هنگام خرید ماشین لباسشویی بوش باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
هنگام خرید ماشین لباسشویی بوش باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

هنگام خرید ماشین لباسشویی بوش باید به نکات مختلفی توجه کنید؛ چرا که امروزه بسیاری از بانوان در بیرون از منزل مشغول به کار هستند و برای انجام کارهای منزل به لوازم برقی روی می‌آورند تا وقت کافی برای انجام دیگر کارهای منزل داشته باشند.

 

ماشین لباسشویی بوش یکی از لوازم برقی  پرکاربرد در منزل است و اگر شما تصمیم به خرید ماشین لباسشویی دارید در این مقاله همراه ما باشید تا نکات مهم در خرید ماشین لباسشویی بوش را برایتان توضیح دهیم.

 

چه برند ماشین لباسشویی مد نظر شماست؟

 امروزه در دنیای پر رقابت وسایل برقی برندهای معروف و معتبری فعالیت می‌کنند که حرف اول را در هنگام خرید می‌زنند که یکی از این لوازم برقی‌ها ماشین لباسشویی بوش است که دارای  استاندارد بالا و برند معروف بین‌المللی است.

 

در سال‌های اخیر به دلیل شرایط بد اقتصادی بسیاری از افراد توان خرید این محصول را ندارند و به برندهای نامعتبر  روی می‌آورند که کار بسیار اشتباهی است.

 

افراد فروشنده فقط به فروش محصولات خود فکر می‌کنند و توجهی به  خواسته‌ی خریدار ندارند؛ اگر شما از دهان فروشنده شنیدید که فلان برند فقط  نان اسمش را می‌خورد باور نکنید زیرا برندسازی کار بسیار دشواری است که عواملی همچون کیفیت برند محصول، قیمت رقابتی، استفاده از فناوری روز، تکنولوژی و خدمات پس از فروش و … در برند شدن یک محصول موثر هستند.

 

در دنیای لوازم خانگی کم‌تر کسی است  که نام برند بوش به گوشش نخورده باشد. این محصول آلمانی که به دلیل کیفیت عالی و کاربردی و همچنین عمر طولانی این محصول در سطح جهان حرف اول را می‌زند و یکی از سردمداران صنعت شست‌وشو به شمار می‌رود.

 

کسانی که ماشین لباسشویی بوش را خریداری می‌کنند این دلگرمی را دارند که محصولی  عالی و با کیفیت و عمر طولانی خریداری کرده‌اند.

 

معرفی ماشین لباسشویی بوش

اگر شما تصمیم به خرید ماشین لباسشویی دارید یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید ماشین لباسشویی بوش سری ۶ است که این انتخاب مناسب شما را از کیفیت و عملکرد این محصول بسیار راضی نگه می‌دارد.

 

این محصول از سری ۲ و ۴  آن پیشرفته‌تر و از تکنولوژی بهتری برخوردار است؛ زیرا رفته‌رفته با افزایش کیفیت مدل آن نیز متفاوت می‌شود که سری ۸ این ماشین لباسشویی از تکنولوژی بالاتری نسبت به سری ۶ برخوردار است.

 

سری ۶ و ۸ این مدل ماشین لباسشویی در بازار حرفی برای گفتن دارند زیرا از عملکرد بسیار عالی و تکنولوژی پیشرفته ساخته شده است .

 

از سری ۶ این محصول می‌توان به قدرت بسیار بالا در شست‌وشو، ضد ویبره و لرزش،  قدرت موتور ۱۴۰۰ دور در دقیقه، رده انرژی  A+++،  سیستم مجهز هوشمند آب در صرفه جویی را نیز نام برد.

هنگام خرید ماشین لباسشویی بوش باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

هنگام خرید ماشین لباسشویی بوش چه عواملی را باید مد نظر قرار داد

 

میزان ظرفیت مناسب ماشین لباسشویی

اگر تصمیم به خرید ماشین لباسشویی دارید اولین ملاک شما باید ظرفیت آن باشد و با توجه به استفاده و نیاز خود ظرفیت ماشین لباسشویی را مد نظر قرار دهید.

 

برای بسیاری از خریداران این دغدغه وجود دارد تا حجم چند کیلویی ماشین لباسشویی را تهیه کنند که معمولاً افراد کم جمعیت ماشین لباسشویی بوش 6 کیلویی، افراد با جمعیت متوسط سری ۸ کیلویی و خانواده‌های پرجمعیت ماشین لباسشویی ۹ کیلویی بوش را خریداری می‌کنند.

