کسب درآمد میلیونی با اینستاگرام

مجموعه : رپورتاژ آگهی
کسب درآمد میلیونی با اینستاگرام

روش های کسب درآمد میلیونی با اینستاگرام

در مورد کسب درآمد میلیونی با اینستاگرام تبلیغات بسیار زیادی وجود دارد. درست است که شما می توانید کار کنید و درآمد خوبی کسب کنید، اما باید به اصول تبلیغات و کار در فضای مجازی تسلط داشته باشید.

 

اگر سخت کار کردن و پول درآوردن رویای هر فردی است، سخت کار نکردن و پول درآوردن رویای اینستاگرام است. اما کسب درآمد میلیونی با اینستاگرام و با استفاده از رسانه های اجتماعی، نیازمند یک استراتژی جدی است. چه خالق باشید و چه یک تاجر، اگر علم خود را در این زمینه بالا ببرید میتوانید بیشترین موفقیت را در کسب درآمد در اینستاگرام داشته باشید.

 

اولین سوالی که در ذهن افراد برای کسب درآمد میلیونی با اینستاگرام پیش می آید این است که، آیا می توان در اینستاگرام درآمد میلیونی داشت؟ قطعا اینطور است! در واقع، کمک به سازندگان برای امرار معاش در این پلتفرم، اولویت اصلی اینستاگرام است، به‌ ویژه با افزایش رقابت از سوی TikTok، Snapchat و YouTube.

 

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا در اولین هفته سازندگان این شرکت در ژوئن 2021 گفت: “هدف ما این است که بهترین پلتفرم برای سازندگانی مانند شما باشیم که بتوانند زندگی خود را تامین کنند.”  و این به این معناست که درآمدزایی یکی از سیاست های پلتفرم هایی نظیر اینستاگرام است.

 

در سال 2021، اینستاگرام دومین اپلیکیشن پر دانلود در جهان بود. این وب سایت هفتمین وب سایت پربازدید در سراسر جهان به شمار می رود. همچنین چهارمین پلتفرم پرکاربرد رسانه اجتماعی است و هر ماه 1.22 میلیارد کاربر به آن اضافه می شود. بنابراین باید گفت: این یک مخاطب بالقوه و عظیم است. با مجموعه ای عظیم و متنوع از افرادی که به طور بالقوه می توانند در معرض محتوای شما قرار گیرند، فرصت های زیادی برای کسب درآمد وجود خواهد داشت.

 

معرفی و آشنایی با کسب و کارهای موفق در اینستاگرام میتواند زمینه ساز آشنایی شما با کسب در آمد های میلیونی در اینستاگرام باشد.

 

آیا شما میتوانید در اینستاگرام میلیونی کسب در آمد کنید؟

اعداد و ارقام نسبی هستند، زیرا سازندگان و برندها در مورد میزان درآمدی که به دست می‌آورند کاملا محتاط هستند. علاوه بر این، محاسبه درآمد از اینستاگرام پیچیده است. اگر آهنگی را در یک Reel بخوانید، صدا در فضای مجازی پخش می شود و از شهرت اینترنتی شما یک رکورد به دست می آید، سپس ده ها هزار نفر برای کنسرت شما بلیط می خرند، آیا این کسب درآمد میلیونی با اینستاگرام محسوب می شود؟

 

اگر ویدیوهای غذایی پست کنید، سپس پیوندی به وبلاگ دستور پخت خود ارائه دهید و تبلیغاتی را در وبلاگ خود انجام دهید، که برای شما درآمد ایجاد می کند، چه؟ عجیب به نظر می رسد، اما این راهی است، که بیشتر سازندگان موفق به آن می پردازند. میزان درآمدی که می‌ توانید در اینستاگرام به دست آورید بستگی به اعتبار، اندازه مخاطب، تعامل، استراتژی، شلوغی و کم شانسی شما دارد!

 

در سال 2021، Hype Auditor تقریباً 2000 اینفلوئنسر (بیشتر مستقر در ایالات متحده) را در مورد میزان درآمد آنها بررسی کرد. در اینجا به نتایج بدست آمده می پردازیم:

 

میانگین درآمد ​​​​اینفلوئنسر 2970 دلار در ماه است. البته اعداد «میانگین» گزینه خوبی نیستند، زیرا تفاوت زیادی بین اوج و پایین وجود دارد؛ همانطور که در آمار بعدی به آن اشاره شده است!

 

میکرو اینفلوئنسرها (اکانت هایی با هزار تا ده هزار فالوور) به طور متوسط ​​1420 دلار در ماه درآمد دارند و مگا اینفلوئنسرها (اکانت هایی با بیش از یک میلیون دنبال کننده) حدود 15356 دلار در ماه درآمد دارند.

 

مطالعه مقاله “چگونه در اینستاگرام فروش بیشتری داشته باشیم؟” برای کاربرانی که به دنبال افزایش در آمدشان از این پلتفرم محبوب هستند به شدت توصیه میشود.

