به ازای خرید 10 نهال گردو 2 نهال هدیه بگیرید

مجموعه : رپورتاژ آگهی
به ازای خرید 10 نهال گردو 2 نهال هدیه بگیرید

بهتر است قبل از هر چیزی با شرکت نام آشنای جایا کالا شما را آشنا کنم.

شرکت جایا کالا فروشگاه بزرگ در شمال غرب کشور با تولید رقم های مختلف نهال میوه و نهال غیر مثمر در 68 هکتار زمین زراعی در دشت میاندوآب با 318 نفر کارگر با تجربه در بخش نهال یکی از تولید کنندگان بزرگ نهال در کشور شناخته شده هست. این شرکت همه نهال ها را با ضمانت کیفیت و سلامت با لیبل و شناسنامه مخصوص هر نهال ارائه میکند. خزانه ها و گلخانه های شرکت جایا کالا مجهز به دسنگاههای پیشرفته تمام اتوماتیک می باشد. کار این دستگاهها تنظیم دمای مناسب و آبیاری به موقع نهال ها و ضد عفونی کردن محیط تولید و رشد نهال ها می باشد.

 

در نهالستان های شرکت جایا کالا انواع نهال های میوه از جمله نهال گردو ، گیلاس ، بادام ، زردآلو ، شلیل ، گوجه سبز ، توت ، به ، گلابی و غیره تولید می شود و در بخش جدا نهال های غیر مثمر از جمله نهال صنوبر ، بید، چنار ، اکالیپتوس ، سرو و غیره تولید می شود. علاوه بر نهال های اصلاح شده بذری نهال های پیوندی نیز با نظارت متخصصین بخش جهت ارائه به مناطق مختلف کشور که با نهال های پیوندی بیشتر سازگار هستند ارائه می شود . عمده تولید نهال های پیوندی شامل نهال گردو پیوندی چندلر و گردو پیوندی با ژن مخصوص کانادایی و اصلاحات ایرانی با نام ژنوتیپ برتر تیپ 9 و تیپ 7 می باشد.

 

چگونه میتوانیم در احداث باغ گردو موفق عمل کنیم؟

احداث باغ گردو کار سختی نیست ولی در عین حال نخصص لازم می طلبد. قبل ار هر چیزی باید یک جلسه مشاوره با متخصصین این صنعت داشته باشید. چرا که تولید گردو از یک باغ بزرگ یا کوچک باید بصورت کامل بررسی شود. در این بررسی باید نوع خاک ، منطقه مورد نظر ، میزان آب موجود ، میزان ارتفاع از سطح دریا ، میزان آهکی و شوری خاک یا شوری آب و غیره مورد بررسی قرار بگیرند. باید با توجه به نوع خاک تغذیه نهال ها بررسی شود تا رقم های مناسب برای متطقه شما پیشنهاد شود و از بین این رقم ها مناسبترین رقم را برای کاشت انتخاب کنید.

چگونه میتوانیم در احداث باغ گردو موفق عمل کنیم

بررسی روش کاشت نهال گردو

بعداز بررسی کامل باید آموزش های لازم را برای کاشت به شما ارسال کنیم تا از طریق این آموزش ها کاشت موفقی انجام دهید . در این آموزشها ما به شما نحوه کندن چاله ، اندازه قطر و عمق چاله همچنین چه کود هایی باید موقع کاشت باید استفاده کنید بعد از کود دادن روش خاکریزی و پایکوبی و آب دادن به نهال کامل توضیح داده می شود. بعد از کاشت کامل باید تنه نهال را رنگ آمیزی کنید تا از آفات و بیماری ها ایمن گردد و همچنین محافظی در مقابل سرما زدگی باشد. در این آموزشها نحوه هرس کردن و پوشش دادن زخمهای هرس توسط چشب باغبانی بطور کامل ارائه میگردد.

 

انتخاب نهال مناسب برای منطقه شما

در شرکت جایا کالا انواع نهال گرم سیری و سردسیری بصورت اصلاح شده و پیوندی تولید میشود. یک سری نهال ها مخصوص مناطق سرد سیری و یک سری مناسب گرم سیری هستند. این نهال ها بسته به موقعیت مکانی شما نسبت به سطح دریا متفاوت می باشند بعنوان مثال اگر منطقه شما از سطح دریا 1200 متر ارتفاع داشته باشد به راحتی میتوان نهال گردو چندلر کاشت ولی اگر تا 1500 متر باشد باید به سمت نهال گردو فرنور بروید در غیر این صورت اگر بالاتر از 2000 متر باشد باید به سمت گردو های ژنوتیپ برتر ایرانی از جمله گردو ژنوتیپ ارغوان تیپ 9 بروید که تا 3000 متر ارتفاع از سطح دریا را هم پشتیبانی میکند.

