عجیب وغریب را می‌بینند که با اشاره انگشت آنها را تبدیل به شماره میکند و تمام راز و رمزشان را کشف میکند .

 

شاید آنکه شما با او طرف هستید از این نوع نباشد ولی مطمئناً اگر از او بپرسید که ده دقیقه قبل کجا بوده خواهت گفت برای خرید سیگار رفته بوده در حالیکه در واقع مشغول شستن ماشینش در پارکینگ بوده است . علت اینکارش را از من نپرسید , چون خود او هم نمی‌داند . لابد این ارثی است که از متولدین خرداد ماه به او رسیده است . در ثانی اگر اینکار او را خوشحال می‌کند , ما که بخیل نیستیم .

 

حسادت در وجود او نقشی ندارد . و اگر دارد او چنان هنر پیشه ماهریست که هرگز بروز نمیدهد . اما در حال او یک مرد است که بیش از هر مرد دیگری حساس و رمانتیک می باشد و طبیعت بسیار ملایمی دارد .

 

درضمن یادتان باشد که شما باید احساس حسادت خودرا بازرسی کنید , او برای همه ی همدردی میکند !و دست خودش هم نیست . این طبیعت اوست که مجبورش میکند با همه ی مهربان باشد و همه ی را دوست داشته باشد ؟ او ماهی هاي رنگارنگ و زیبا را شناکنان دنبال می‌کند . اما با کمی سعی و کوشش میتوانید او را سر براه کنید ودر عوض از مصاحبت شخصی برخوردار شوید که راجع به هر مطلبی در زیر آسمان کمبود اطلاعاتی دارد و صحبت کردن با او خالی از لطف نیست .

 

بگذارید تا یادم نرفته یک راه برای فریب دادن این مرد به شما یاد بدهم . در زمانهائی که او دچار حالتهای سر درگمی و افسردگی و بدخلقی می‌شود و آب هاي گل آلود جلوی دیدگانش را میگیرد , یک لباس زرد رنگ بپوشید , لبخند بزنید , کارهای خانه را پشت اکواریوم پنهان کنید , چند بلیط سبز رنگ برای باغ وحش یا پارک تفریحی بخرید و خلاصه دست او را بگیرید و ببرید .

 

علاوه بر آن همیشه بخاطر داشته باشید که هر توقع و انتظاری از او دارید , باید خودتان مثال و نمونه خوبی ازآن باشید . او بسیار تاثیر پذیرست و روش شما را در زنگی الگوی خود قرار خواهد داد . این مطلب بسیار جالبی درباره خصوصیات متولدین این ماه است . آنها بی اختیار به دنبال یک راهنما و آنکه جلوی صف ایستاده براه می افتند و دستورات او را موبمو اجراء می کنند . بخصوص اگر رهبر گروه نزدیک به آنها و مورد احترامشان باشد .

 

بچه ها او را پدری سراپا شادی و احساس مییابند . او آنها رابه ساحل دریا و برای شنا و قایقرانی می‌برد و به کمک آنها آدمک برفی می سازد . به آنها یاد می دهد که روی سرخود بایستند و یوگا تمرین کنند .

 

برایشان ریتمهای قدیمی را زمزمه میکند و ادای تمساخ آبی رنگ را در می آورد . بچه هاي او موجوداتی متعادل و فهمیده بار می‌آیند و اینرا از طبیعت خاص پدر خود دارند که می‌تواند پرنده کوچکی را بدون چیدن بال یا فشردن و ترساندن مدتهای در کف دست خود نگاه دارد . سایت تالاب: او به مشکلات کوچولوی آنها گوش می دهد و مغز و فکرشان را پرورش می دهد . شما هم می‌توانید بینی آنها را پاک کنید و لباسشان را عوض کنید . این ترکیب خوبی خواهد بود !؟

 

مراقب باشید که هرگز پا بر روی رویاهای این مرد نگذارید . او نه این گناه شما را می بخشد و نه فراموش میکند . به او فرصت دهید که رویاهایش رابه حقیقت تبدیل کند و کشتی تصوارتش رابه ساحل امن و آرام برساند .

