بهترین هتل ‌های خیابان طبرسی مشهد نزدیک به حرم

مجموعه : رپورتاژ آگهی
بهترین هتل ‌های خیابان طبرسی مشهد نزدیک به حرم

مشهد یکی از شهر های توریستی بسیار مهم در ایران است. سیل عظیمی از جمعیت ایرانی و غیر ایرانی سالیانه برای زیارت حرم امام رضا به این شهر سفر می ‌کنند. اما مهم ‌ترین دغدغه مسافران معمولا پیدا کردن مکانی برای اقامت است که بتوانند چند روزی را در آن بگذرانند. تعداد هتل‌ های مشهد بسیار زیاد بوده و آن‌ ها اغلب در سراسر مشهد پراکنده هستند. اما هتل‌ های خیابان طبرسی مشهد معمولا به دلیل نزدیکی به حرم طرفداران بسیار بیشتری دارند. در این مطلب قصد داریم هتل‌ های خیابان طبرسی را نام برده و بهترین و معتبر ترین سامانه رزرواسیون هتل با تخفیف دائمی را معرفی کنیم.

 

5 مورد از هتل های خیابان طبرسی مشهد

رزرو هتل برای زائرانی که به مشهد آمده اند دغدغه هایی را با خود به همراه دارد زیرا آنها دوست دارند در فاصله کمی نسبت به حرم محل اقامت خود را رزرو کنند.  در خیابان طبرسی که فاصله کمی با حرم امام رضا دارد  هتل های مختلفی میتوانید پیدا کنید که هر یک با توجه به تعداد ستاره های خود امکانات متنوعی را در اختیارتان قرار می دهند.  در ادامه لیستی آماده کرده ایم ‌تا برای رزرو هتل مشهد خیابان طبرسی به آن مراجعه کنید:

 

هتل عقیق رضوی مشهد

این هتل دو ستاره بوده و در سال 1398 کار خود را آغاز نموده است. هتل عقیق حدودا 1.5 کیلومتر تا حرم فاصله دارد و با 19 دقیقه پیاده ‌روی یا 7 دقیقه رانندگی از مبدا هتل می ‌توانید به حرم برسید. هتل عقیق دو طبقه و 45 اتاق دارد. نزدیکی این هتل به مدرسه و بازارچه عباس قلی خان، خانه داروغه و هم چنین گنبد خشتی از جمله ویژگی‌ های مثبت آن است.

 

برای رزرو هتل عقیق و سایر هتل‌ های مشهد می‌توانید به سایت اقامت 24 مراجعه کنید. این سامانه با تمامی هتل‌ های مشهور مشهد همکاری داشته و بیشترین تخفیف را در تمامی روزهای سال برای مسافران جهت رزرو هتل فراهم آورده است.

 

هتل نیما مشهد

یکی دیگر از هتل ‌های خیابان طبرسی مشهد، هتل نیما است. این هتل هم حدودا 1.8 کیلومتر با حرم فاصله دارد و تنها با 22 دقیقه پیاده‌روی یا 12 دقیقه رانندگی می ‌توانید به حرم برسید. هتل نیما، سه ستاره همراه با 59 اتاق است. این هتل یکی از هتل‌ های مشهد نزدیک حرم خیابان طبرسی به شمار می‌ رود که در سال 1389 بنا شده ولی در سال 1395 بازسازی شده است.

فضای اتاق‌ های این هتل نسبتا کوچک بوده اما امکانات رفاهی خوب برای مسافران در اتاق‌ها فراهم آورده است. به همین دلیل یک هتل خوب در خیابان طبرسی مشهد به شمار می ‌آید.

بهترین هتل ‌های خیابان طبرسی مشهد نزدیک به حرم

هتل آپارتمان حریرستان مشهد

این هتل آپارتمان نوساز است و در سال 1397 در مشهد احداث شده است. هتل حریرستان یکی از هتل ‌های خیابان طبرسی نزدیک حرم است که به خطوط بی‌ آر ‌تی و قطار شهری نزدیک بوده و به همین دلیل رفت و آمد مسافران را آسان کرده است. این هتل در 7 طبقه و با 49 واحد مجزا همراه با انواع امکانات رفاهی طراحی شده است. فاصله حریرستان تا حرم حدود 2 کیلومتر است که با 20 دقیقه پیاده ‌روی یا 7 دقیقه رانندگی با خودرو می ‌توانید از این هتل آپارتمان به حرم برسید.

