چرا آنفالو می شویم؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
چرا آنفالو می شویم؟

یکی از بدترین چیزهایی که ممکن است در اینستاگرام برای یک کاربر حرفه ای پیش آید کاهش فالوور هایش است .این موضوع ممکن است به دلایلی که در زیر به آن اشاره می کنیم پیش آید.

 

کیفیت پایین پست ها

یکی از نکاتی که همواره هر تولید کننده محتوایی باید به آن توجه داشته باشد کفیت محصول تولیدی اش است. برای اینکه کیفیت پست هایی خود را بسنجید به برترین صفحه در حوضه خود بروید و نکات ضعف و قوت را از دید خودتان پیدا کنید تا در ادامه با برطرف کردن ضعف ها فقط نقطه قوت داشته باشید.

 

کیفیت پایین عکس

عکس هایی که در اینستاگرام می گذارید باید 1080*1080 باشند تا برای کاربر به‌طور کامل نمایش داده شوند.اگر کمتر از این مقدار باشند کیفیت نمایش تصویر پایین می‌آید. و اگر بیشتر از این مقدار باشد عکس به‌طور کامل نمایش داده نخواهد شد.

 

کپشن نام مناسب

افزون برعکس پست کپشن آن هم مهم است چرا که بسیاری از پست ها در قسمت جستجو اینستاگرام با کپشن هایی که دارند پیدا می شوند.به همین منظور بهتر است برای پست هایتان حداقل 144 کلمه بنویسید تا کاربر به طور کامل متوجه منظورتان شود.

 

تعامل نداشتن با کاربر

اگر می خواهید کاربران صفحه شما را به خاطر داشته باشند سعی کنید با آنها در کامنت ها،استوری ها و پست ها در ارتباط باشید و با پرسش و پاسخ به چالش شان بکشید.

 

لایک کم پست ها

پست هایی که لایک کمی دارند برای کاربران هم ترغیب کننده نیستند چرا که احساس می کنند اگر پست خوبی بود دیگران آن را می پسندیدند.

نکته : برای افزایش لایک پست های تان پیشنهاد ما استفاده از نرم افزار اینستایار است.

 

کم بودن تعداد فالوور ها

اگر می خواهید هر کسی که صفحه تان را می بیند فورا جذب اش شود حتماً تعداد فالوورهای تان را افزایش دهید.چرا که افراد به صفحه هایی اعتماد می کنند که بسیاری دیگر به آن اعتماد کردند و فالوور اش شده اند. برای افزایش فالوور اینستایار بهترین گزینه است.

 

بررسی نکردن روند آنفاو شدن ها

یکی از نکاتی که در آنفالو نشدن مهم است تشخیص روند خروج فالوور ها و جلوگیری از آن است. اینستایار در بخش آنفالویاب خود می تواند این روند را به شما نشان دهد و برای حل مشکل پیشنهاد هایی خدمت تان ارائه کند.

 

استفاده نکردن از شیوه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت اصلی برای زیبا کردن عکس پروفایل

سعی کنید همیشه از رقبای قدرتمند تان کپی کنید مثلا برای پروفایل تان از عکس پروفایل او کمک بگیرید.

گام به گام زبان انگلیسی دوازدهم

جدیدترین مطالب سایت