یادتان باشد هرگز ارتفاع بلند نمیتواند گویای سردسیری منطقه باشد ممکن هست برخی مناطق در ارتفاعات بالا باشند ولی آب و هوای گرمی داشته باشند. پس در انتخاب نهال سرد سیری و گرم سیری باید دقت کنید که همه جوانب را باید در نظر بگیرید.

 

فاصله گذاری بین نهال های گردو موقع کاشت

یک سری افراد زمین های کوچکی دارند و میخواهند در این زمین ها نهال گردو کاشت کنند. ولی زمین های این افراد آنقد بزرگ نیست که بتوانند یک باغ گردو مناسب احداث کنند. باید بگویم که خیلی مراقب باشید با مشاوره های تا آگاهانه هزینه الکی نگذارید و دچار ضرر زیان نشوید. باید بدانید که نهال گردو برای رشد عالی نیاز به فضای مناسب دارد. این فضا در کمترین حالت 6در 5 متر میتواند باشد و حالت بهتر آن 7 در 8 متر و برای یک سری گردو ها 10 در10 متر میباشد. دلیل این فضا نیز کاملا واضح و روشن هست . نهال گردو برای رشد مناسب نیاز به نور خوزشید دارد اگر فاصله آنها کم باشد ممکن هست روی هم سایه بندازند ومانع رشد درخت شوند ، برای اینکه شاخه های درخت ها بهمدیگر گیر نکنند باید فاصله رعایت شود ، موقع تغذیه از خاک ممکن هست درخت ها به رقابت بیفتند با ایجاد فاصله مناسب این رقابت وجود نخواهد داشت و همه گردو ها بخوبی تغذیه خواهند کرد و موقع برداشت گردو از درخت ها نیاز هست که ماشین آلان در بین درختان گردو به راحتی حرکت کنند. همه این دلایل توجیه بسیار منطقی برای فاصله گذاری بین درختان گردو می باشد. پس برای کاشت اگر خاک شما خیلی مقوی باشد نهایتش میتوانید در فاصله 6 در 5 متری گردو بکارید ولی اغلب اوقات خاک قدرت کافی را نداشته و باید 7 در 8 متر را رعایت کنید.

 

خرید نهال گردو با تخفیف ویژه بمناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان

در این مقاله قبل ازاین که تصمیم جدی برای خرید نهال گرفته باشید سعی کردیم مطالب مهم قبل از کاشت را یادآوری کنیم تا با آگاهی کامل برای خرید اقدام کنید این مطالب پاسخ مشتریانی بود که غالبا موقع تماس از کارشناسان ما میپرسند. اگر بعد از آگاهی کامل تصمیم به خرید نهال گردو گرفته اید خبر خوب ما به شما تخفیف ویژه بمناسبت ولادت امام عصر (عج) نیمه شعبان می باشد. تخفیفات بعدی ما بمناسبت عید نوروز خواهد بود که بعد از بیستم اسفند برای نهال های میوه در حال تایید هیئت مدیره شرکت جایا کالا می باشد. ولی الان برای نهال گردو توسط هیئت مدیره شرکت به میزان 20 درصد به گردو ها شامل می شود. این یعنی به ارای خرید هر 10 نهال گردو دو نهال کادو جهت شیرینی عید نیمه شعبان تقدیم خواهد شد.

خرید نهال گردو با تخفیف ویژه بمناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان

سخن آخر

شرکت جایا کالا واقع در شمال غرب کشور با دارا بودن 68 هکتار زمین زراعی با تولید انواع نهال مثمر و غیر مثمر از جمله نهال گردو , نهال بادام , نهال گیلاس و غیره همچنین نهال های غیر مثمر از جمله چنار , صنوبر ، اکالیپتوس ، بید فری بید مجنون و غیره در خدمت مشتریان عزیز در سراسر کشور می باشد این شرکت دارای مجوز های لازم از جهاد کشاورزی و تماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن می باشد. مشاورین نهالستان هموراه با شماره های زیر در خدمت مشتریان عزیز می باشد. اگر از درگاه سایت خرید کنید به هر ده نهال گردو دونهال به انتخاب خودتان نهال هدیه دریافت خواهید کرد ولی اگر بصورت تماس اقدام به خرید کنید بصورت تلفنی هماهنگی های لازم انجام خواهد شد فقط موقع خرید آنلاین در بخش توضیحات نهال های هدیه خود را اعلام بفرمایید تا در کنار لیست نهال های گردو دو نهال مورد نظر نیز اضافه گردد.

مدیریت شرکت جایا کالا : 09104162520

مشاوره و کارشناس نهال : 09141836535

Jayakala.ir لینک وبسایت

جدیدترین مطالب سایت