هتل های نوساز مشهد که نزدیک حرم قرار دارند

مجموعه : رپورتاژ آگهی
هتل های نوساز مشهد که نزدیک حرم قرار دارند

در اغلب موارد همه افرادی که به مشهد سفر می‌کنند به دنبال رزرو هتل‌ های نزدیک به حرم هستند. آنها دوست ندارند وقت زیادی را برای رسیدن به حرم مطهر صرف کنند. همچنین هزینه هر بار رفت و آمد به حرم می‌تواند هزینه‌های سفر را تحت تاثیر قرار دهد و آنها را بیشتر کند. در اطراف حرم امام هشتم هتل‌ های بسیار زیادی ساخته‌اند که بسیاری از آنها قدیمی ساخت هستند.

 

به همین منظور اگر به دنبال یک هتل نوساز نزدیک به حرم مانند هتل لیان مشهد هستید، پیشنهاد می‌کنیم با ادامه این مقاله همراه ما باشید.

 

هتل لیان شهر مشهد

یکی از هتل ‌های چهار ستاره فوق‌العاده در شهر مشهد که به تازگی و در سال 1400 ساخته شده، هتل لیان است. این هتل بسیار زیبا و تازه ساخت امروزه مورد توجه بسیاری از زائران است. مسافت حرم تا این هتل کم بوده و افراد می‌توانند با پای پیاده در طول روز به راحتی به بارگاه امام رضا دسترسی داشته باشند.

 

هتل لیان مشهد دارای شش طبقه و 126 باب اتاق و سوئیت است. پرسنل مجرب و آموزش دیده هتل لیان میزبان زائران در این هتل چهار ستاره هستند.

 

کیفیت غذای بی‌نظیر، اتاق‌ها و سوئیت‌ها تمیز و همچنین خدمات رفاهی عالی موجب شده تا افراد زیادی قبل از سفر به مشهد این هتل را برای خود و خانواده خود رزرو کنند.

 

هتل مدینه ‌الرضا مشهد

هتل مدینه ‌الرضا مشهد یکی از هتل ‌های پنج ستاره بسیار لوکسی است که خدمات بی‌نظیری را در اختیار زائران قرار می‌دهد. این هتل نوساز در نزدیکی حرم قرار دارد و زائران می‌توانند به راحتی و بدون هیچ خودرو و وسیله نقلیه‌ای خودشان را به حرم امام رضا (ع) برسانند.

 

لازم است بدانید که اگر هتل مدینه الرضا مشهد را بررسی می کنید، امکانات این هتل را نیز در نظر داشته باشید. رستوران گردان، اتاق بازی کودکان و مجموعه آبی و حتی کتابخانه در این هتل وجود دارد. معماری بی‌نظیر این هتل موجب شده تا بسیاری از گردشگران خارجی آن را به عنوان بهترین و لوکس‌ترین هتل با معماری ایرانی اسلامی و زیبا بشناسند.

 

رستوران و چایخانه سنتی موجود در هتل همه چیز را برای یک اقامت عالی فراهم کرده است. این هتل پنج ستاره لوکس در 400 متری حرم قرار دارد و زائران در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانند برای زیارت به راحتی به حرم بروند. برای رزرو آنلاین این هتل باید از چندین روز قبل از سفر اقدام کنید.

هتل های نوساز مشهد که نزدیک حرم قرار دارند

هتل ضیافت الزهرا مشهد

هتل ضیافت الزهرا یکی از هتل‌های تازه تاسیس است که در سال 1400 در مشهد تاسیس و شروع به فعالیت کرده است. این هتل جزء هتل‌های پنج ستاره مشهد به حساب می‌آید که امکانات بی‌نظیری را در اختیار زائران و مسافرین قرار می‌دهد.

 

این هتل همانند هتل لیان مشهد، دارای استانداردهای روز دنیا مانند استاندارد هتلداری است. هتل ضیافت الزهرا مشهد در 12 طبقه و 145 باب اتاق و سوئیت با کیفیت ساخته شده که برخی از اتاق‌ها و سوئیت‌ها این هتل چشم‌انداز حرم دارند.

 

این هتل به حرم امام رضا (ع) بسیار نزدیک بوده و افراد می‌توانند به راحتی در طی شبانه روز به حرم دسترسی داشته باشند. تنها با پنج دقیقه پیاده‌روی شما می‌توانید به حرم بروید. این هتل علاوه بر حرم به برخی مراکز خرید مانند بازار امام رضا، مجتمع تجاری آرمان و بازار هفده شهریود نزدیک است.

