بهترین تور های گردشگری به شهرهای زیبا

مجموعه : رپورتاژ آگهی
بهترین تور های گردشگری به شهرهای زیبا

با نزدیک شدن به روزهای بلند بهاری و تابستانی، هوا گرم و مطبوع شده و بهترین فرصت برای برنامه‌ریزی سفر به شهرهای ساحلی و گردشگری است. دو مقصد جذاب که می‌توانید برای سفر لذت‌بخش و خریدهای خوب برنامه‌ریزی کنید، کشور زیبای گرجستان و شهر زیبای آنتالیا است. در این‌جا به توضیحی در مورد برنامه سفر به این مقاصد پرداخته‌ایم.

 

تور گرجستان و اقامت در هتل های ساحلی باتومی

تور گرجستان در این سال‌ها بسیار پرطرفدار است و سفر به این کشور، نیاز به ویزا ندارد و می‌توانید به راحتی از تورهای لحظه آخری گرجستان آژانس مقتدر سیر استفاده کنید و سفری به صرفه را به همراه عزیزان‌تان تجربه کنید.

گرجستان با داشتن شهرهای زیبای توریستی معروف تفلیس و باتومی، ‌هر آن‌چه از سفر و تفریح نیاز دارید را دارند. تفلیس و باتومی با امکانات تفریحی خوب و هتل‌های زیبا، سفری لذت‌بخش را برای شما رقم می‌زند.

 تفلیس با کوچه و خیابان‌های قدیمی، بوتیک‌های مدرن اطراف میدان آزادی و موزه‌ها و بناهای تاریخی در خیابان روستا ولی، شما را با فرهنگ مردم گرجی آشنا می‌کند و می‌توانید در خیابان زیبای روستا ولی عکاسی کنید.

در گرجستان مردمانی با انواع نژادها و مذاهب در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند، مردم گرجستان مهربان و فاقد تعصبات مذهبی و اعتقادی هستند. شما می‌توانید درگوشه و کنار شهر کلیسا، مسجد و کنیسه ببینید. به دیدن مجسمه تاریخی مادر تفلیس بروید، که نماد مهمان‌نوازی و دفاع از سرزمین‌شان است.

در برنامه‌ریزی تور‌های گرجستان در مقتدرسیر، شما به دو صورت می‌توانید سفر کنید، تورهای گرجستان از حدود 3 شب تا 7  شب برنامه‌ریزی می شوند. می‌توانید چند شبی در تفلیس اقامت کنید و به شهر زیبای باتومی بروید و در هتل‌های زیبای این شهر اقامت کنید.

 

در شهر زیبای باتومی، با هتل‌های زیبا و خوش ساخت، اقامتی رمانتیک را تجربه می‌کنید و در دریای سیاه، شنا کنید و در بلوار باتومی قدم بزنید.

 

جاذبه‌های گردشگری باتومی

تله کابین آرگو در باتومی

دلفیناریوم باتومی گرجستان

دریاچه نوریگلی

میدان اروپا

برج الفبا

کلیسای جامع مادر مقدس

تمامی تور‌ها دارای صبحانه رایگان و همین‌طور ترنسفر فرودگاهی رایگان هستند که با خیال راحت به هتل‌ برسید. در گرجستان توصیه می‌کنیم که هتل‌های چهار و پنج ستاره انتخاب کنید تا اقامتی لذت‌بخش را در هتل‌هایی که امکانات خوبی دارند تجربه کنید.

پرواز‌های خوب و ارزان زاگرس در ساعات بسیار خوبی در بهار و تابستان به گرجستان پرواز دارند، آژانس مقتدرسیر با ارئه تورهای گردشگری منظم با گشت‌های شهری، بهترین انتخاب برای سفر به این کشور زیباست. برای دریافت اطلاعات بیشتر از تورها و نام هتل‌ها، می‌توانید به وب سایت مقتدرسیر مراجعه کنید و بهترین تور مسافرتی گرجستان را انتخاب کنید.

 

سفر به شهر رویایی آنتالیا

آنتالیا شهری ساحلی در میان تور ترکیه است که با داشتن سواحل زیبا و ماسه‌ای، مخصوص شنا و آفتاب گرفتن در کنار کوه‌ها و جنگل‌های سرسبز، مقصد خوبی در نزدیکی ایران است که برای سفر یک هفته‌ای به مقصدی با هتل خوب و منظره عالی، مناسب است.

 

آنتالیا سال‌هاست مشتاقان و مسافران خود را  از تمام نقاط دنیا حفظ کرده است. این شهر مدرن که مملو از هتل‌ها و رستوران‌های شیک است، آمیخته‌ای از سنت و امکانات گردشگری مدرن را در خود جای داده است.

 

به کاله ایچی بروید و در میان بافت قدیمی شهر قدم بزنید، در رستوران‌ها کباب ترکی نوش جان کنید و به بندر آنتالیا بروید. اگر مایل بودید می‌توانید همراه تورهای گردش دریایی شوید و با انواع کشتی‌های زیبا گشتی در مدیترانه بزنید.

 

بهترین تور های گردشگری به شهرهای زیبا

فصل‌های پیش رو بهترین زمان سفر به این شهر است، در بهار، هوا مطبوع‌تر است و می‌توانید در ماهای اردیبهشت و خرداد، بهترین سفر را به آنتالیا داشته باشید و در دریای مدیترانه شنا کنید. عید نوروز هم زمان بسیار خوبی برای سفر به آنتالیا است. می‌توانید با پروازهای ایرانی مانند ایران ایر تور و ماهان و یا با پرواز ترکی پگاسوز و سان اکسپرس به خود آنتالیا برسید. البته در سفرهای آنتالیا که توسط مقتدرسیر برنامه‌ریزی می‌شود، تمام برنامه‌های سفر دارای ترنسفر رایگان فرودگاهی هستند.

لیست هتل‌های مختلف را در وب‌سایت آژانس مقتدرسیر بررسی کنید، هتل‌های معروف زیر را برای اقامتی خوش رزرو کنید.

 

آدالیا الیت لارا

تایتانیک بیچ لارا

دلفین بی گرند

دلفین امپریال لارا

ریکسوز پریمیوم بلک

مکس رویال بلک

 

برای رزرو یک هتل چهار و پنج ستاره خوب، با کارشناسان آژانس مقتدرسیر تماس بگیرید. هتل‌ها در آنتالیا، دارای خدمات سرو غذا و نوشیدنی تمام وقت هستند. چون آنتالیا نیاز به ویزا ندارد با عادی شدن شرایط پرواز، می‌توانید خیلی راحت، تور لحظه آخری آنتالیا را رزرو کنید.

در آنتالیا هم می‌توانید مانند دیگر شهرهای ترکیه خرید خوبی داشته باشید. انواع برندهای ترکی مانند دفکتو، کوتون، ال سی واکیکی و برندهای اروپایی مانند مانگو و اچ اند ام، فروشگاه‌های زیادی در شهر آنتالیا و مراکز خریدی همچون دپو، مال آف آنتالیا و تراسیتی دارند.

آنتالیا شهر زیبا و دیدنی است که حتما باید به آن سفر کرد. برای دریافت مشاوره سفر و رزرو تور آنتالیا، با مقتدرسیر تماس بگیرید.

 

منبع : ویرلن

جدیدترین مطالب سایت