 

در مسائل احساسی و عاطفی , این مرد نیاز به تداوم دارد . یعنی مطلب برای او عادی و بی تفاوت نمیشود و باید مرتباً وفاداری و فداکاری را بگوشش زمزمه کنید . امیدها و آرزوهای او باید پیوسته با مهر و محبت آبیاری شود و حشرات انتقاد و بهانه جوئی از اطراف ریشه وجودش دور گردند .

 

قلب او سرچشمه امید است . آن را آهسته و با ملایمت لمس کنید که اگر سرچشمه و منبع اصلی چیزی بشکند و خشک شود , برای همیشه از معرض خارج خواهد شد .

 

خصوصیات متولدین زن و مرد اسفند ماه | شخصیت متولد اسفند ماه

شخصیت زنان و دختران متولد ماه اسفند

جذابیت جز ء وجود دختری است که در ماه اسفند متولد شده است و پی بردن به آن هم نیازی به خواندن کتب و مقالات ستاره شناسی ندارد. به موازات این جذابیت نقاط ضعفی نیز در وی وجوددارد، اما انچه که در بدو امر نظر شما رابه سوی خود جلب خواهد کرد، ظرافت و حالت زنانه غیر انکار اوست.

 

زن متول اسفند ظرف عسلی است که قدری فلفل به داخل آن ریخته شده است. برای زن متولد اسفند این امکان بیش از پیش فراهم شده است تا در زیر ظاهر بسیار جذاب خود گزندگی تندتری از فلفل پیدا کند.

 

از سوی دیگر به جرات میتوان ادعا کرد که زن متولد اسفند، بعنوان یک زن، از بسیاری جهات بی نظیر است. او نه تنها کسی نیست که بخواهد بر مرد زندگی خود حکومت داشته باشد و چنین آرزویی حتی در اعماق قلب وی نیز وجود ندارد بلکه حاضر است با بردباری بی نظیری تمام خود خواهی هاي یک مرد را تحمل کند فقط به این شرط که بطور کامل مورد حمایت او قرار بگیرد. دختر متولد اسفند از سنین میانسالی به بعد با تمام وجود خویش خواهان آن میگردد که سر ظریف خویش را روی شانه هاي پهن و نیرومند مردی قرار بدهد ودر پناه وی احساس کند که مورد حمایت قرار می‌گیرد و موانع و مشکلاتی که بر سر راه وی قرار می‌گیرند، یکی پس از دیگری به وسیله مرد محبوب خود از میان برداشته میشود.

 

برای زن متولد اسفند مرد اعم از این که برادر باشد یا پدر، دوست باشد و یا شوهر، موجودی است که میتواند وسط حیاط منزل بایستد ودر حالی‌که یک دست خود رابه کمر زده است، با دست دیگر جلوی سنگ آسمانی عظیمی راکه از کهکشان ها به سوی او پرتاب شده است. بگیرد. شما یک چنین نظریه اي رابا بردباری عجیب او در تحمل غرور خاص مردان مخلوط کنید و مقداری هم گرمی و ذوق و شوق به آن اضافه کنید و آن وقت پی خواهید برد که چرا دختری که در ماه دوازدهم سال به دنیا آمده است، اینچنین مورد توجه مردهاست.

 

محل زندگی ماهی دریاست و دریا مرکز نرمش و رمز و اسرار و زیبایی هاست و مرد شیفته این زیبایی و رمز و اسرار وجود زن است.

 

زن متولد اسفند در بهار مانند پرندگان سرشار از عشق و هیجان است. در تابستان لباس کوتاه را فراموش نمیکند ودر پلاژها درکنار دریا جذاب ترین لباس زیر رابه تن دارد. در پاییز با اشتیاق تمام درکنار شما به تماشای مسابقه فوتبال« که ممکن است هیچ چیز ازآن نداند» مینشیند ودر حالی‌که دست خودرا برای گرم کردن به داخل جیب کت شما کرده است.

 

مرتبا راجع به جریان بازی از شما سئوالاتی میکند. و زمستان بسان یک دختر شاد و جذاب لباس اسپورت میپوشد و به این ترتیب در یکایک دقایق زندگی لحظه اي با ظرافت ها و جذابیت هاي زنانه فاصله پیدا نمیکند. بی جهت نیست که گفته اند زن متولد اسفند کندو است و مردها هم زنبور عسل این کندو هستند.

