دانلود فیلم هندی

مجموعه : رپورتاژ آگهی
دانلود فیلم هندی

در قرن بیستم، سینمای هند در کنار هالیوود و سینمای چین به جایگاهی جهانی دست پیدا کرد. در پایان سال 2010 گزارش داده شد که از لحاظ تولید سالانه، سینمای هند در رتبه اول قرار گرفته است. سینما در کشور هند به عنوان یک رسانه به سرعت محبوبیتی عمومی یافت به شکلی که سالانه بیش از 1000 فیلم به زبان‌های مختلف هندی در این سینما تولید می ‌شود. این سینما در کشورهایی همانند انگلستان و ایالات متحده آمریکا، از بین مهاجران، مخاطبانی بین‌المللی با زبان‌های مختلف یافته‌است. بازیگران توانمند و مشهوری از جمله آمیتاب باچان در عرصه ی سینمای این کشور ایفای نقش دارند. سایت همراه مووی فیلم های هندی را در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

فیلم پدرخوانده

پدرخوانده Godfather 2022 یک فیلم اکشن جنایی تلوگو زبان به کارگردانی موهان راجا محصول سال 2022 هند است. این فیلم توسط R. B. Choudary و N. V. Prasad تحت بنر کمپانی های Konidela Production Company و  Super Good Films تهیه شده است. فیلم هندی پدرخوانده بازسازی رسمی فیلم مالایالم زبان Lucifer 2019 با بازی موهنلال است. در فیلم پدرخوانده 2022 بازیگرانی چون چیرانجیوی، سلمان خان، ساتیا دو، نایانتارا و شانکار براهما ایفای نقش می کنند. بازسازی لوگوی فیلم مالایالام 2019 Lucifer در آوریل 2020 با نقش اصلی Chiranjeevi اعلام شد.

 

سوجیت برای کارگردانی این پروژه قرار داد بست، او همچنین کار بر روی فیلمنامه اقتباس تلوگو را آغاز کرده بود. سوجیت در سپتامبر 2020 به دلیل اختلاف نظر از این پروژه انصراف داد. سپس وی ویناک جایگزین او شد و در نهایت دسامبر 2020، موهان راجا به عنوان کارگردان اعلام رسمی شد و این فیلم کارگردانی او پس از 20 سال در سینمای تلوگو بود. فیلمبرداری فیلم پدرخوانده  به طور رسمی در ژانویه 2021 با یک مراسم سنتی پوجا در حیدرآباد آغاز شد .

 

این فیلم اولین همکاری Chiranjeevi با آهنگساز با استعداد تامان اس نیراو شاه به عنوان فیلمبردار بود. عنوان رسمی Godfather در آگوست 2021 رونمایی شد. سلمان خان فیلمبرداری قسمت های خود را در مارس 2022 در یک برنامه یک هفته ای در استودیو ND، بمبئی به پایان رساند، خان همچنین برای آهنگی در کنار چیرانجیوی با عنوان “Thaar Maar Thakkar Maar” در حیدرآباد که طراح رقص آن پرابو دوا بود فیلمبرداری کرد. فیلم در تاریخ 5 اکتبر 2022 به زبان تلوگو و دوبله هندی در سینماها اکران شد.

 

دانلود فیلم هندی

دانلود فیلم هندی
این فیلم توسط شرکت تولیدی Konidela به همراه PVR Pictures در هند توزیع و همچنین توزیع خارج از کشور آن از طریق کمپانی Phars Film انجام گرفت. حق پخش سینمایی فیلم با هزینه 91 کرور روپیه فروخته و حق پخش دیجیتالی فیلم توسط نتفلیکس با هزینه 57 کرور روپیه خریداری شد و در تاریخ 19 نوامبر در پلتفرم نت فلیکس اکران اینترنتی گردید.

 

فیلم با نقدهای مثبتی مواجه و اکثر منتقدان بازیگری چیرانجیوی را تحسین کردند. پل نیکودیموس از تایمز ایندیا امتیاز 3.5 از 5 را داد و بیان کرد که این فیلم با ارائه Chiranjeevi با اجرای کاریزماتیک، نشان می‌دهد که بازسازی شایسته‌ای از فیلم اصلی مالایالام است. مورالی کریشنا سی‌ چ از The New Indian Express به این فیلم امتیاز 3.5 از 5 ستاره داد و نوشت: “حتماً آن را برای ستاره مگاستار تماشا کنید. خلاصه داستان این فیلم از این قرار است که،بعد از فوت ناگهانی یک رهبر سیاسی و در حالی که همه در تکاپوی جانشینی هستند ، یک شخص مرموز پا پیش می گذارد…

 

دانلود فیلم هندی

دانلود فیلم هندی

فیلم سوریاوانشی

سوریاوانشی به هندی: सूर्यवंशी یک فیلم اکشن و جنایی هندی با بازی آکشی کومار و کاترینا کایف به کارگردانی روهیت شتی که در 5 نوامبر 2021 اکران سینمایی شد فیلم‌برداری اصلی در تاریخ 6 مه 2019 در بمبئی آغاز شد، و سرانجام در 30 نوامبر 2019 در حیدرآباد به پایان رسید. این فیلم در ابتدا برای اکران در تاریخ 24 مارس 2020 برنامه‌ریزی شده بود، اما به دلیل دنیاگیری ویروس کرونا اکران این فیلم بیشتر از یک سال به تعویق افتاد.

 

این فیلم برای اکران در سینماها در 30 آوریل 2021 برنامه‌ریزی شده بود. ولی در آوریل 2021، تاریخ اکران فیلم به دلیل افزایش موارد ویروس کرونا و قرنطینه در ماهاراشترا برای مدت نامعلومی به تعویق افتاد. سرانجام، سوریاوانشی در 5 نوامبر 2021 مصادف با دیوالی در سینماها اکران شد. دانلود فیلم هندی سوریاوانشی را به شما عزیزان پیشنهاد میکنم. خلاصه داستان این فیلم از این قرار است که در سال 1993 میلادی، شهر بمبئی بر اثر انفجار پیاپی چهارده بمب به لرزه درآمد.

 

یک افسر پلیس به نام کبیر شروف، ظرف مدت دو روز، توانست عاملان این حادثه تروریستی هولناک را شناسایی کند، اما…سوریاوانشی (آکشی کومار) رئیس ستاد ضد تروریسم بمبئی و تیم وی با بازرس باجیرو سینگهام (اجی دیوگن) و سانگرام بالرائو (رانویر سینگ) به نیروهای خود پیوستند تا یک گروه تروریستی را که قصد حمله به بمبئی را دارد متوقف کند…

جدیدترین مطالب سایت