در برلین هم هتل ارزان پیدا می‌شود!

مجموعه : رپورتاژ آگهی
در برلین هم هتل ارزان پیدا می‌شود!

برلین پایتخت آلمان، گذشته از اینکه یک مقصد توریستی جذاب برای سفر است، سالانه برگزارکننده‌ فستیوال‌ها، سمینارها و نمایشگاه‌های مهم زیادی است که اگر قصد شرکت در آن‌ها را داشته باشید، باید قبل از هر چیز به هزینه‌های سنگین این سفر فکر کنید.

 

در میان تمام هزینه‌هایی که یک سفر خارجی در بر دارد، هزینه‌های خرید بلیط و هزینه‌ی رزرو هتل برلین بار سنگین‌تری است. پس پیدا کردن یک هتل باکیفیت و درعین‌حال ارزان، علاوه بر اینکه می‌تواند تاثیر زیادی بر میزان رضایت شما از سفرتان به برلین داشته باشد، هزینه‌های کلی سفر را تا حدود زیادی کاهش می‌دهد؛ اما مگر در برلین هم هتل ارزان هم پیدا می‌شود؟

 

جواب این سوال مثبت است. بخش رزرو هتل خارجی علی بابا به شما کمک می‌کند تا بهترین هتل‌های برلین را با بهترین قیمت خریداری کنید. اما پیش از اقدام برای خرید و رزرو هتل برلین از علی بابا باید هتل‌های باکیفیت و ارزان برلین را بشناسید. در ادامه این مطلب قصد داریم لیستی از بهترین و ارزان‌ترین هتل‌های برلین را با شما به اشتراک بگذاریم. با ما همراه باشید.

 

هتل جنراتور برلین میته (Generator Berlin Mitte)

هتل جنراتور برلین یک هتل مقرون‌به‌صرفه در محله‌ معروف میته است که به نسبت دیگر هتل‌های اطرافش هزینه‌ کمتری بابت هر شب اقامت دریافت می‌کند. هرچند که هتل جنراتور یک هتل 1 ستاره است، اما امکانات رفاهی کاملی برای اقامت مسافران فراهم کرده است. پارکینگ، اینترنت رایگان، در نظر گرفتن خدمات ویژه برای افراد ناتوان جسمی، ارائه خدمات خشک‌شویی و سالن ورزشی از امکاناتی است که هتل جنراتور برلین برای مسافرانش در نظر گرفته است. طراحی داخلی اتاق‌های این هتل بسیار زیباست و امکانات اقامتی قابل قبولی دارد. همچنین به دلیل تجهیز اتاق‌ها با تخت‌های دوطبقه مورد مناسبی برای رزرو هتل برلین در سفرهای دوستانه است. برای رزرو این هتل کافی است وارد سایت علی بابا شده و در بخش رزرو هتل برلین از علی بابا نام هتل جنراتور را جستجو کنید.  

 

راهنمای جامع رزرو آنلاین هتل از علی بابا

هتل بنگارد برلین (Hotel Bongard)

این هتل شاید ازنظر امکانات کمی در سطح پایین‌تری از هتل جنراتور قرار داشته باشد؛ اما به دلایلی همیشه جز بهترین انتخاب‌ها برای رزرو هتل برلین است. اتاق‌های هتل بنگارد بسیار ساده است اما تمام امکانات لازم برای تجربه‌ یک اقامتی راحت و به‌یادماندنی در برلین را برای مسافرانش فراهم کرده است. اتاق‌ها به سیستم تهویه، سرویس بهداشتی اختصاصی و تلویزیون مجهزند و اینترنت در تمام قسمت‌های هتل در دسترس است. هتل بنگارد به دلیل نزدیکی به ایستگاه مترو Rathaus Reinickendorf و ارائه‌ خدمات باکیفیت با کمترین قیمت همیشه جز هتل‌های محبوب در برلین بوده است. برای اقامت در این هتل کافی است وارد سایت شده و برای رزرو هتل برلین از علی بابا اقدام کنید.

 

هتل مرکور برلین زنتران (Mercure Hotel Berlin Zentrum)

هتل مرکور در نزدیکی منطقه‌ی شونبرگ و شارلوتنبورگ از همه نظر گزینه‌ مناسبی برای رزرو هتل در برلین است. از آنجایی‌ که این هتل در منطقه‌ی خوبی از برلین قرارگرفته، دسترسی آسانی به جاذبه‌های گردشگری و مراکز رفاهی برلین دارد. همچنین در نزدیکی هتل فروشگاه‌های خوبی هم برای خرید وجود دارد. طراحی داخلی اتاق‌های هتل مرکور ساده و امکانات اقامتی اتاق‌ها مدرن و مجهز به سیستم تهویه هوا، اینترنت بی‌سیم رایگان، سرویس بهداشتی اختصاصی و تلویزیون است. همه این‌ها هتل مرکور را به هتل مناسبی برای اقامت در برلین تبدیل می‌کنند. شاید هزینه‌ اقامت در این هتل 3 ستاره به نسبت هتل‌هایی که در بالا نام بردیم کمی بیشتر باشد، اما باز هم هتل مرکور برلین به نسبت هتل‌های هم‌رده‌اش اقامتی باکیفیت و ارزان‌قیمت را برای مسافران فراهم کرده است. برای رزرو این هتل می‌توانید به ‌راحتی با چند کلیک از صفحه‌ رزرو هتل علی بابا اقدام کنید.

 

در برلین هم هتل ارزان پیدا می‌شود!

هاستل چک این (Check In Hostel Berlin)

یکی از بهترین گزینه‌ها برای کاهش هزینه‌های اقامت در سفر استفاده از هاستل است. هاستل در واقع هتلی است که برای اقامت در آن تنها هزینه‌ رزرو تخت خواب را می‌پردازید و اتاق را با مهمانان دیگری شریک می‌شوید.

 

هتل چک این یک هاستل در برلین است که با اجاره‌ ارزان‌ قیمت تخت اقامت ارزانی برایتان فراهم می‌کند. این هتل هم مانند هتل جنراتور امکاناتی همچون پارکینگ، اینترنت رایگان، در نظر گرفتن خدمات ویژه برای افراد ناتوان جسمی، ارائه خدمات خشک‌شویی و شستشو، سالن بازی و سالن ورزشی را برای مسافرانش در نظر گرفته است. اگر از هم‌اتاق شدن با دیگران لذت می‌برید و دنبال یک هتل باکیفیت و ارزان ‌قیمت می‌گردید هاستل چک این گزینه‌ی مناسبی برای رزرو هتل برلین است.

 

هتل‌های دیگری هم برای اقامت ارزان ‌قیمت در برلین وجود دارند که امکان رزرو تمامی‌شان روی صفحه‌ رزرو هتل علی بابا در دسترس است. هاستل سان فلوور برلین (Sunflower Hostel Berlin)، هتل سیتی گالری برلین (Hotel City Gallery Berlin)، هتل کارولینن هوف (Hotel Carolinenhof) و هتل مورگلاند (Hotel Morgenland) چهار هتل دیگری هستند که می‌توانید برای اقامتی ارزان‌قیمت در برلین رویشان حساب کنید.

 

آیا تابه‌حال رزرو هتل برلین از علی بابا را امتحان کرده‌اید؟ نظر شما در مورد تجربه‌ اقامتی ارزان‌قیمت در سفر به برلین چیست؟

جدیدترین مطالب سایت