 

هتل جوادیه مشهد

هتل جوادیه یکی از هتل‌ های خیابان شیخ طبرسی مشهد به شمار می ‌آید که دو ستاره بوده و تقریبا قیمت ‌های مقرون به صرفه ‌ای دارد. بنابراین اگر به دنبال هتل ‌های ارزان خیابان طبرسی مشهد هستید می‌ توانید روی هتل‌ های دو ستاره خیابان طبرسی حساب باز کنید. این هتل در واقع نوعی هتل آپارتمان خیابان طبرسی مشهد به شمار می ‌آید که 49 واحد مجزا دارد.

 

واحد‌های این هتل معمولا به شکل آپارتمان‌ های 1 و 2 خوابه بوده و اتاق ‌هایی شامل 1 تا 3 تخته دارند. این هتل به بازار رضا که یکی از مشهورترین بازارهای تجاری مشهد است، بسیار نزدیک است. فاصله هتل جوادیه تا حرم حدودا 2 کیلومتر است و با ده دقیقه رانندگی یا 25 دقیقه پیاده‌ روی می‌ توان به حرم رسید.

 

هتل سراج مشهد

در میان هتل‌ های خیابان طبرسی مشهد، هتل سراج یکی از نوسازترین هتل‌ ها به شمار می‌ آید. این هتل در سال 1394 احداث شده و انواع واحد‌های دو، سه، چهار تخته را در دل خود جای داده است. تنوع واحد‌ها بدین صورت است: 54 واحد دو تخته، 6 واحد چهار تخته، 26 اتاق سه تخته، اتاق سوئیت چهار تخته و اتاق سوئیت دو تخته است. در مجموع این هتل طبقه داشته و پذیرای 160 مهمان است. هتل سراج را می‌ توان یکی از بزرگترین هتل‌ های واقع در خیابان طبرسی مشهد به شمار آورد.

 

فاصله این هتل حدودا 900 متر است و می ‌توان با 5 دقیقه رانندگی یا 20 دقیقه پیاده ‌روی به حرم رسید. بنابراین اگر به دنبال هتل مشهد نزدیک حرم خیابان طبرسی هستید، می‌ توانید سراج را انتخاب کنید.

 

بهترین هتل ‌های خیابان طبرسی مشهد نزدیک به حرم

رزرو ارزان هتل‌های خیابان طبرسی مشهد

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله بهترین هتل‌ های خیابان طبرسی مشهد را معرفی کرده و جزئیات آن‌ها را بر شمردیم. اما چگونه می‌ توان رزرو هتل در خیابان طبرسی مشهد را به شکل ارزان ‌تری انجام داد؟

 

سامانه اقامت 24 یکی از قدیمی ‌ترین و معتبر ‌ترین سامانه‌ های رزرواسیون هتل در ایران است که کار خود را از سال 86 آغاز کرده است. این سامانه نه تنها برای رزرو هتل مشهد در خیابان طبرسی بلکه برای رزرو هتل در سراسر ایران خدمات بسیاری ارائه می‌ دهد.

 

خدمات رزرواسیون هتل در سامانه این مجموعه کاملا آنلاین است و پشتیبانی 24 ساعته از مشتریان انجام می ‌شود. به دلیل حجم بالای سفارشات ثبت شده توسط این سامانه و قراردادهای بلند مدتی که این مجموعه با هتل‌های مشهور دارد، قیمت تمام شده رزرو هتل از طریق این مجموعه نسبت به نرخ مصوب هتل‌ ها همواره پایین ‌تر است. به همین دلیل رزرو هتل از این سامانه بسیار مقرون به صرفه‌ است.

 

کلام آخر

خیابان طبرسی مشهد به دلیل موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد همواره مورد توجه مسافران و گردشگران بوده است. به همین دلیل مسافران درخواست زیادی برای رزرو هتل‌ های خیابان طبرسی مشهد دارند.

 

در این مطلب به هتل‌ های موجود در خیابان طبرسی مشهد اشاره کرده و ویژگی‌ های هر کدام را بر شمردیم. اما اگر قصد رزرو هتل با تخفیف بالا دارید، می ‌توانید به سامانه اقامت 24 مراجعه کنید.

 

این سامانه تمامی مراحل رزرو هتل را به شکل آنلاین فراهم آورده و تخفیف‌ های بالایی برای مشتریان فراهم آورده است. به طور کلی قیمت تمام شده رزرو هتل در این مجموعه بسیار پایین‌ تر از قیمت مصوبه هتل‌ها است.

جدیدترین مطالب سایت