راهنمای خرید ملزومات و محصولات مخصوص اسباب کشی

مجموعه : رپورتاژ آگهی
راهنمای خرید ملزومات و محصولات مخصوص اسباب کشی

وقتی بحث از اسباب کشی و جابجایی وسایل به منزل جدید میشود، همه ما به دنبال راهکاری جهت انجام بهتر کارها و بالا بردن بازدهی خودمان هستیم. راه های زیادی هم هست، مانند کمک از دیگران، تغذیه مناسب، استفاده از ابزارهای بسته بندی خوب و… ولی بهترین راه همکاری با افراد متخصص است.

 

همانطور که هر کاری تخصص خودش را دارد اثاث کشی هم باید با اصول و روش‌های خودش جلو برود، وگرنه می‌شود مانند جابجایی‌هایی که پدر و مادرمان انجام می‌دانند که حقیقتا تا یک ماه بعد از جابجایی هم خانه هنوز سرپا نشده! به همین پیشنهاد می‌کنیم که از کسانی که در این زمینه تخصص دارند و کار هرروزشان جابجایی انواع مختلف اثاثیه منزل است کمک بگیرید. حالا برای راهنمایی شما برای انجام اینکار، این مطلب را آماده کردیم.

 

شرکت ایزی پک ارائه دهنده محصولات و ملزومات مخصوص اسباب کشی

شرکت ایزی پک با ارائه خدماتی مبنی بر خدمات اسباب کشی کامل باعث شده تا فرهنگ نوینی در این حوزه به ایرانیان عرضه کند. ما در ایزی پک تمام وظایف مربوط به اسباب کشی را انجام می‌دهیم و با حضور نیروهای آموزش دیده و با تجربه، سلامت وسایل شما را در طول جابجایی تضمین می‌کنیم.

 

راستی در مرحله اول کارشناسان ما بصورت رایگان در محل شما جهت توضیح نحوه انجام کار حضور پیدا میکنند و سپس اگر موافق بودید، همکاری ما آغاز میشود. تمام وظایف ما به شرح زیر است:

 

بسته بندی وسایل منزل در اسباب کشی

هنگام شروع همکاری با شرکت خدمات اسباب کشی ایزی پک ، یک کارشناس جهت پاسخ دهی به سوالات شما و برآورد قیمت به منزل شما اعزام می‌شود و پس توافق طرفین همکاری ما بطور رسمی آغاز می‌شود. بعد از مشخص کردن روز اثاث کشی، همکاران ما با بهترین متریال بسته بندی به منزل شما جهت جمع آوری و ایمن سازی لوازم خرده ریز شما اعزام می‌شوند.

 

تیم بسته بندی ما لایه پیچی اثاثیه خانه و قرار دادن آن‌ها در کارتن‌های 5 لایه مقاوم ( کارتن اسباب کشی )، از آسیب دیدن لوازم شما در حین حمل و نقل جلوگیری می‌کنند.

 

همچنین نیروهای فنی ما موازی با تیم بسته بند تمام وسایل بزرگ منزل مانند یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، لوستر و… را باز و به دمونتاژ کردن سرویس خواب دو نفره یا تک نفره اقدام می‌کنند.

 

راهنمای خرید ملزومات و محصولات مخصوص اسباب کشی

حمل و نقل

پس از جمع آوری کامل اثاثیه منزل نوبت به حمل و نقل آن‌ها می‌رسد. در این بین نیروهای ما با اصولی ترین روش ممکن تمام اثاثیه شما را با دقت کامل از خانه تا کامیون حمل بار حمل می‌کنند و با استفاده از آموزش‌هایی که دیدند، هیچ گونه آسیبی به دیوار راه پله یا وسایل گران قیمت شما وارد نمی‌کنند.

 

همچنین با وجود یک راننده خبره که مسیر رفت و آمد را مانند کف دست می‌شناسد، وسایل خانه شما را بدون کوچکترین آسیب یا لب پر شدگی به منزل جدید منتقل می‌کنند. سپس نیروهای ما مجددا با حساسیت کافی وسایل را به داخل خانه می‌برند.

 

چیدمان

وقتی که نیروهای ما به منزل جدید شما آمدند، تمام لوازم بزرگ منزل را مانند یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، لوستر و… را نصب و نسبت به مونتاژ کردن سرویس خواب دونفره یا تک نفره اقدام می‌کنند. همچنین سایر اثاثیه شما را مانند مبلمان و میزناهارخوری را بنا به سلیقه شما در خانه میچینند تا یک دکوراسیون راحت و بی دردسر را تجربه کنید.

راهنمای خرید ملزومات و محصولات مخصوص اسباب کشی

فروشگاه ایزی پک

شرکت ایزی پک جهت ارائه متریال درجه یک بازار نیاز به یک مکانی برای ارائه این محصولات به کاربر بود که دلیل افتتاح فروشگاه آنلاین ما نیز همین بود. شما با مراجعه به سایت ما می‌توانید تمام لوازم بسته بندی اعم از کارتن اسباب کشی ، پلاستیک محافظ حباب دار ،چسب پهن، بقچه لباس زیپدار، کاور و هرگونه ابزاری در بسته بندی و حمل اثاثیه منزل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

درضمن کسانی که ساکن تهران نیستند هم می‌توانند از این امکانات بهره مند شوند و تمام محصولات دلخواهشان را در کمترین زمان و کمترین قیمت درب منزل تحویل بگیرند. ناگفته نماند که شرکت ایزی پک هر از چند گاهی برای فشار نیامدن به قشر ایرانی کمپین های تخفیف نیز در سایت برگزار می‎‎کند.

 

برای خرید محصولات اسباب کشی همانند کارتن های مخصوص اسباب کشی ، بقچه لباس ، پلاستیک حباب دار محافظ و … می توانید از داخل فروشگاه ایزی پک محصول مورد نظر خود را انتخاب و به صورت آنلاین پرداخت محصولات مورد نظر را انجام داده و سفارشات به تمامی نقاط کشور به صورت کاملا رایگان ارسال خواهد شد. همچنین میتوانید قبل از هرگونه تصمیم برای خرید ، از مشاوره های خوب و رایگان کارشناسان مجموعه بهره مند شوید.

 

کلام آخر

شرکت ایزی پک با هدف بومی سازی فرهنگ اسباب کشی تمام این خدمات و فروش محصولات اسباب کشی از جمله خرید کارتن اسباب کشی ، پلاستیک حباب دار ، بقچه لباس و … را از سال 1392 ارائه داده و توانسته قشر زیادی از جامعه از سوپراستارها تا افراد معمولی را به خودش جذب کند. اگر شما هم درگیر یک جابجایی طاقت فرسا هستید، پیشنهاد می‌کنم که تمام امور مربوط به یک اسباب کشی استاندارد را به ما و تیم ایزی پک بسپارید.

 

برای اطلاع از خدمات و تعرفه‌های شرکت ایزی پک می‌توانید نام ایزی پک را در گوگل سرچ کنید و یا با شماره 02122730100 تماس حاصل فرمایید و از مشاوره‌های خوب کارشناسان ایزی پک بهره مند شوید.

جدیدترین مطالب سایت