مزایای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی در سلامت بدن

مجموعه : رپورتاژ آگهی
مزایای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی در سلامت بدن

خرید دستگاه تصفیه آب به دلیل افزایش کیفیت آب لوله کشی مزایای زیادی برای سلامتی بدن نیز دارد. آلاینده های بی شمار آب های شهری موجب شده است تا تهیه یک آب تصفیه کن یکی از ضرورت های زندگی امروز ما باشد. شرکت تصفیه آسا نمایندگی فروش برند های برتر دنیا در ایران است که برای اطلاع از محصولات آن می توانید به وب سایت  تصفیه آسا مراجعه کنید و یا با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل نمایید. در ادامه توضیح می دهیم که دستگاه تصفیه آب خانگی چیست و چه فوایدی دارد.

 

دستگاه تصفیه آب خانگی چیست؟

یک دستگاه  تصفیه آب خانگی  با کمک فیلتر های تصفیه آب در خود، ناخالصی ها و آلاینده های آب شهری را جدا و آن را به آبی سالم و تمیز و با طعمی و بویی بهتر تبدیل می کنند. انواع فیلترهای تصفیه آب دارای ویژگی ها و وظایف مختص به خود هستند و در کنار هم تمامی املاح و عناصر مضر آب را حذف می کنند.

 

در مراحل اولیه تصفیه موادی چون لجن، زنگ زدگی، شن و ماسه و گرد و غبار توسط فیلتر پروپیلن و سپس کلر و مواد جانبی آن توسط فیلترهای کربنی دستگاه تصفیه آب خانگی حذف می‌شوند.

 

در ادامه فیلتر ممبران در دستگاه اسمز معکوس ،  مواد و املاح مضر باقی مانده شامل  نیترات، فلزات سنگین، میکروب ها و قارچ ها و … را تا ریزترین اندازه به دام می اندازد. در مراحل آخر تصفیه فیلتر پست کربن و مینرال ، طعم و بوی نامطبوع را از آب جدا کرده و املاح مفید معدنی را به آب تصفیه شده اضافه می کنند.

 

دارا بودن فیلتر ممبران اصل و گواهینامه های استاندارد بین المللی از مشخصات بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد.

 

 بهترین عملکرد را در میان دستگاه آب تصفیه کن خانگی مینروا، مدل 8 مرحله ای اکسیژن ساز دارد و این طبیعتا به علت کامل‌ تر بودن تعداد و ترتیب قرارگیری فیلتر تصفیه آب این مدل است. در مدل 8 مرحله ای مینروا، فیلترهای سه گانه تصفیه آب مینروا در مراحل ابتدایی املاح درشت موجود در آب آلوده آشامیدنی همچون شن و ماسه و گل و لای، کلر و مواد جانبی کلر همچون کلرامین را حذف و تصفیه کامل می‌کند. فیلترهای کربنی موجود در مراحل دوم و سوم این دستگاه کاملا کربن گیاهی بوده و از پوسته نارگیل تولید شده‌اند. در مرحله سوم فیلتر کربن بلاک به محافظت از فیلتر ممبران (قلب اصلی سیستم اسمز معکوس) می‌پردازد.

 

فیلتر اصلی مینروا که ممبران اسمز معکوس بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی آمریکایی فیلمتک (Filmtec) و گلد تورای است، یک فیلتر ریزبافت 13 لایه است که املاح بسیار مضر و سرطان زایی همچون نیترات، نیتریت، آرسنیک و آلومینیوم و املاح دیگر کوچکتر از 0,0001 میکرون را از آب آشامیدنی حذف نموده و توانایی کاهش سختی آب آشامیدنی تا زیر 100 را دارد. این فیلتر دارای پساب فاضلاب است و پس از تصفیه املاح مضر آنها را به فاضلاب هدایت می‌کند و آب تصفیه شده نیز به تانک تصفیه آب مینروا خواهد رفت.

