چطور عطر و ادکلن اصل و اورجینال بخریم؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
چطور عطر و ادکلن اصل و اورجینال بخریم؟

چطور عطر و ادکلن اصل و اورجینال بخریم؟

اگر قصد خرید عطر و ادکلن اصل دارید و نمیدونید چطور باید عطر تقلبی رو از اصل تشخیص بدید ، به شما پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب رو حتما بخونید. در مرحله اول تعریف جامعی از عطر و انواع عطرها رو به شما ارائه می کنیم.

 

78 الی 95 درصد عطرها از الكل طبیعی بعلاوه اسانس‌های روغنی ساخته میشه و مقدار اسانس روغنی به‌كار رفته در عطر، نوع عطر رو مشخص میکنه.

پرفیوم : پرفیوم ها 22 درصد اسانس روغنی دارند و بادوام ترین رایحه رو دارند. 

ادو پرفیوم‌ :  15 الی 22 درصد ادوپرفیوم ها رو روغن های معطر تشکیل داده و بعد از پرفیوم بیشترین ماندگاری رو دارند.

ادوتویلت‌ :  ادوتویلت ها 8 الی 15 درصد اسانس روغنی دارند.

ادكلن‌ : ادکلن ها 4 درصد روغن دارند و معمولاً برای آقایان استفاده میشن.

ادوفرش ‌:  ادوفرش ها تنها 3 درصد اسانس روغنی دارند و خیلی رقیق هستند. رایحه ادوفرش ضعیف هست و اگر دنبال بوی ملایم هستید استفاده از ادوفرش رو به شما پیشنهاد میکنیم.

 

هرچقدر درصد الکل عطر بیشتر باشه میزان ماندگاری هم کمتر میشه. بنابراین ماندگاری و قیمت یک عطر بستگی به میزان درصد اسانس روغنی به کار رفته در عطر داره.

 

هر عطری برای موقعیت خاص کاربرد داره، پرفیوم و ادوپرفیوم ها برای مهمانی و مراسم مناسب هستند. برای استفاده روزانه و محل کار هم می تونید از ادوتویلت و ادوفرش ها استفاده کنید. بیشترین تولید عطر مربوط به ادوپرفیوم و ادوتویلت ها هست، به خاطر این که مردم بیشتر به دنبال عطرهای با ماندگاری بالا هستند.

 

خرید عطر اصل با وجود نمونه های تقلبی در بازار سخت شده ، اما اگر بدونید چطور عطر تقلبی رو از اصل تشخیص بدید می تونید به راحتی عطر خودتون رو با خیال راحت سفارش بدید.

چطور عطر و ادکلن اصل و اورجینال بخریم؟

چطور عطر تقلبی رو تشخیص بدیم؟

عطرهای تقلبی شیشه‌های نامرغوب و كدری دارن، چاپ روی شیشه و جعبه معمولا كمرنگ و با نمونه اصل متفاوت هست و محتویات شیشه خیلی پررنگ یا کم رنگ به نظر میرسه.

 

بعضی از عطرها بصورت کپی تولید میشه، این عطر ها کاملا قانونی و بهداشتی هستند ، کمپانی هایی مثل Rio,Smart,Ajmal فرمول ساخت عطرهای معروف رو خریداری میکنن و با هزینه خیلی کمتری تولید می کنن و با قیمت های خیلی پایین میفروشن، این عطر ها کاملا قانونی تولید میشه و برای افرادی هست که قدرت خرید عطر اصل (اورجینال) رو ندارن. اسم این کمپانی ها روی جعبه و هم بر روی شیشه درج میشه و به راحتی قابل تشخیص هست.

 

چطور عطر و ادکلن اصل و اورجینال بخریم؟

شما می تونید از روش های زیر برای تشخیص عطر تقلبی استفاده کنید:

نام برند هک شده روی عطرهای تقلبی معمولا به صورت برجسته نیست یا فونت استفاده شده غیرعادی هست.

 

درب شیشه عطرهای تقلبی از جنس پلاستیک با کیفیت پایین هستند و اگر روی درب رو با ناخن خراش بدید به راحتی رنگش از بین میره.

 

شیشه عطر رو در مقابل نور قرار بگیرید، عطرهای تقلبی کدر هستند و رگه های خاصی رو میتونید داخل شیشه ببینید، اما عطرهای اصل کاملا شفاف هستند.

 

با استفاده از اسنکر بارکد موبایل با قرار دادن مقابل بارکد جعبه عطر می تونید از اصل بودنعطر مطمئن بشید.

 

بوی الکل یکی از بارزترین خصوصیات یک عطر تقلبی و بی کیفیت هستش، عطرهای برترین کمپانی های جهان به هیچ وجه بوی الکل نمیدن.

 

اگر عطری که قصد خریدشون رو دارید مورد استفاده همیشگی شما هست، پس رایحه اش رو به خوبی می شناسید، عطرهای تقلبی معملا رایحه نمونه اصل رو ندارن و به راحتی با استشمام کردن تشخیص داده میشن.

بهترین روش برای خرید عطر و ادکلن

خرید از یک فروشگاه معتبر میتونه تضمینی باشه برای اصالت برند عطر. شما می تونید به راحتی در منزل عطر مورد علاقه خودتون رو بصورت آنلاین سفارش بدید.

 

فروشگاه اینترنتی گلامورا بعنوان بهترین سایت اینترنتی خرید عطر، به شما خوش رایحه ترین و پرطرفدارترین عطرهای مردانه و زنانه رو ارائه داده. شما می تونید کلکسیون کاملی از بهترین عطرهای اصل و اورجینال از برترین برندهای جهان رو در گلامورا ببینید و به راحتی عطر مورد علاقه تون را سفارش بدید.

 

پیک ویژه گلامورا در تهران سفارش شما رو تنها در عرض 2 ساعت درب منزل به شما تحویل میده و عزیزان ساکن شهرستان سفارش خودشون رو حداکثر طی 72 ساعت دریافت می کنند. کافیه به سایت ما مراجعه کنید تا از خرید اینترنتی لذت ببرید.

جدیدترین مطالب سایت