 

همانطور که اشاره کردیم این هتل دارای امکانات رفاهی بسیار زیادی است که برخی از آنها عبارتند از:

 

رستوران مجلل

کافی شاپ

رستوران بام

روف گاردن

مجموعه آبی

مجموعه ورزشی

 

هتل بزرگ جهان مشهد

یکی دیگر از هتل‌های تازه تاسیس مشهد هتل بزرگ جهان است. این هتل به تازگی و همین امسال یعنی در سال 1401 ساخته شده و فعالیت خودش را آغاز کرده است. این هتل بزرگ نیز همانند هتل لیان مشهد، چشم‌انداز بسیار زیبایی به حرم امام رضا دارد و فاصله کمی تا حرم مطهر امام هشتم دارد.

با توجه به اینکه این هتل تازه تاسیس است، خدمات و امکانات عالی فوق‌العاده‌ای را در اختیار زائران و مسافرین قرار می‌دهد. هتل جهان دارای 8 طبقه و 156 باب اتاق مجلل با بهترین امکانات و کیفیت است. در تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل امکانات بی‌نظیری نظیر اینترنت، روم سرویس، صندوق امانات، سیستم‌های پیشرفته اطفا حریق، سرویس گرمایش و سرمایش، سیستم تهویه مطبوع، تراس با چشم انداز حرم و سایر خدمات وجود دارد.

 

 اگر به دنبال یک هتل نزدیک به حرم و مناسب و تازه تاسیس هستید هتل جهان انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این هتل زیبا از نظر موقعیت مکانی به شدت نزدیک به حرم بوده و شما تنها در کمتر از سه دقیقه پیاده می‌توانید برای زیارت خودتان را به حرم امام هشتم (ع) برسانید.

 

همانند هتل لیان مشهد، علاوه بر نزدیک­بودن به حرم، هتل جهان به مراکز خرید، ایستگاه راه‌آهن، فرودگاه و ایستگاه مترو و اتوبوس نیز نزدیک است. هتل بزرگ جهان مشهد با بهره از بروزترین استانداردهای هتلداری ساخته شده است. برخی از خدمات بسیار عالی که این هتل در اختیار زائران و مسافرین قرار می‌دهد عبارت است از:

 

رستوران مجلل

کافی شاپ

کتابخانه

چایخانه

فروشگاه

مجموعه آبی

سالن ورزشی

فضای سبز

پارک کودکان

پارکینگ

هتل های نوساز مشهد که نزدیک حرم قرار دارند

هتل جوارالملک مشهد

یکی دیگر از هتل ‌های تازه تاسیس مشهد که در سال 1401 ساخته و افتتاح شده، هتل جوارالملک مشهد است. این هتل با حرم مطهر فاصله کمی داشته و شما تنها با 4 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خودتان را به آن برسانید. این هتل نیز همانند هتل لیان مشهد، به دلیل تازه تاسیس بودن خدمات و امکانات فوق‌العاده‌ای را در اختیار زائران و مسافرین قرار داده است و قیمت به نسبت مناسبی در مشهد دارد. مسافران زیادی از ابتدای سال 1401 این هتل را رزرو و در آن اقامت کرده‌اند.

 

هتل جوارالملک در 15 طبقه و 142 اتاق ساخته شده که همگی این اتاق‌ها و طبقات طراحی مدرن و زیبا دارند. پرسنل و کادر اجرایی فوق‌العاده و همچنین اتاق‌های عالی از دیگر ویژگی این هتل است.

 

این هتل به برخی از مکان‌های دیدنی نظیر باغ ملی، چهارراه شهدا، موزه نادری، ایستگاه راه آهن و فرودگاه، موزه آستان قدس و بازار رضا نیز نزدیک است.

 

رزرو هتل مشهد در فلای تودی با بهترین قیمت

ما در این مطلب سعی بر آن داشتیم شما را با هتل‌های تازه تاسیس و نزدیک حرم مانند هتل لیان مشهد آشنا کنیم. برای اقامت در مشهد می‌توانید متنوع ترین هتل های مشهد در نزدیکی حرم را در سایت فلای تودی رزرو کرده و با خیال راحت راهی این شهر شوید. فلای تودی ارزانترین مرجع خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با پشتیبانی 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل پاسخگوی سوالات شما خواهد بود.

جدیدترین مطالب سایت