 

فیلتر شماره پنجم آب تصفیه کننده خانگی مینروا Minerva فیلتر کربن خطی به شیرین نمودن بو، طعم و رنگ آب کمک شایانی می‌کند و از طعم تلخ آب تصفیه شده جلوگیری خواهد نمود. فیلتر مینرال معدنی ساز مینروا در مرحله ششم، املاح معدنی مفیدی که در طی مراحل تصفیه‌ی آب آشامیدنی حذف و تصفیه شده بودند همچون کلسیم، منیزیم، سدیم، بی کربنات را در آب آشامیدنی غنی سازی می‌کند تا سختی آب بیش از اندازه کاهش پیدا نکند و آب تصفیه شده برای بدن انسان ضرر نداشته باشد.

 

فیلتر مرحله هفتم یعنی فیلتر قلیایی کننده (آلکالاین) آب آشامیدنی، با افزایش سطح ph آب آشامیدنی شهری، هم از مضرات آب اسیدی برای معده و در کل سلامت بدن جلوگیری می کند و هم خواص آب قلیایی برای سلامت بدن انسان را به آب آشامیدنی می‌افزاید. از مهم‌ترین و بهترین خواص آب قلیایی برای بدن انسان، داشتن خواص آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی قوی می‌باشد.  فیلتر مرحله هشتم اکسیژن ساز O2+ یا O2PLUS مینروا با افزایش سطح اکسیژن موجود در آب سالم آشامیدنی، بدن را همیشه هیدراته نگه می‌دارد.

 

هیدراته بودن بدن انسان باعث شادابی و شفافیت پوست می‌گردد و همچنین از بروز لک‌های پوستی بر روی صورت جلوگیری خواهد کرد. این مدل از برند تصفیه کننده آب مینروا، کامل‌ترین و پرفروش‌ترین تصفیه آب خانگی در ایران محسوب می‌شود و یک دستگاه تصفیه آب حرفه‌ای تمام عیار است.

 

مزایای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی در سلامت بدن

آلاینده های آب شهری

آزمایشات و تحقیقات انجام شده ثابت کرده است که بالای 300 ماده شیمیایی و آلاینده در آب های شهری در سراسر دنیا پیدا شده است که باعث بیماری های مختلفی در دنیا می شود و بسیاری از مرگ و میر ها به خصوص در کشور های توسعه نیافته به دلیل نوشیدن آب غیر سالم می باشد. از مهم ترین آلاینده های آب شهری مواد شیمیایی آلی مثل آفت کش ها و حشره کش ها، فلزات سنگین مانند سرب و جیوه، فلوراید، نیترات و نیتریت، عوامل بیماری زا و ویروس های همچون کریپتوسپریدیوم ،ژیاردیا و لژیونلا و در نهایت کلر و پوسیدگی های سیستم لوله کشی.

 

راه ورود این مواد از طریق باران های اسیدی، فاضلاب کارخانه ها، فعالیت های کشاورزی و دفع نامناسب پساب های صنعتی و خانگی به سطح خاک و آب های زیر زمینی می باشد. سیستم تصفیه شهر چون نمی تواند این مواد را کاملا تصفیه کند ، بخش بزرگی از آن ها در آب باقی می ماند. و باعث بیماری های گوارشی، کبدی و کلیوی، آسیب به دستگاه تنفسی، بروز سرطان و آسیب به سیستم عصبی و هم چنین قلب و عروق می شود.

 

مهم ترین این مواد نیترات موجود در آب است که از طریق فعالیت های کشاورزی و استفاده از کود های شیمیایی و دفع فاضلاب به روش سنتی به آب های زیر زمینی نفوذ کند. این ماده باعث بیماری کودک آبی  blue baby در نوزادان می شود.

 

فلوراید نیز یکی دیگر از واد مضر موجود در آب است که برای سلامت بدن و دندان ها مفید می باشد اما نباید بیش از اندازه ی استاندارد در بدن وجود داشته باشد. از خطرات مصرف این ماده  می توان به کاهش ضریب هوشی در کودکان و کاهش روند رشد مغزی، پوسیدگی دندان ها، درد مفاصل و استخوان ها و … اشاره کرد.

