معرفی کامل قبرس شمالی ، موقعیت و روش های مهاجرت به آن

مجموعه : رپورتاژ آگهی
معرفی کامل قبرس شمالی ، موقعیت و روش های مهاجرت به آن

قبرس شمالی ، نامی که این روزها زیاد بر زبان است ، در بسیاری از تبلیغات این نام را شنیده ایم و در حال حاضر مقصد مهاجرتی بسیاری از ایرانیان شده است ، چرا قبلا کمتر کسی از آن چیزی می گفت ، چه شده است که اینقدر معروف شده است ، آیا واقعا این تعریف ها هم درست است و یا فقط یک نوع تبلیغات است ، اصلا قبرس کجاست ؟

 

قبرس شمالی بخش شمالی جزیره قبرس را که در شرق دریای مدیترانه قرار دارد، اشغال می کند. این جزیره خود به دو بخش تقسیم می شود: جمهوری قبرس در جنوب، که در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده است، و جمهوری ترک قبرس شمالی (TRNC) در شمال، که تنها توسط ترکیه به رسمیت شناخته شده است.

 

اگر قصد مهاجرت به قبرس شمالی یا سرمایه گذاری در ملک را دارید، ممکن است برایتان جالب باشد که بدانید این روند نسبتاً ساده است، قبرس شمالی یک برنامه اقامت برای مهاجران ارائه می دهد که به افراد اجازه می دهد در منطقه زندگی و کار کنند. علاوه بر این، خرید ملک در قبرس شمالی در مقایسه با سایر مقاصد مدیترانه ای گزینه ای نسبتا مقرون به صرفه است.

 

در این پست ، موقعیت جغرافیایی، جمعیت، فرهنگ، فرصت های مهاجرت، فرآیند خرید ملک و موضوع پاسپورت قبرس شمالی را عمیق تر بررسی خواهیم کرد. بنابراین خوشحال می شویم که تا پایان با ما همراه باشید.

 

قبرس شمالی کجاست؟

قبرس شمالی کشوری است که در شمال شرقی جزیره قبرس واقع شده است. این کشور تنها توسط ترکیه به رسمیت شناخته شده است و یک کشور بالفعل در نظر گرفته می شود. از نظر جغرافیایی در شرق دریای مدیترانه واقع شده و از جنوب با جمهوری قبرس و از شمال و غرب با دریای مدیترانه همسایه است.

مساحت قبرس شمالی

مساحت قبرس شمالی

مساحت قبرس شمالی تقریباً 3355 کیلومتر مربع است که حدود 37 درصد از کل خشکی جزیره را تشکیل می دهد. علیرغم اندازه نسبتا کوچک، سواحل شنی زیبا، رشته کوه های خیره کننده و دهکده های دیدنی دارد. این منطقه به دلیل تاریخ غنی و مکان های باستان شناسی خود که گردشگران را از سراسر جهان جذب می کند، شناخته شده است.

 

جمعیت قبرس شمالی

جمعیت قبرس شمالی حدود 326000 نفر تخمین زده می شود. اکثریت جمعیت آن را ترک‌های قبرسی قومی تشکیل می‌دهند که تعداد کمی از ساکنان آن ترک هستند. این منطقه همچنین میزبان جامعه متنوعی از مهاجران، عمدتاً از بریتانیا، روسیه ، اوکراین ، ایران ، آلمان ، قزاقستان و بعضی دیگر کشورها است که به سبک زندگی آرام، هزینه های زندگی مقرون به صرفه و آب و هوای دلپذیر قبرس شمالی جذب می شوند.

 

مهاجرت به قبرس شمالی

مهاجرت به قبرس شمالی یک پدیده مداوم بوده است و افراد و خانواده ها به دنبال یک زندگی جدید یا مقصد بازنشستگی هستند. هزینه های پایین زندگی منطقه، قیمت املاک مقرون به صرفه و سیاست های مهاجرتی نسبتاً آرام، آن را به گزینه ای جذاب برای بسیاری تبدیل کرده است. مهاجران به سبک زندگی مدیترانه ای، مناظر خیره کننده و مهمان نوازی گرم جامعه محلی جذب می شوند.

در حال حاضر شما می توانید با خرید ملک و سرمایه گذاری ، تحصیل و اشتغال به قبرس شمالی مهاجرت کنید و این روش های مهاجرتی به قبرس امکان پذیر است.

 

کاوش در قبرس شمالی دلربا

قبرس شمالی که در ساحل شمال شرقی جزیره زیبای قبرس قرار دارد، منطقه ای منحصر به فرد و فریبنده است. موقعیت استراتژیک آن در دریای مدیترانه آن را به دیگ ذوب فرهنگ ها و دروازه ای به اروپا و آسیا تبدیل کرده است. اگرچه در سطح بین المللی به رسمیت شناخته نشده است، اما این منطقه دارای جمعیتی پر جنب و جوش و میراث فرهنگی غنی است که منعکس کننده تأثیرات متنوع آن از تمدن های یونان، ترک و عثمانی است.

 

بهشتی برای تبادل فرهنگی و مهاجرت

در طول سال‌ها، قبرس شمالی به مقصدی مورد توجه برای افرادی تبدیل شده است که به دنبال شروعی تازه یا تغییر مناظر هستند. اقتصاد پر جنب و جوش منطقه، فضای آرام، و زیبایی طبیعی خیره کننده مردم را از سراسر جهان جذب می کند. خواه بازنشسته ای باشید که به دنبال مکانی آرام برای سکونت هستید یا کارآفرینی که به دنبال فرصت های تجاری جدید است، قبرس شمالی امکانات فراوانی را ارائه می دهد.

 

پاسپورت قبرس شمالی

شاید تنها نکته منفی حاضر این کشور ، پاسپورت قبرس شمالی باشد که اولا گرفتن آن به آسانی امکان پذیر نیس و فقط شما موفق به دریافت اقامت قبرس میشوید و ثانیه در صورت دریافت پاسپورت آن ، ارزش آن زیاد نبوده ، چرا که فقط توسط ترکیه به رسمیت شناخته شده است ، اما می تواند با همان اقامت به راحتی مجوز سفر به بسیاری از کشورها را بسیار راحتر از ایران دریافت کنید.

جدیدترین مطالب سایت