تکمیل ظرفیت هتل‌ ها و قطارهای مشهد؛ چالش تازه مسافران در محرم 1402

مجموعه : رپورتاژ آگهی
تکمیل ظرفیت هتل‌ ها و قطارهای مشهد؛ چالش تازه مسافران در محرم 1402

چالش اصلی مسافران تور مشهد محرم پیدا کردن هتل و پرواز برای سفر به این شهر است؛ زیرا بر خلاف سال‌های گذشته به نظر می‌رسد ظرفیت قطارها و پروازها زودتر از موعد تکمیل می‌شود. در نتیجه با این شرایط شاید نتوان به راحتی تور مشهد هوایی یا زمینی را رزرو کرد.

 

به خصوص اگر مسافری قصد سفر به مشهد را در ایام تاسوعا و عاشورا داشته باشد، هزینه‌های درگیر مشکلات بیشتری خواهد شد. مشکل اولیه مسافران در ایام محرم 1402 برای سفر به مشهد پیدا کردن وسیله‌ی نقلیه مدنظرشان است.
           

کمبود پروازهای مشهد کار دست مسافران می‌دهد!

با کاهش تعداد پروازهای مشهد و سایر شهرها به دلیل گران‌فروشی برخی ایرلاین‌ها در چند روز اخیر، پیدا کردن بلیط در ساعات مناسب، تبدیل به کاری دشوار شده است. به همین دلیل هم نمی‌توان رزرو تور مشهد هوایی را برخلاف سال‌های گذشته به روزها و ساعات نزدیک به سفر انداخت.

 

باید از دو الی سه هفته  قبل از زمان سفرتان تور هوایی مشهد را رزرو کنید. فقط در این صورت امکان انجام سفر برایتان وجود دارد.

 

در غیر این صورت با نزدیک شدن به محرم ظرفیت پروازها تکمیل می‌شود. به خصوص اگر قصد سفر به این شهر را از شهرستان‌ها داشته باشید. البته این شرایط برای قطارها نیز صدق می‌کند.

 

رزرو تور مشهد با قطار سخت‌تر از تورهای هوایی

برای سفر به مشهد با قطار شرایط نسبت به تور مشهد با هواپیما سخت‌تر است؛ چون با وجود قیمت ارزان‌تر بلیط قطارهای مشهد، تعداد متقاضیان سفر به شهر امام رضا (ع) در این حالت بیشتر می‌باشد. همچنین تعداد قطارهای مقصد مشهد کم‌تر از پروازها است. در نتیجه بلیط قطارها خیلی زودتر از پروازها تکمیل ظرفیت می‌شوند.

 

برای سفر به مشهد با قطار در محرم باید از یک ماه قبل از سفرتان بلیط‌ها یا تور مدنظرتان را رزرو کرده باشید. هر چند در صورت رزرو تور از آژانس‌های مسافرتی امکان رزرو تور تا یک الی دو هفته قبل از زمان سفر برایتان فراهم شود.

 

هتل‌ها؛ جدی‌ترین مشکل مسافران مشهد در آستانه محرم

برخلاف سال‌های قبل ظرفیت برخی از هتل‌های محبوب و پرتقاضای مشهد نه تنها کاهش قیمت نمی‌خورد. بلکه به دلیل احتمال افزایش تقاضا برای سفر در محرم و عاشورا تاسوعا شاید با افزایش قیمت و حتی تکمیل ظرفیت مواجه شوند. اما کدام هتل‌های شامل این شرایط می‌شوند و دلیل تقاضای بالا و محبوبیت این هتل‌ها نزد مسافران چیست؟

 

هتل درویشی مشهد؛ تجربه اقامت لوکس در مشهد

بسیاری از مسافران در طول سال هم تور مشهد هتل درویشی را رزرو می‌کنند. با ورود به ماه محرم و به خصوص در دهه اول محرم در صورت ارزان بودن هزینه سفر، بسیاری قصد تجربه‌ی اقامت در هتل‌های لوکس را دارند. در میان تمامی هتل‌های لوکس مشهد، درویشی گزینه‌ای محبوب‌تر به شمار می‌آید. با این شرایط انتظار می‌رود که ظرفیت این هتل تکمیل یا در صورت رزرو اتاق چند ساعت مانده به سفرتان هزینه‌های اقامت افزایش یابد. 

