اسباب کشی آسان در تهران و معرفی یک باربری محبوب

مجموعه : رپورتاژ آگهی
اسباب کشی آسان در تهران و معرفی یک باربری محبوب

یکی از دغدغه های افراد در هنگام اسباب کشی سالم ماندن اسباب و اثاثیه در هنگام جابجایی آن ها می باشد.همانند هر فعالیت دیگری برای انجام این کار نیاز به افراد ماهری می باشد که با استفاده از تجربه و تخصص خود در این زمینه بتوانند کلیه مراحل اسباب کشی را از صفر تا صد به صورت اصولی انجام دهند. شرکت های باربری تهران بر اساس نیاز افراد امروزه اقدام به ارائه خدمات مختلفی می نمایند که می توان بر اساس نیاز از آن ها استفاده کرد.

 

آن چه که مطرح است این است که انجام اسباب کشی در کلان شهری همچون تهران به صورت فردی امری غیر ممکن بوده و در صورت انجام این کار فرد باید ریسک مشکلات آن را بپذیرد. با توجه به افزایش قیمت وسایل و اسباب و اثاثیه ، یک حرکت غلط در هنگام اسباب کشی بدون استفاده از شرکت های باربری ، می تواند سبب بروز خسارات جبران ناپذیری گردد.

 

علاوه بر این آسیب های فیزیکی در هنگام جابجایی چنین وسایلی برای افراد بی تجربه در این زمینه محتمل می باشد. با توجه به چنین مشکلاتی ، شرکت های باربری تهران با تاسیس شعبات مختلف در تمامی نقاط تهران و ارائه خدمات متنوع ، می توانند اسباب کشی آسان را برای افراد به ارمغان آورند تا با استفاده از خدماتی همچون بسته بندی اثاثیه ، ارائه بیمه نامه باربری ، حمل بار به شهرستان و… علاوه بر سهولت و افزایش سرعت ، جلوی حوادث جبران ناپذیر را بگیرند.

 

شعبات باربری تهران

با توجه به این که شهر تهران جر شهرهای بزرگ و پر جمعیت محسوب می شود ، به منظور انجام اسباب کشی و جابجایی از یک محله به محله دیگر و یا حمل بار به شهرستان ممکن است فرآیند اسباب کشی کمی زمان بر و دشوار شود. به همین دلیل اتوبار ها و شرکت های باربری تهران اقدام به گسترش شعبات خود در نقاط مختلف تهران نموده اند تا در کمترین زمان ممکن بتوان این کار را میسر نمود.

 

بر اساس نقشه جغرافیایی شهر تهران ، شرکت های باربری شعبات خود را به باربری غرب تهران ، شمال تهران ، شرق ، جنوب و مرکز تقسیم بندی نموده اند که هریک از این شعبات در نقاط مختلفی از این مناطق قرار گرفته اند.بنابراین سرعت انجام اسباب کشی با توجه به شلوغی شهر بسیار بالاتر خواهد رفت.

 

خدمات شرکت های باربری تهران

یکی دیگر از مزایای استفاده از شرکت های باربری تهران برای حمل اسباب و اثاثیه ارائه خدمات مختلف آن ها جهت اسباب کشی آسان برای مشتریان می باشد. شرکت های معتبر باربری بهترین خدمات را برای مشتریان خود ارائه می دهند که می توان با استفاده از آن ها خیال خود را از اسباب کشی آسان و بی دردسر راحت نمود.برخی از مهم ترین خدمات باربری تهران عبارتند از:

 

1- بسته بندی اثاثیه

برای انجام اسباب کشی به منظور عدم آسیب به وسایل در حین جابجایی نیاز به بسته بندی اصولی آن ها می باشد. بسته بندی اثاثیه با توجه به ابعاد و نوع وسیله به اشکال مختلفی انجام می شود. اما نکته مهم برای انجام این کار استفاده از وسایل و ابزارهای مجهز جهت بسته بندی و انجام اصولی آن ها می باشد. شرکت های باربری با استفاده از ابزار هایی همچون استرچ رپ ، فوم های ضربه گیر ، طناب ، چسب های پهن ، کارتن های محکم و… اقدام به بسته بندی اثاثیه منزل یا محل کار شما خواهند نمود.انجام اصولی بسته بندی و سرعت بالای انجام این کار توسط تیم حرفه ای شرکت های باربری تهران مهم ترین دلایل برتری آن ها در این زمینه می باشد.

 

2- بیمه نامه باربری

یکی دیگر از مسائلی که در هنگام اسباب کشی ذهن افراد به آن درگیر از خسارت های احتمالی ناشی از جابجایی می باشد. شرکت های باربری با ارائه بیمه نامه باربری به مشتریان خود این تضمین را به آن ها خواهند داد که در صورت هرگونه آسیب به اسباب و اثاثیه ، خسارت وارد شده به مشتری پرداخت گردد.در اصل این کار به منظور جبران خسارت احتمالی به وسایل در هنگام جابجایی اثاثیه می باشد.

اسباب کشی آسان در تهران و معرفی یک باربری محبوب

3- حمل بار به شهرستان

فرقی نمی کند از کدام قسمت از شهر تهران قصد انجام اسباب کشی داشته باشید. در صورتی که نیاز به اسباب کشی از شهر تهران به سایر شهر های ایران را داشته باشید ، تیم باربری تهران آماده انجام این کار برای شما در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد. به طور مثال اگر قصد اسباب کشی از شمال تهران به شهرهای شمالی کشور را داشته باشید ، می توانید از خدمات باربری شمال تهران به منظور حمل بار به شهرستان استفاده نمایید. این کار بر اساس نیاز و میزان بار مشتری با انواع خودروهای باربری نظیر وانت نیسان ، کامیون ، خاور مسقف و… قابل انجام می باشد.

 

4- اجاره انبار در تهران

در صورتی که مشتری نیاز به فضایی جهت انبار موقتی اسباب و اثاثیه خود در تهران را داشته باشد ف می تواند از خدمات اجاره انبار باربری تهران استفاده نماید.اتوبار های معتبر در تهران مجهز به انبار های مختلفی در نقاط مختلف تهران هستند که می توانید وسایل خود را به صورت موقت در این انبار ها نگهداری نمایید.

 

همانطور که گفته شده ارائه خدمات متنوع شرکت های باربری تهران ، امروزه سبب سهولت جابجایی و اسباب کشی آسان شده است. خدمات دیگری نظیر حمل بار به خارج از کشور در این شرکت ها قابل انجام می باشد که مشتری می تواند با خیال آسوده از آن ها استفاده نماید.بنابراین اگر قصد اسباب کشی و جابجایی اسباب و اثاثیه خود را در تهران داشته باشید ، شرکت های باربری مختلفی آماده ارائه بهترین خدمات به شما می باشند.

 

با توجه به حساسیت این موضوع در ارتباط با معتبر بودن و کیفیت ارائه خدمات اتوبار ها اقدام به بررسی این شرکت ها نموده ایم و بر اساس تحقیقات به عمل آمده یکی از بهترین شرکت های باربری تهران ، شرکت تیک بار می باشد. این شرکت با سال ها تجربه در زمینه حمل و جابجایی اسباب و اثاثیه ، ارائه خدمات گوناگون و همچنین رضایت مشتریان خود به عنوان یکی از برترین شرکت های باربری در تهران شناخته می شود.

 

شماره تماس شعبه مرکزی :  02122116910  

شماره تماس شعبه باربری غرب تهران : 02144617724

آدرس وبسایت: www.tikbar.com

جدیدترین مطالب سایت