نکات مهم خرید اینترنتی نهال گردو در سال 1400

مجموعه : رپورتاژ آگهی
نکات مهم خرید اینترنتی نهال گردو در سال 1400

امروزه با توجه به شرایط و محدودیت های به وجود آمده حاصل از کرونا، خرید اینترنتی نهال گردو، پیش از پیش مورد استقبال کشاورزان و باغدارن قرار گرفته است. از همین روی قصد داریم در این مطلب به برسی نکات مهم خرید نهال گردو، بپردازیم تا خریدی مطمئن را از نهالستان های معتبر دریافت نمایید.

 

چگونه خرید نهال گردویی مناسب داشته باشیم:

حقیقت امر این است که هر نهال گردو، مناسب یک شرایط جغرافیایی منطقه می باشد که متاسفانه امروزه مشاهده می کنیم نهالستان های سودجو هر رقم نهالی را مناسب تمامی آب و هوا ها می دانند!

 

نهال گردو، پرورش دلار بر روی شاخه های سبز است، اگر اصولی صورت پذیرد. فروش نهال گردو، هم برای فروشنده و هم برای خریدار یک بازی بُرد بُرد است، پس ارزش بهترین خرید نهال گردو، هم برای نهالستان و هم خریدار از جایگاه بالایی برخوردار می باشد.

 

برای مثال دیده می شود که گاهی از ارتفاع 0 تا 3000 متر نسبت به سطح دریا را مناسب می دانند! و یا ادعاهای واهی دیگری از این دسته که به هیچ عنوان مبنی علمی ندارد و تنها جهت سود خود اینwalnut  seedlings، را برای فروش به شما عرضه می نمایند.

 

اما چرا این دسته ادعاها می تواند اشتباه باشد؟ بیاید با یکدیگر به برسی بیوگرافی نهال گردو، بپردازیم که سایت های قابل اعتمادی همچون ویکی پدیا و آریا نهال هم به آن پرداخته است.

 

شما همچنین می توانید مشخصات انواع نهال گردو را در نشانی: Https://ariyanahal.ir/خرید-نهال-گردو/

یا با سرچ واژه ی خرید نهال گردو در گوگل، مشاهده نمایید.

 

نهال گردو گیاهی بسیار حساس نسبت به سرما و گرما:

اگر پای درد و دل کشاورزان نشسته باشید حتما متوجه شده اید که بارها درختان گردوی خود را بر اثر سرمای بهاره از دست می دهند و یا در فصل گرما بر اثر سوختن برگ درخت گردو از بین می روند. سالانه در تلویزیون بارها مشاهده کرده اید که بسیاری از درختان میوه بر اثر سرمای زود رس از بین رفته اند، پس با کمی تحقیق متوجه ی این ادعا های واهی خواهید شد و به دنبال نهال گردو، مناسب ارتفاع محل زندگی خود خواهید گشت.

پس در ابتدا نیاز است به صحبت و ادعاهای نهالستان های متفرقه و سودجو اعتنا نکنید و با تحقیق و برسی به انتخاب نهال درخت گردوی خود برسید. ما در ادامه به معرفی برخی از نهال های مطرح و مناسب ارتفاعات کشور عزیزمان ایران پرداخته ایم تا با خرید آن سودهی مناسبی را از آن خود نمایید.

 

حین خرید به برسی مجوز معتبر نهالستان گردو بپردازید:

 حقیقت امر این است که بسیاری از نهالستان ها مجوز های لازم را برای فعالیت و فروش نهال گردو دارا نمی باشند، در این بین نهالستان های نادری مانند: نهالستان آریا نهال، نهالستان گلد نهال، نهالستان دکتر نهال و… با مجوز رسمی جهاد کشاورزی و گواهی قرنطینه ی بهداشت، بهترین نهال میوه را با مناسب ترین قیمت نهال برای علاقه مندان به فروش گذاشته است که می توانید با سرچ نام برند آریا نهال به تمامی این اطلاعات دست پیدا کنید.