تکمیل ظرفیت هتل‌ ها و قطارهای مشهد؛ چالش تازه مسافران در محرم 1402

هتل جواد مشهد؛ چهار ستاره‌ی محبوب و نزدیک حرم

 به دلیل نزدیکی هتل جواد به حرم امام رضا و کیفیت بالای خدماتدهی آن، این هتل محبوبیت زیادی را نزد مسافران پیدا کرده است. به همین دلیل در صورت انتخاب هتل 4 ستاره، بسیاری از مسافران به سراغ این مجموعه اقامتی محبوب می‌روند.

 

دید پانورامای حرم از پنجره رستوران هتل اطلس

هتل اطلس با وجود قیمت بالا، یکی از هتل‌های محبوب از نظر کیفیت غذا و خدماتدهی نزد مسافران به حساب می‌آید. یکی از مزایای این مجموعه‌ی اقامتی، دیدن منظره‌ی گنبد و گل دسته‌های حرم از پنجره‌ی اتاقتان یا رستوران هتل است.

 

هتل قدس؛ در نزدیکی باب‌الجواد اقامت داشته باشید

هتل قدس مشهد به دلیل آن که درست روبه‌روی باب‌الجواد قرار گرفته است، یکی از پرتقاضاترین هتل‌های ارزان مشهد می‌باشد. به غیر از سه هتل ذکر شده، امکان تکمیل ظرفیت یا افزایش هزینه اقامت هتل دو ستاره قدس نیز از یک ماه قبل از تاریخ مدنظرتان برای سفر وجود دارد. البته راه‌هایی برای کاهش هزینه‌ی سفر نیز وجود دارد.

 

2 روش موثر برای تور مشهد ارزان در محرم 1402

برای کاهش هزینه‌ی رزرو تور مشهد در ماه محرم به غیر از رزرو به موقع پکیج مسافرتی مدنظرتان، دو راه متفاوت پیش روی شما قرار دارد:

 

1. رزرو تور مشهد در دهه‌ی اول محرم

تعداد مسافران مشهد تا قبل از آعاز آشورا و تاسوعا نسبت به تیر ماه کم‌تر است. در نتیجه می‌توان پرواز، قطار و هتل‌ را در زمان مناسب با قیمت ارزان‌تر رزرو کرد. با آغاز دهه‌ی دوم یا عاشورا تاسوعا قیمت تور مشهد مانند تیرماه کمی گران می‌شود.

 

2.انتخاب آژانس گردشگری معتبر برای سفر با کیفیت

برخی از آژانس‌های مسافرتی در ایام پیک سفر اقدام به فروش پکیج‌های مسافرتی مشهد با قیمت ارزان اما بی‌کیفیت می‌کنند.

 

اما شرکت‌های گردشگری معتبر در ایامی مانند محرم مشاوره‌هایی دقیق را به مسافران داده و تورهای ارزان را به آن‌ها ارائه می‌کنند.

 

در واقع این شرکت‌ها به جای کاستن از تعداد خدمات یا کیفیت خدماتدهی، زمان مناسب رزرو تور و سفر را به شما پیشنهاد می‌دهند.

تکمیل ظرفیت هتل‌ ها و قطارهای مشهد؛ چالش تازه مسافران در محرم 1402

نهال گشت؛ آژانس مسافرتی قابل اعتماد برای رزرو تور مشهد

نهال گشت یکی از همان آژانس‌های مسافرتی معتبریست که با ارائه خدمات مناسب به دنبال جذب رضایت مسافران می‌باشد.

 

در واقع این شرکت به دلیل برخورداری از مزیت مشاوره تلفنی قبل از رزرو تور و پشتیبانی 24 ساعته در طول سفر، نزد مشتریان خود اعتبار و اعتماد لازم را کسب کرده است. برای رزرو تور مشهد نیازی به مراجعه‌ی حضوری نیست. در عوض می‌توانید تنها با برقراری یک تماس تلفنی با شماره 02633143000 برای خود و خانواده‌تان پکیج‌ مسافرتی مدنظرتان را رزرو کنید.

جدیدترین مطالب سایت