 

چگونه در اینستاگرام درآمد میلیونی داشته باشم؟

حتی اگر “کسب و کار” به معنای متعارف ندارید، راه های زیادی وجود دارد، که می توانید به عنوان فردی خلاق کسب درآمد میلیونی با اینستاگرام داشته باشید. با داشتن یک پیگیری قوی و جایگاه روشن، می‌ توانید تاثیرگذار باشید.

در ادامه این مطلب به تعدادی از روش های کسب درآمد میلیونی با اینستاگرام اشاره خواهیم کرد، که توصیه می کنیم با ما همراه باشید.

 

با برندها شریک شوید

یکی از روش های افزایش بازدید اینستاگرام این است که بتوانید با برند های مختلف همکاری داشته باشید! همکاری با برندها، احتمالاً شناخته شده ترین روشی است که سازندگان می توانند در کسب درآمد میلیونی با اینستاگرام داشته باشند. یک برند کوچک یا بزرگ پیدا کنید که با ارزش‌ های شما همسو باشد. این بخش مهم است، شراکت با برندی که هیچ ربطی به محتوای معمولی شما ندارد یا حتی مستقیماً با محتوای معمولی شما در تضاد است، باعث می‌ شود شما غیر معتبر به نظر برسید.

 

مشارکت با برندها می تواند اشکال مختلفی داشته باشد: ممکن است برای ارسال پست اینستاگرامی که دارای یک محصول خاص است، به شما پولی پرداخت شود، یا در ازای محتوا، محصولات رایگان به شما ارائه شود. برای شروع، سعی کنید چند پست که برخی از چیزهای مورد علاقه شما همچون رستوران ها، محصولات مراقبت از پوست و هر آنچه که برای شما صادق است، را به صورت رایگان منتشر کنید. سپس می‌ توانید به آن پستها به‌ عنوان نمونه در هنگام تماس با برندها اشاره کنید.

 

نکته اینجاست؛ هنگامی که در یک مشارکت پولی یا پست حمایت شده شرکت می کنید، شفاف باشید. از هشتگ‌ ها استفاده کنید، پست را به‌ عنوان اسپانسر علامت‌ گذاری کنید و در کپشن‌ های خود در مورد مشارکت شفاف باشید. پیروی نکردن از دستورالعمل‌ های محتوای برند اینستاگرام می‌ تواند منجر به حذف پستها شود. به علاوه، این موضوع نا به‌ هنجار است!

 

برای کسب درآمد میلیونی با اینستاگرام به یک برنامه وابسته بپیوندید

در کسب درآمد میلیونی با اینستاگرام، این مسئله به مشارکت با برند مربوط می شود. زیرا پیوستن به یک برنامه وابسته همچنان مستلزم این است که به کسب و کاری بپیوندید، که محصولات یا تجربیات خاصی را می فروشد.

 

برنامه‌ های وابسته اساساً به شما پول می‌ دهند تا محصولات دیگران را بازاریابی کنید. بنابراین باز هم نیاز دارید مطمئن شوید که محصولاتی که برجسته می‌ کنید با ارزش‌ های شما همسو هستند یا خیر. اگر فالوورهای شما از طریق شما چیزی از برند خریداری کنند، معمولاً با استفاده از یک لینک یا کد تخفیف خاص، پول دریافت خواهید کرد. به عنوان مثال یک هنرمند ناخن، یک بازاریاب وابسته برای یک برند لاک ناخن می شود. وقتی دنبال‌ کنندگان از کد تخفیف او برای خرید لاک استفاده می‌ کنند، سازنده آن نیز پول در می‌ آورد.

 

کالای خود را بفروشید

کسب درآمد میلیونی با اینستاگرام و استفاده از آن به عنوان یک ابزار بازاریابی برای سایر جریان های درآمدی شما، می تواند یک استراتژی عالی برای کسب درآمد باشد. اگر برند شخصی خود را به اندازه‌ ای تنظیم کرده‌ اید که ظاهر، لوگو، عبارت جذاب یا هر چیز دیگری را دارد که قابل تشخیص باشد، به فروش کالاهایی که با آن بیشتر دیده می شوید، فکر کنید (شما برند هستید).

 

به وبلاگ خود ارتباط و پیوند دهید

فروش فضای تبلیغاتی در وب‌ سایت خودتان، یا کسب درآمد از یوتیوب می‌ تواند بسیار سودآور باشد. در این صورت می‌ توانید برای کسب درآمد میلیونی با اینستاگرام و هدایت فالوورهای خود، از آن سایت خارجی استفاده کنید.

 

در نهایت می توانید با خرید فالوورهای واقعی، به تعداد آن ها بیفزایید تا افراد بیشتری از صفحه شما بازدید داشته باشند. بسیار مهم است که تمامی فالوورهای شما واقعی باشند، به این دلیل که به دیده شدن نیاز دارید. برای این امر به مشاوره و معرفی افراد حرفه ای در این زمینه نیاز خواهید داشت، تا کسب و کار خود را توسعه دهید. سایت خرید ویو با ارائه بهترین خدمات و مشاوره در این زمینه به همراه تیم مجرب خود، می تواند شما را در تحقق اهدافتان یاری دهد.

جدیدترین مطالب سایت