نهالستان آریا نهال بزرگترین مرکز تولید کننده و عرضه کننده ی انواع ارقام نهال جهت کاشت و پرورش فضای سبز در ایران و خاورمیانه / مشاوره جهت احداث باغ می باشد.

آریا نهال با تنوع کم نظیری که در ارائه نهال های گردو دارد، می تواند به راحتی نیاز هر قشری از تولید کنندگان و مشتری های خود را رفع کند. حال در ادامه به معرفی بهترین نهال های گردو، مناسب هر منطقه ی آب و هوا می پرازیم:

نکات مهم خرید اینترنتی نهال گردو در سال 1400

بهترین نهال گردو برای مناطق نسبتا گرمسیر تا معتدل، نهال گردو ژنوتیپ برتر آریا:

اگر علاقه مند به بازار گردو باشید حتما انواع اقسام اسامی را در این بازار آشوب دیده اید! یک روز نهال گردو ژنوتیپ تیپ 2 باب می شود و روز دیگر نهال گردو تیپ 7 و گردو تیپ 8 ! اما بگذارید خیال شما را اسوده کنیم، نهالستان ها برای ایجاد تمایز و فروش از این ترفند ها استفاده میکنند اما در اصل تمامی رقم ها همان نهال گردو ژنوتیپ برتر آریا است.

 

نهال گردو ژنوتیپ، رشدی متوسط دارد و شاخ و برگ آن نیز گستردگی گونه های دیگر را ندارد. به لحاظ مقاومت نسبت به سرما نیز این رقم قدرت تحمل بالایی ندارد اما می توان در منطقه معتدل و نیمه سردسیر نسبت به کاشت آن اقدام کرد توجه داشته باشید مناطق بسیار سردسیر برای کاشت نهال گردو ژنوتیپ برتر، مناسب نیست.

 

یکی از انواع نهال های گردو؛ تجاری که به عنوان یک نمونه عالی شناخته می شود. یکی از مهمترین خواص گردو ژنوتیپ دیرگل بودن آن می باشد و تناژ 60 کیلو گردو برای هر درخت می باشد. نهال گردو ژنوتیپ برتر آریا، را بهتر است در مناطقی با ارتفاع 600 الی 1200 متر از سطح دریا کشت شود.خرید نهال گردو مثل دلار سود دارد، اگر به درستی انجام شود.

 

بهترین نهال گردو برای مناطق معتدل تا سردسیر، نهال گردو چندلر پیوندی:

 

نهال گردو چندلر پیوندی، یکی از بهترین رقم های خارجی گردو می باشد که سالهاست به دست کشاورزان و نهالکاران عزیز، بومی سازی شده است و کیفیت نهال گردو چندلر پیوندی ایرانی از رقم ترکی آن بسیار بیشتر می باشد. نهال گردو های چندلر، معمولا به شکلی نسبتا جدی رشد می کند و نیمه قائم می باشد.

اگر قصد دارید درخت چندلر را با تراکم نسبتا زیاد کاشت کنید باید آن ها را با فاصله به ترتیب5،5،7 متر کاشت نمایید. ویژگی دیگر درخت را زمان ریزش برگ آن می نامند.

نهال گردو چندلر، را از آریا نهال تهیه نمایید. در این صورت هم نهال مرغوبی به دست می آورید و هم از مشاوره لازم در این زمینه بهره مند می گردد.

 

نکات مهم خرید اینترنتی نهال گردو در سال 1400

جمع بندی نهایی در رابطه با خرید نهال گردو مطمئن:

خرید نهال همیشه یکی از مهم ترین مسائل در کشاورزی می باشد، از همین جهت توصیه می شود قبل از اقدام به خرید از مشتریان سابق آن مجموعه تحقیقاتی را صورت دهید، به این ترتیب متوجه ی کیفیت نهال های گردو هر مجموعه نهالستان خواهید شد.

همچنین از شما دعوت می شود جهت تمایل به مشاهده مشخصات و یا استعلام قیمت خرید انواع نهال میوه، به وب سایت نهالستان آریا نهال مراجعه نمایید.

منبع: ariyanahal.ir

جدیدترین مطالب سایت