امتیازات مدرن تکنیک برای تعمیر لوازم خانگی برقی در منزل

مجموعه : رپورتاژ آگهی
امتیازات مدرن تکنیک برای تعمیر لوازم خانگی برقی در منزل

تعمیرات لوازم خانگی در محل:

تعمیرات لوازم خانگی در محل از چند جهت امتیاز محسوب می‌شه؛ اول این‌که شما می‌تونید بر کار تعمیر، نظارت داشته باشید و از این لحاظ خیال‌تون راحت باشه. دوم این‌که روند تعمیر لوازم خانگی نسبت به زمانی که وسیله از منزل خارج می‌شه و دوباره برمی‌گرده، سریع‌تره و نکته سوم این‌که ممکنه هنگام حمل و نقل لوازم خانگی، صدمه‌ای به اون‌ها وارد بشه ولی در صورتی‌که تعمیرات در منزل صورت بگیره، از این بابت هم نگرانی نخواهید داشت.

 

تخصص و تجربه کارشناسان در تعمیرات لوازم خانگی برقی:

تمامی کارشناسان و تعمیرکارانی که در آچاره مشغول به فعالیتند، از بهترین افراد در این زمینه هستند که هرساله با گذروندن دوره‌های عملی منظم و آشنایی با محصولات جدید، مناسب‌ترین فرد برای تعمیر و سرویس لوازم خانگی شما خواهند بود. ضمن این‌که در زمان انتخاب آچار متخصص، می‌تونید سوابق و امتیازات اون‌ها رو ببینید و بعد دست به انتخاب بزنید.

 

قطعات اصلی و اورجینال در تعمیرات لوازم خانگی برقی:

استفاده از قطعات تقلبی، علاوه بر کوتاه کردن عمر لوازم خانگی و تولید هزینه‌های جدید، امکان ایجاد خطرات جانی رو هم به همراه داره که ما با استفاده از قطعات اصل و اورجینال در تعمیرات خود، احتمال این خطرات رو به صفر می‌رسونیم.

امتیازات مدرن تکنیک برای تعمیر لوازم خانگی برقی در منزل

صرف هزینه‌های کمتر در تعمیرات لوازم خانگی برقی:

به دلیل این که متخصصان ما به تمام نقاط قوت و ضعف لوازم خانگی آشنایی کامل دارند، در صورت بروز هرگونه مشکل در سریع‌ترین زمان، مشکل رو پیدا می‌کنند و به‌ بهترین شکل ممکن اون رو رفع می‌کنند.

خدمات سریع:

آچاره با وجود داشتن متخصصان زیاد در حوزه تعمیرات، در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌تونه متخصص مورد نیازتون رو پیدا کنه و به محل شما بفرسته.

 

هزینه و روش پرداخت تعمیر لوازم خانگی برقی در مدرن تکنیک

شما می‌تونید بعد از ثبت سفارش و بازدید آچار متخصص، به صورت آنلاین، اعتباری و یا به صورت نقدی مبلغ هزینه مربوط به انجام سرویس رو پرداخت کنید.

هزینه‌های عنوان شده صرفا برای اجرت انجام كاره و هزینه قطعات مصرفی به صورتحساب اضافه می‌شه.

هزینه نهایی بعد از بازدید كار مشخص می‌شه.

 

تعمیر لوازم خانگی برقی یا تعویض آن‌ها؟!

قبل از اینکه بخواهید یک دستگاه جدید بخرید، بهتره به این فکر کنید که راه‌های زیادی برای سرویس و تعمیرات لوازم خانگی وجود داره که باعث می‌شه، با رفع مشکلات لوازم خراب، بتونید سال‌های بیشتری از اون‌ها استفاده کنید. اما بهتره بدونید هرکدوم از لوازم خونگی به‌طور متوسط چقدر عمر می‌کنند.

 

هر کدوم از لوازم خانگی، طبق استاندارد دارای طول عمر معینی هستند. برای مثال طول عمر متوسط ماشین ظرفشویی ۹ سال، فریزر ۱۱ سال، یخچال ۱۳سال، ماشین لباسشویی ۱۰ سال و … هست.

 

البته توجه کنید همون‌طور که گفتیم، این اعداد به صورت متوسط و تقریبی گفته شده و گرنه بسته به شرکت تولیدی و کیفیت محصول و همچنین نحوه و میزان استفاده و کاربرد، طول عمر لوازم خانگی و مقدار احتیاج اون‌ها به تعمیرات، متفاوت خواهد بود.

جدیدترین مطالب سایت