 

کلر که در سیستم تصفیه خانه های شهری برای ضد عفونی کردن آب از از آن استفاده می کنند، پس از اضافه شدن به آب باید حذف شود. از مضرات کلر می توان به بیماری های تنفسی، ریزش مو و خشکی پوست اشاره کرد.

 

مزایای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی در سلامت بدن

فواید آب یونیزه قلیایی

آب قلیایی آبی است که سطح pH آن بالاتر از 7 باشد. استاندارد سازمان جهانی بهداشت نیز برای آشامیدنی این مقدار از سختی می باشد. آب با ph پایین تر از این عدد اسیدی است و برای سلامتی مضر می باشد.

از فواید آب یونیزه قلیایی این است که خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و به راحتی جذب بدن انسان می‌شود و اثر خود را روی بدن بگذارد. این آب که برای پوست نیز بسیار مفید است،  پوست را درخشنده و شفاف ‌تر می‌کند و ضدچروک است.

از دیگر فواید آن می توان به افزایش متابولیسم در بدن و کاهش وزن اشاره کرد. افرادی که دوست دارند کاهش وزن داشته باشند می‌توانند از آب قلیایی در رژیم غذایی خود استفاده کنند.
خواص ضد سرطانی آب یونیزه  می تواند از سرطان‌های پوستی، سرطان سینه در زنان و سرطان‌ پروستات و سرطان مری نیز می تواند جلوگیری کند.
برای دستیابی به آب قلیایی راه های مختلفی وجود دارد اما ممکن است نتیجه ی مطلوب را به ما ندهد و در طعم و بوی آب تغییر ایجاد نماید. بهترین راه برای یونیزه کردن آب استفاده از دستگاه تصفیه آب قلیایی می باشد.

 

این دستگاه که دارای سیستم اسمز معکوس است در مرحله هفتم یک فیلتر قلیایی کننده دارد. به دلیل این که آب در فرایند اسمز معکوس املاح خود را از دست می دهد و  اسیدی می شود. فیلتر قلیایی کننده باعث می شود تا ph آب را بین عدد 7.5 تا 9.5 که کاملا مطابق با آن چیزی است که سازمان بهداشت جهانی در رابطه با سختی مناسب آب نوشیدنی اعلام کرده نگه دارد و آب را قلیایی می کند.

 

کار آنتی اکسیدان‌ها محافظت از بدن انسان در برابر رادیکال‌های آزادی است که می‌توانند باعث مشکلات مختلف سلامتی شوند. رادیکال‌های آزاد مولکول‌هایی هستند که در صورت ضعیف بودن سیستم ایمنی بدن ما، می‌توانند باعث آسیب‌هایی شوند. هنگامی که سیستم ایمنی بدن انسان دچار مشکل می‌شود، می‌تواند منجر به عفونت و انواع مختلف بیماری‌ها از بیماری‌های جزئی گرفته تا بیماری‌های جدی‌تر گردد.

 

مزایای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی در سلامت بدن

رادیکال‌های آزاد از منابع مختلفی مانند قرار گرفتن در معرض مواد سمی مانند آلودگی‌ها، دود سیگار و حتی لوازم بهداشتی مشترک پدید می‌آیند. بدن انسان نیاز به آنتی اکسیدان‌ها دارد تا بتواند با اثر رادیکال‌های آزاد در محیط زیست مبارزه کند. آب قلیایی یونیزه، منبع عالی از آنتی اکسیدان‌ها است.  به عبارت دیگر، فقط با نوشیدن آب قلیایی یونیزه می‌توانید از بدن خود در برابر بسیاری از بیماری‌های مختلف محافظت کنید.

 

در واقع گزارش شده است که آب آشامیدنی قلیایی یونیزه که از بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران بدست می‌آید و میتوان از میان برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی که از میان مارک مینروا تایوان انتخاب میگردد دستگاه تصفیه آب 7 مرحله ای مینروا و دستگاه تصفیه آب 8 مرحله ای مینروا را انتخاب نمود که در فیلتر مرحله هفتم آب آشامیدنی را یونیزه قلیایی مینماید، بسیار موثرتر از اکثر محصولات و کپسول‌های قلیایی است.