 

ناراحت ترین مرد در جوار زن متولد اسفند احساس آرامش می کنند. او آبی است که بر روی آتش ریخته میشود. پس از چند دقیقه گفتگو مرد آشکارا درک میکند که بعلت اشتباهات خود مورد سرزنش او قرار نمی‌گیرد و مشکلاتی راکه با آنها مواجه می باشد، ناجیز و غیرقابل بحث می شمارد،‌ ازآن گذشته زن متولد اسفند همیشه ایمان راسخ دارد که شکست هاي مرد زندگی او بعلت ندانم کاری هاي دیگران است. او هرگز شوهر خودرا وادار نمیکند که قدم هاي سریعتری در زندگی بردارد، موقعیت اجتماعی این مرد،‌ هر چه که باشد، برای او کافی و حتی بهترین است.

 

پس از ازدواج ممکن است قدری به جان شما نق بزند، این نق زدن ها گاهی حالت گوشه و کنایه هم پیدا می‌کند،‌ در حالی‌که شما هرگز نمیتوانید از خود عکس العملی نشان بدهید زیرا جذابیت زن متولد اسفند حربه اي نیست که مرد بتواند در مقابل آن مقاومت کند،‌ به علاوه فرض کنیم« آن هم بر فرض محال» که از کوره در رفتید و اوقات تلخی به راه انداختید، خیال میکنید چه خواهد شد؟

 

با نرمش خاص خودرا در زیر چتر حمایت شما قرار خواهد داد و لحظه اي با کمال تعجب مشاهده خواهید کرد که رقیب با شما دریک جبهه قرار گرفته است و شما بر علیه موجودی که دیگر وجود خارجی ندارد و نمیدانید کیست و کجاست، دارید می جنگید.

 

طبیعی است با برخوداری از یک چنین ظرافت هاي زنانه اي و با توجه به ضعفی که مردها در مقابل آن دارند، زن متولد اسفند به اسانی می‌تواند نقاط ضعف و معایب خویش را ازچشم مرد زندگی خود بپوشاند. صورت فلکی برج خوت دو شماره ماهی است که در دو جهت مخالف در حال شنا کردن هستند، این دو ماهی را همیشه درست شکل هم میکشند.

 

چه اشتباه بزرگی! به ستارههای تشکیل دهنده این برج در آسمان نگاه کنید و به رأی العین ببینید که به هیچ عنوان دارای تقارن نیستند. یکی از این دو ماهی نماد زیبایی و لطافت و آن دیگری نماد نرمش و ظرافت است که در دو جهت مختلف در حال شما می باشند و به این ترتیب برای او همیشه این امکان وجوددارد که بتواند با یک مانور سریع و ظریف خودرا از مخمصه نجات بدهد، در حالیکه این اماکان برای زنان متولد ماههای دیگر اصلا وحود ندارد.

 

او خیلی بیش از زن هاي دیگر حساس است و اگر رفتار شما بیش از حد تند و خشن باشد، نظام دلپذیری راکه طبیعت در نهاد وی به ودیعه گذاشته است، به هم خواهد زد و آن وقت تبدیل به موجودی بی هدف و عاطل و باطلی میگردد که دیگر نخواهید دانست با او چه باید بکنید.

 

زن متولد اسفند جواهری است که خیلی چیزها ممکن است او را ضایع بکند. مادران و پدران هم باید مراقب این حساسیت باشند، و اگر دختری دارند که در دوازدهمین ماه سال متولد شده است،‌نباید کاری کنند که ماهی هاي صورت فلکی او از هم جدا شوند ودر غیر این صورت او بزودی تبدیل به موجود تنها و سرگشته اي خواهد شد که بدون هیچ نوع هدف و منظوری در اقیانوس بزرگ زندگی به شنا خواهد پرداخت و لحظه اي از جست‌وجو آن نیمه دیگر صورت فلکی خود که از وی جدا شده است، باز نخواهد ایستاد.

 

خوشبختانه تعداد زیادی از دختران متولد اسفند دارای نیروی فکری لازم برای جلوگیري از جدا شدن ماهی هاي صورت فلکی خود از یک دیگر هستند و برای اینکار حداکثر بهره برداری ممکن را از ظرافت هاي زنانه خویش به عمل می آورند.

