استارتاپ های موفق ایرانیان مقیم کانادا

مجموعه : رپورتاژ آگهی
استارتاپ های موفق ایرانیان مقیم کانادا

یکی از بهترین راه‌هاي‌ مهاجرت بـه کشور کانادا برای کارآفرینان و افراد متخصص، مهاجرت از طریق ویزای استارتاپ اسـت. برای کسانی کـه بـه دنبال ایده هاي‌ نوآورانه هستند، برنامه ویزای استارتاپ کانادا یک مسیر منحصر بـه فرد برای مهاجرت ارائه می‌دهد. این ابتکار کـه برای جذب کارآفرینان خلاق از سراسر جهان طراحی شده اسـت، این فرصت را برای نامزدهای واجد شرایط فراهم می کند تا کسب و کارهای نوآورانه خودرا در کانادا راه اندازی کنند.

 

اما پیمایش در مسیر اخذ ویزای استارتاپ و مهاجرت بـه کشور کانادا میتواند جنبه‌

دراین مقاله سعی شده اسـت ضمن معرفی استارتاپ هاي‌ موفق در کانادا، بـه شغل هاي‌ پردرآمد و شغل ایرانیان در کانادا نیز اشاره شود.

 

استارتاپ های موفق ایرانی در کانادا

استارتاپ‌هاي‌ موفق ایرانیان مقیم کانادا، یک نمونه از خلاقیت و توانایی کارآفرینان ایرانی در دنیای کسب‌وکارهای فناورانه در سراسر جهان اسـت. این استارتاپ‌ها با تخصص‌ و ایده‌هاي‌ متنوع، در حوزه‌هاي‌ مختلف بـه دستاوردهای بزرگی دست یافته‌اند. از جمله این استارتاپ

 

استارتاپ Fellow

استارتاپ Fellow، کـه توسط دو کارآفرین ایرانی تأسیس شده اسـت، با ارائه نرم‌افزاری برای مدیریت التیام کارایی جلسات کاری، موفق بـه جلب توجه سرمایه‌گذاران شده اسـت. با جذب حدود ۳۰.۵ میلیون دلار سرمایه، این استارتاپ بـه التیام کارایی سازمان‌ها کمک کرده و بـه یکی از پروژه‌هاي‌ محبوب در کانادا تبدیل شده اسـت.

 

استارتاپ Gadget

استارتاپ Gadget ؛ با تأکید بر افزایش سرعت در گسترش برنامه‌هاي‌ کسب‌وکار، توانسته با جلب حدود ۸.۵ میلیون دلار سرمایه، نام خودرا در بازار کسب‌وکارهای کانادایی برجسته کند. این استارتاپ جوان با نتایج مثبت خود بـه سرعت بـه یکی از پرطرفدارترین شرکت‌ها در زمینه‌

 

استارتاپ Ultralizer

استارتاپ Ultralizer، یک استارتاپ ایرانی‌تبار در زمینه مواد ضدعفونی کننده اسـت. با توسعه محصولاتی جدید برای التیام ضدعفونی اشیاء روزمره، این استارتاپ ؛ نمونه‌اي از موفقیت در حوزه استارتاپ‌هاي‌ کانادا محسوب میشود.

 

استارتاپ ApplyBoard

استارتاپ ApplyBoard، یکی از پرفروش‌ترین استارتاپ‌هاي‌ ایرانی‌تبار در کانادا محسوب می شود. این استارتاپ درسال ۲۰۱۵ توسط سه برادر ایرانی تاسیس شد و خدمات پذیرش دانشجویان بین‌ المللی را از طریق استفاده از هوش مصنوعی التیام بخشیده و با جلب سرمایه‌گذاری بیش از ۲۲ میلیون دلار، بـه یک استارتاپ با ارزش یک میلیارد دلار تبدیل شده اسـت.

 

استارتاپ Kik Interactive

این استارتاپ ایرانی درسال ۲۰۰۹ تاسیس شده اسـت ودر حوزه پیام‌رسانی فعالیت می کند و با بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر، بـه عنوان یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌هاي‌ پیام‌رسانی جهان شناخته میشود.

 

شغل ایرانیان مقیم کانادا

استارتاپ Element AI

استارتاپ Element AI با تمرکز بر هوش مصنوعی و یادگیری عمیق، توسط جیفری هینتون، یکی از ایرانی‌تباران کانادا، تأسیس شده اسـت و بـه سرعت بـه یکی از مهمترین شرکت‌هاي‌ هوش مصنوعی جهان تبدیل شده اسـت.

 

استارتاپ Cohere Technologies

این استارتاپ کـه در زمینه فناوری ارتباطات فعالیت می کند، توسط شریف حیدری، علی طبیبیان و حامد صباغی تأسیس شده اسـت. استارتاپ Cohere Technologies در حال توسعه فناوری‌هایي برای التیام سیگنال‌هاي‌ تلفن همراه و اینترنت در محیط‌هاي‌ داخلی و خارجی میباشد.

نهایتا همه ی این استارتاپ‌ها با داشتن توانمندی‌ها و ایده‌هاي‌ نوآورانه، نمونه‌هایي زنده از استارتاپ هاي‌ موفق ایرانیان در کانادا هستند.البته استارتاپ

 

سخن پایانی

پس از بیان موفقیت ایرانیان در اکوسیستم استارتاپی کانادا، این نکته آشکار می شود کـه ترکیب ایده هاي‌ نوآورانه و سیستم پشتیبانی مناسب میتواند راه را برای دستاوردهای چشمگیر هموار کند. روایت موفقیت کارآفرینان ایرانی کـه استارت‌آپ‌هاي‌ موفقی را در کانادا تأسیس کرده‌اند، بر فرصت‌هاي‌ بی‌پایانی کـه چشم ‌انداز کسب‌وکار در کانادا فراهم می کند، تأکید میکند.

 

برای کسانی کـه از این روایت‌ها الهام گرفته‌اند و مشتاق اخذ ویزای استارتاپ و مهاجرت بـه کانادا هستند، اهمیت راهنمایی‌هاي‌ حقوقی را نمیتوان نادیده گرفت. گروه حقوقی بیات، یک شرکت حقوقی برجسته و متخصص در زمینه مهاجرت بـه کانادا از طریق ویزای استارتاپ، بـه عنوان چراغ راه افرادی اسـت کـه بـه دنبال شفافیت و پشتیبانی در پیمایش پیچیدگی هاي‌ فرآیند مهاجرت بـه کانادا هستند.

 

اگر کارآفرینی هستید کـه رویای تاسیس استارتاپ خود در کانادا را دارید، گروه حقوقی بیات اطلاعات ارزشمندی در مورد ویزای استارتاپ کانادا ارائه می‌دهد. تیم متخصصان با تجربه انها آماده اسـت تا بـه شـما در درک پیچیدگی هاي‌ فرآیند تقاضای کمک کند لذا برای دریافت مشاوره رایگان از تیم حقوقی بیات با ما تماس بگیرید.

جدیدترین مطالب سایت