 

از آنجایی که آب قلیایی یونیزه به صورت مایع و طبیعی است، جذب آن توسط بدن انسان نیز بسیار راحت‌تر صورت می‌پذیرد.

 

بدن انسان به دنبال حفظ تعادل اسیدی و قلیایی یونیزه خون خود است. اما زمانی که بدن شما بیش از حد اسیدی است، سیستم ایمنی بدن شما باید بیشتر انرژی صرف کند تا این دو را به تعادل برساند. این امر به نوبه خود سبب ایجاد استرس و بروز بیماری می‌شود. هنگامی که بدن شما بیش از حد اسیدی می‌شود، می‌تواند در فعالیت تمام سلول‌های بدن تداخل ایجاد نماید.

 

مواد مصرفی بیشتر مردم که شامل گوشت چرب، پنیر و کره می‌شود به ایجاد خون اسیدی در بدن کمک می‌کنند. سیگار کشیدن، قهوه، نوشیدنی‌های گازدار نظیر نوشابه، شکر و الکل فرآوری شده نیز نقش مهمی در بیش از حد اسیدی شدن خون دارند. در نهایت باید بدانید که زیاده روی در هر خوراکی می‌تواند بدن شما را در معرض اسیدی شدن خون قرار دهد.

 

مصرف بیش از حد غذاهای چرب نیز اسیدی شدن خون را به دنبال دارد و باعث بروز بیماری‌هایی می‌شود که در اثر میزان بالای خون اسیدی بروز می‌کنند.  آب قلیایی یونیزه به کم کردن سطح اسید بدن کمک می‌کند. مصرف و خوردن آب قلیایی یونیزه بهترین اقدام پیشگیرانه جهت حفظ تعادل قلیایی بدن انسان است و آن را، آب قلیایی سلامت قرن جدید نیز می‌نامند. کسانی که در حال حاضر بیماری دارند نیز می‌توانند از آب قلیایی یونیزه برای کمک به سرعت بخشیدن به روند بهبودی خود استفاده کنند.

 

مرکز خرید آب تصفیه کن خانگی تصفیه آسا

شما برای خرید یک تصفیه آب اصل و اورجینال نیازمند این هستید که فروشگاه معتبری را انتخاب نمایید. مرکز خرید آب تصفیه کن خانگی تصفیه آسا وارد کننده ی اصلی برند های معتبر تصفیه آب تایوانی و نمایندگی انحصاری برند مینروا می باشد و تمامی محصولات ارائه شده توسط آن همراه با گارانتی کیفیت و ضمانت قیمت هستند. تصفیه آسا با ارائه ی خدمات پس از فروش مناسب و ارزنده مانند تعویض فیلتر ها و تعمیرات دستگاه، بهترین دستگاه های تصفیه آب با استاندارد های جهانی را به شما مشتریان عزیز عرضه می کند.

مزایای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی در سلامت بدن

این شرکت علاوه بر فروش دستگاه های آب تصفیه کن، قطعات و لوازم جانبی مثل انواع فیلتر ها و پمپ تصفیه آب را نیز با قیمت مناسب و کیفیت اورجینال به فروش می رساند .شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره خرید تصفیه آب با شماره تلفن های شرکت تماس برقرار کنید و برای خرید سریع تر دستگاه خود به وب سایت این شرکت مراجعه نمایید. کارشناسان مجرب مجموعه تصفیه آسا بهترین گزینه را به شما برای خرید پیشنهاد می دهند و در کوتاه ترین زمان آن را همراه با ارسال و نصب رایگان در محل مورد نظرتان حاضر می کنند. بهره مندی از تخفیفات ویژه جشنواره و خرید اقساطی از دیگر مزایای خرید از شرکت تصفیه آسا می باشد.

جدیدترین مطالب سایت