روش های تشخیص ادکلن ایفوریا اصل

مجموعه : رپورتاژ آگهی
روش های تشخیص ادکلن ایفوریا اصل

چرا ادکلن ایفوریا طرفداران زیادی دارد؟ با قاطعیت می‌توان گفت ایفوریا یکی از تولید کنندگان ادکلن‌های لوکس و لاکچری زنانه و مردانه است؛ چراکه عطر و ادکلن‌ها را با روایح خاص و جذاب طراحی و تولید می‌کند که با هر نوع سلیقه‌ای هم‌خوانی دارد.

 

ادکلن ایفوریا که در دو کشور اسپانیا و آمریکا طراحی و تولید می‌شود، دارای مشخصه‌های ویژه‌ای است تا علاقمندان به عطرهای این برند بتوانند اصالت آن را تشخیص دهند.

 

دلیل این امر آن است که نمونه‌های تقلبی در میان عطرادکلن‌های ایفوریا بسیار زیاد دیده می‌شود، اما سوال اصلی این است: نشانه‌های اصل بودن ادکلن ایفوریا چیست؟

 

ادکلن ایفوریا را فقط اصل بخرید!

اگر می‌خواهید از رایحه‌ی عطر ادکلن ایفوریا خود لذت ببرید، حتماً می‌بایست آن را به صورت اصل تهیه کنید. ماندگاری و پخش بود ادکلن ایفوریا تقلبی یا فیک بسیار کم بوده و به مرور افراد را ناراضی می‌کند. راهکارهای ساده‌ای برای تشخیص اصالت ادکلن ایفوریا وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند ایفوریا اصل را شناسایی نمائید. از جمله ویژگی‌های ادکلن ایفوریا اصل به شرح زیر می‌باشند:

 

بررسی شکل ظاهری بطری حاوی ادکلن خود می‌تواند به شما کمک کند تا نمونه‌ی اصلی را از تقلبی تشخیص دهید، بدنه‌ی بطری‌ها عموما از جنس شیشه یا فلز ساخته می‌شود و درب ادکلن ایفوریا کاملاً فلزی است. افزون بر این بر روی درب ادکلن نام ادکلن ایفوریا درج خواهد بود. بنابراین ادکلن‌های ایفوریا با بدنه و درب پلاستیکی کاملاً تقلبی و فیک می‌باشند.

 

یکی از مشخصه‌های نمونه‌های اصلی ادکلن ایفوریا کد یا شماره‌ی خاصی است که زیر شیشه درج می‌شود، به همین جهت بر اساس نحوه‌ی درج کد بر روی شیشه هم می‌توان اصل یا تقلبی بودن آن را تشخیص داد. همچنین اطلاعات تکمیلی دیگری هم در رابطه با ادکلن ایفوریا بر روی بدنه درج می‌شود که در نمونه‌های تقلبی به صورت لیزری چاپ می‌شود.

 

شاید جالب باشد اگر بدانید افشانه‌ی ادکلن در نمونه اصل یا تقلبی هر دو فلزی است اما از طریق پمپ متصل به افشانه می‌توان اصل یا تقلبی بودن را تشخیص داد. نمونه‌های اصلی پمپ پلاستیکی دارند، اما تقلبی با پمپ آلمینیومی ساخته می‌شوند.

 

اگرچه ادکلن ایفوریا اصل و تقلبی هر دو با روکش سلفون و جعبه پوشانده می‌شوند، اما از روی نقاط پلمپ و هولوگرام ان می‌توان عطر اصیل را پیدا کرد.

 

بنابراین اگر قصد خرید ادکلن ایفوریا را دارید، به تمام زوایای ظاهری آن دقت کنید تا بتوانید بهترین تشخیص را داشته باشید. افزون بر این اگر به دنبال ادکلن اصل هستید هرگز سراغ دست فروشان نروید و ادکلن ایفوریا اصل را از فروشگاه‌های معتبر فروشنده عطر و ادکلن خریداری کنید.

 

قیمت ادکلن‌های ایفوریا چقدر است؟

فاکتور قیمت در هنگام خرید ادکلن ایفوریا نیز خود می‌تواند متمایز کننده‌ی ادکلن ایفوریا اصل از تقلبی باشد، طبیعتاً با یک مقایسه‌ی قیمت می‌توانید به اصالت ادکلن پی ببرید. ادکلن ایفوریا اصل از قیمت بالاتری نسبت به ادکلن ایفوریا تقلبی برخوردار است، پس هرگز به اسم ارزانی هیچ ادکلنی را انتخاب و خریداری نکنید. اگرچه قیمت ادکلن ایفوریا اصل گران‌تر است، اما ماندگاری و طول عمر بیشتری دارد و موجب می‌شود تا همواره در مجامع مختلف خوش بدرخشید، پس اصل بخرید تا خوش تیپ به نظر بیاید.

 

برای عزیزان خود ادکلن ایفوریا هدیه بخرید!

ایفوریا از آن دست ادکلن‌های خاصی است که هر کسی را به خود علاقمند می‌کند، تنوع بالای روایح آن و جذابیت ظاهری شیشه و بسته بندی عطر نیز موجب می‌شود که بسیار انتخاب مناسبی برای هدیه دادن باشد. بدون شک هدیه دادن ادکلن ایفوریا می‌توان عزیزانتان را خوشحال کند؛ چراکه ایفوریا ادکلن‌های خاص و لاکچری زیاد دارد. البته توجه داشته باشید که ادکلن ایفوریا را فقط اصل بخرید، تا به جان و روح بنشیند. ادکلن ایفوریا که با روایح و طبع‌های مختلف شیرین، ترش، تلخ، ملایم، گرم یا خنک در بازار موجود می‌باشد حس جذابیت و خاص بودن به شما القا می‌کند.

 

خرید اینترنتی ایفوریا اصل!

روش های تشخیص ادکلن ایفوریا اصل

اگر تمایل به خرید اینترنتی ادکلن ایفوریا داشتید که البته راهکار مناسب و مقرون به صرفه‌تری نیز به شمار می‌رود، از فروشگاهی خرید کنید که نشان اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت داشته باشد.

 

از طرفی رضایت مشتریان سابق از فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن می‌تواند دلیل خوبی برای آن باشد، پس با انتخاب یک فروشگاه اینترنتی مطمئن با تیمی حرفه‌ای و متعهد خیال خود را بابت اصالت، کیفیت و نحوه‌‌ی ارسال محصول راحت کنید. یافتن بهترین فروشگاه اینترنتی خیلی سخت نیست، بهترین فروشگاه عطر و ادکلن در دسترس شماست….

جدیدترین مطالب سایت