 

در دو جهت قرار داشتن ماهی هاي صورت فلکی برج خوت موجب پیدایش خصوصیات ذاتی دیگری نیز در زنان متولد این ماه می‌گردد و آن این است که شما درنظر اول هرگز نمیتوانید متوجه هدفی که این زن در پی آن است، بشوید. او لحظه اي به این سو می لغزد و لحظه اي بعد ظریفانه در جهت عکس آن به حرکت در می‌آید، برای صید او تنها راه این است که بدانید محل اقامت او کدام یک از ده تا رودخانه اي است که به دریا می ریزد. صیادان خوب می‌دانند که هر ماهی رودخانه اي برای خودش دارد.

 

قبل از هر چیز این را باید بدانید که او بسیار باریک بین و دقیق است، شاید لازم باشد که لغت ناقلا را نیز به باریک بینی اضافه کنم زیرا تعداد زیادی از کسانی که به دام دختران متولد اسفند افتاده اند، اصلا نمی‌توانند بگویند چطور این واقعه رخ داده است.

 

هیچ بعید نیست که شما دراین لحظه زن متولد اسفندی را می شناسید که هر بار به دیدن او میروید با لبخندی به مراتب دلنشین تر از آنچه که انتظار آن را دارید، از شما استقبال می‌کند و این فکر در سر شما وجوددارد که روزی نام خانوادگی خودرا شامل حال او نیز بکنید. سایت تالاب: شما خیال می‌کنید که او اصلا زیرک نیست، اما به احتمال خیلی زیاد اشتباه می‌کنید.

 

آمار نشان می دهد که دختران دیگر موفق به پیدا کردن شوهر برای خود می‌شوند و یا در میان زنانی که به علتی از همسران خود جدا شده اند و بعد هم تنها مانده اند، اقلیت مطلق با کسانی است که دراین ماه متولد شده اند. اما خوب شما ممکن است اسم دیگری روی آن بگذرید، مثلا می‌گویید، شرم و جذابیت و هوش زنانه موجب میشود که ماهی ها عوض شکار شدن صیادان رابه دام اندازند.

 

این زن سخت رؤیایی است، و باوجود آنکه ظاهراً کوچک‌ترین اطلاعی از اصول تنظیم بودجه ندارد، خیلی خوب لباس میپوشد، میهمانی می دهد، کرایه خانه و اقساط لوازم قسطی را سر موعد می‌پردازد، هدایای تولد شوهر و بچه هاي خودرا فراموش نمیکند وخلاصه آخر کار که نگاه میکنید، میبینید که با پولی که برای خرج منزل در اختیار وی گذاشته شده است، همه ی کارها را انجام داده است، در حالیکه شما حتی تصور آن را هم نمی کرده‌اید. روابطی که این زن با دیگران برقرار می‌کند، بی شک در نوع خود منحصر به فرد است.

 

از زن همسایه گرفته تا رفتگری که ظرف آشغال را میبرد، بقال سر کوچه، نفتی، بچه هاي محل، قصاب، روزنامه اي، و حتی صاحبخانه که هرماه برای گرفتن کرایه مراجعه میکند،‌با او درود و علیک بسیار دوستانه اي دارند. او عملا موجودی است که هیچ کس خودرا دشمن وی نمی‌داند.

 

سیاره این زن نپتون و مرکب او باد صبا است، و دختر متولد اسفند سوار بر این مرکب هر لحظه به سویی رکاب کش است. او به گونه اي تعجب آور احساساتی است و وقتی قلبش شکسته میشود، مثل سیل اشک می ریزد و چنان نگاه ستمدیده و سرزنش آمیزی به شما می اندازد که گویی خرگوشی رابه هنگام شیر دادن به بچه هایش کشته اید.

 

دختر متولد اسفند گاهی اوقات دستخوش این توهم میگردد که دراین دنیای پر آشوب فاقد هر نوع وسیله دفاعی و حفظ بقا می باشد، در اثر یک چنین توهمی ناامیدی سراسر وجود او را در بر می‌گیرد و وظیفه شما خواهد بود که به وی بفهمانید ذکاوت اعجاب انگيز اي که طبیعت به وی داده است و نیروی عجیبی که در جلب نظر دیگران دارد، حربه هاي قاطعی می باشند که در معرض او هستند و می‌تواند با اتکاء به انها گلیم خود رابه مراتب آسان تر از دیگران از آب بیرون بکشد. مشکل ترین درسی که این دختر باید در زندگی فرا بگیرد، فائق آمدن بر دودلی ها و خجول بودن است.