 

سرعت دور موتور ماشین لباسشویی

منظور از دور موتور ماشین  لباسشویی اشاره به نهایت قدرت موتور در هنگام خشک کردن و آبگیری آن دارد ولی برخی افراد فکر می‌کنند که هر چی دور موتور بیش‌تر باشد قدرت و کارکرد بیش‌تری برخوردار است که این طرز فکر اشتباه نیست اما همان‌طور که گفته شد مربوط به دور خشک کردن و آبگیری این محصول می‌شود.

 

مجهز بودن به گارانتی و خدمات پس از فروش

از دیگر مواردی که در هنگام خرید ماشین لباسشویی بوش باید به آن توجه داشته باشید خدمات پس از فروش این محصول است.

 

طبیعتا هر وسیله الکتریکی دچار نقص و یا خرابی می‌شود که باید هنگام خرید به گارانتی و ارائه خدمات پس از فروش محصول مورد نظر  توجه کرد.

 

 تهیه قطعات اصلی از جمله خدماتی است که هر برند موظف است برای خریدار در صورت مشکل تضمین کند تا فرد بتواند بدون هیچ دغدغه‌ای مشکل لباسشویی را برطرف کرده و به طور مجدد از آن استفاده کند.

 

 ماشین لباسشویی بوش در این مورد بسیار عالی عمل می‌کند؛ زیرا نمایندگی بوش در ایران خیال شما را بابت قطعات اصلی و اورجینال راحت‌تر کرده و مشکل محصول شما را بدون هیچ هزینه‌ای برطرف خواهد کرد‌.

 

مشخصات ماشین لباسشویی بوش

درب از جلو

هنگام تهیه لباسشویی اگر درب لباسشویی برایتان مهم است که از کدام طرف باز شود باید در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید. در برخی از ماشین لباسشویی‌های برند بوش درب دیگ به طرف افقی باز می‌شود که در این گونه  درب‌ها لباس به راحتی درون لباسشویی قرار می‌گیرد که قیمت این لباسشویی بیش‌تر از لباسشویی درب رو به بالا است.

 

درب از بالا

درب این مدل از لباسشویی بوش در قسمت بالا قرار دارد که لباس‌ها را  به صورت دورانی در مرکز دیگ شست‌وشو می‌دهد که در این مواقع به پارچه آسیب می‌رسد.‌

مصرف و هزینه برق در این لباسشویی زیاد است. تنها ویژگی مثبتی که دارد این است که شما می‌توانید در هنگام شست‌وشو لباس‌های کثیف شده خود را به طور مجدد به آن اضافه کنید.

 

مصرف انرژی

نکته بعدی باید به مصرف ماشین لباسشویی بوش دقت کنید. لباسشویی بوش دارای برچسب ستاره انرژی است و با توجه به عمر بالایی که دارند، کاملاً به صرفه است به طوری که هرچه ستاره آن‌ بیش‌تر باشد انرژی مصرفی آن کم‌تر خواهد بود.

 

سر و صدا و لرزش

به طور حتم شما هم دوست ندارید ماشین لباسشویی شما در هنگام شستن سر و صدا داشته باشد و از فعالیت ماشین لباسشویی باخبر شوید و یا آرامش و تمرکزتان به هم بخورد.

 

ماشین لباسشویی بوش با طراحی دایره‌ای شکل  جدارهای کنار درب را تقویت می‌کند که این ساختار همراه با عایق افزایش یافته و مقدار سر و صدای شستن لباس‌ها را کاهش می‌دهد.

 

نمای ظاهری

این محصول در دو رنگ متفاوت سفید و نقره‌ای ساخته می‌شود که زیبایی آن را چند برابر کرده است و به راحتی می‌توان آن را با دکور آشپزخانه خود ست کرد تا زیبایی بیش‌تری به آشپزخانه هدیه شود.

هنگام خرید ماشین لباسشویی بوش باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

سخن پایانی

اگر قصد خرید ماشین لباسشویی دارید پیشنهاد ما به شما خرید ماشین لباسشویی بوش است که از کیفیت مطلوب و قیمت مناسب برخوردار بوده و تا مدت‌ها این امکان را به شما می‌دهد تا در آشپزخانه خود جهت شست‌وشوی لباس‌ها از آن استفاده کنید و از پوشیدن لباس‌های پاکیزه و معطر بیش‌ترین لذت را ببرید.

جدیدترین مطالب سایت