 

اگر ترس به اعماق وجود او رخنه کند،‌ تمام روابط او رابا دنیای خارج قطع می سازد و آن وقت این خطر او را تهدید می‌کند که تمام عمر تنها بماند. همیشه ازآن هراسناک است که مورد تعدی و تجاوز دیگران قرار بگیرد و این خود می‌تواند سخت موجب ناراحتی اش بشود .

 

این جا و آنجا، دختر متولد اسفند طبیعت آسیب پذیر خویش را زیر سرپوش یک شخصیت متکی بخود پنهان می سازد و این میرساند که سخت از بی پناهی دراین دنیا هراسناک است و سخت از بی پناهی دراین دنیا هراسناک و پیوسته ازآن بیم دارد که اگر اسرار قلب رئوف خودرا صادقانه جلوی کسی بازگو کند، مانند گرگ آن را هم بدرد، و شاید به همین دلیل هم باشد که تعداد زیادی از زنان شاعر متولد این ماه سرایندگان اشعاری هستند که دقیق ترین نکات عشقی در آنها بیان شده است.

 

برای ایشان تنها کسانی که می‌توانند مکنونات قلبی خودرا بدون ترس و واهمه باز کنند، قلم و کاغذ است. حتی شجاع ترین دختران متولد اسفند نیز در دوستی با جنس مخالف از یک دودلی و ترس عظیم رنج می‌برند. این یک قدم به جلو آمدن ها یک قدم به عقب رفتن ها به کلی موجب سردرگمی و گیجی پسران اطراف او نیز میگردد و روابط آنها بیش از پیش مغشوش میشود.

 

سایت تالاب: زن متولد اسفند از صمیم قلب به کودکان خود عشق می ورزد اما هرگز به ایشان اجازه نمیدهد به گوشه خاص شما قدم بگذارند. بخش بزرگی از قلب او ازآن شما است و هیچ کس را یارای دخول به آن نیست.

 

او فرقی بین بچه هاي خود نمیگذارد اما به آنکه قدری زشت تر، ظعیف تر و شکننده تر است، اندکی بیشتر می‌رسد. مادر متولد اسفند بی شک بهترین مادر دنیا است، چون هیچ موجودی به اندازه او علت خجالت هاي پسر کوچولو و درد عظیم عشق هاي زودگذر دخترنوجوان خودرا درک نمی‌کند. او حاضر است همه ی چیز زندگی خویش را فدای کودکان خود کند و مخصوصا سعی بر آن دارد که مانع محرومیت کشیدن ایشان از چیزهایی بشود که خود در دوران کودکی از آنها محروم بوده است.

 

گذشت و چشم پوشی او ممکن است قدری بیش از حد لزوم باشد. انضباط رابه سختی میتواند مرعی بدارد و این نقطه ضغفی است که گاهی اوقات تا حد بی توجهی پیش میرود و موجب بدبار آوردن کودکان می‌گردد. طبیعی است که دریک چنین مواردی این وظیفه پدر است که نظم شدیدتری نسبت به کودکان خود به موقع اجرا بگذارد.

 

زن متولد اسفند ترجیح می دهد که شما نان آور خانواده باشید و او زن خانه باقی بماند. بکار شما کاری نخواهد داشت و به وی مربوط نیست که از کجا پول در می آورید، و اگر از نظر مالی با مشکلی مواجه شدید، فقط وقتی به کمک شما خواهد آمد که واقعا به بن بست رسیده باشید. سر به هوایی او در خرج و دخل منزل را چندان جدی نگیرید زیرا همانگونه که گفته شد. تا آخر ماه کسری نخواهد آورد.

 

شاید باور نکنید، اما او پیوسته از نیروی عجیبی الهام میگیرد. سیاره نپتون لحظه اي چشم از او بر نمی دارد و هر وقت لازم باشد، با قدرت وارد عمل میگردد و راه و چاه رابه وی نشان می دهد.

 

هرگز روز تولد او، سالگرد ازدواج و یا محلی راکه از وی خواستگاری کرده‌اید، فراموش نکنید، زیرا او خیلی بیش از هم جنسان خود زن است و احساساتی و پایبند به خصوصیات خاص خود می باشد

 

جدیدترین مطالب سایت