چرا از مشک در صنعت عطر و ادکلن استفاده می شود؟ + معرفی چند عطر خاص

مجموعه : رپورتاژ آگهی
چرا از مشک در صنعت عطر و ادکلن استفاده می شود؟ + معرفی چند عطر خاص

خوشبو بودن و آراستگی شخصیت خاصی به افراد می بخشد که سبب بالا رفتن اعتماد به نفس آن ها می شود. عطر و ادکلن توسط برندهای مختلفی ساخته و در رایحه های مختلفی به بازار عرضه می شوند. هر چه دوام و ماندگاری عطر بالا باشد، محبوبیت و خریداری آن توسط مشتریان نیز بیشتر است.

 

در عطر از مواد مختلفی استفاده می شود که مشک یکی از سازنده های آن به حساب می آید. ویژگی های منحصر به فردی که مشک در عطر ایجاد می کند، بی نظیر است. در ادامه مطلب دلیل استفاده از مشک در صنعت عطر و ادکلن را بررسی و چند نمونه از عطرهای خاص را معرفی کرده ایم، پس لطفاً تا پایان ما را همراهی کنید.

 

مشک چیست؟

مشک ها بسیار خوشبو هستند که از دیرباز به عنوان یک خوشبو کننده از آن استفاده کرده اند. مشک را می توان به صورت طبیعی از آهوی نر به دست آورد که معمولا استفاده گسترده از آن در صنعت عطر و ادکلن می تواند سبب آسیب رسیدن به محیط زیست شود.

اما باید گفت عطرهایی که حاوی مشک هستند، ماندگاری و رایحه بی نظیری به همراه دارند و از قیمت بالایی برخوردار است.  مشک ها در انواع مختلفی دسته بندی شده اند که در ادامه اطلاعات بیشتری از این گروه بندی را برای شما ذکر کرده ایم.

 

مشک حیوانی

این مشک که بسیار شناخته شده است، از شکار آهو نر به دست می آید که به صورت یک کیسه در بدن آهو جای دارد. البته اگر این کیسه بزرگ شود، خود آهو آن را دفع می کند و شکارچیان می توانند بدون شکار آهوی نر آن را به دست آورند.

رایحه بی نظیر این مشک سبب شده است که استفاده از آن در صنعت عطر بسیار کارآمد باشد.

چرا از مشک در صنعت عطر و ادکلن استفاده می شود؟ + معرفی چند عطر خاص

مشک گیاهی

این مشک از گیاهان خاصی چون سنبل وحشی، ختایی و کرفس وحشی گرفته می شود زیرا این گیاهان بوی و رایحه ای بی نظیر دارند که این بو یادآور مشک می باشد. می توان از این اسانس ها به عنوان عطر نیز استفاده کرد.

 

مشک صنعتی

این نوع مشک را در آزمایشگاه ها می سازند و از روش های مختلفی برای آن استفاده می کنند. بو و رایحه شیرین، سبک، خامه ای و … این مشک آن را برای استفاده در عطرها مناسب کرده است.

اگر این سه مشک را با یکدیگر مقایسه کنیم، مشک حیوانی از همه خوش بو تر و مرغوب تر است و این گفته حاکی از ان است که عطرهای حاوی مشک حیوانی، از قیمت بالایی برخوردار می باشند.

 

دلایل استفاده از مشک در عطر سازی چیست؟

حال که با مفهوم و تعریف مشک آشنا شدید، شما را با دلیل استفاده از مشک در عطرسازی نیز آشنا خواهیم کرد. مشک سبب می شود که ماندگاری عطر بالاتر برود و ساعت ها این رایحه را بر روی لباس خود حس کرد.

یکی دیگر از دلایل استفاده از مشک، ملایم کردن رایحه های عطرها است که تندی آن ها را می گیرد و با اضافه کردن رایحه خود به عطر، یک بوی دلنشین را ایجاد می کند.

مشک را بیشتر در نت پایه عطر به کار می گیرند تا رایحه گرم و دلنشین آن، یک بیس عالی برای نت های دیگر باشد.

 

عطرهای خاص را بشناسید.

استفاده از عطرهای خاص می تواند شما را منحصر به فرد کند. برخی از این عطرها در ادامه معرفی شده اند.

 

ادو پرفیوم زنانه کرید مدل Aventus for her

ادو پرفیوم زنانه کرید، یک عطر مورد پسند برای خانم هاست که در نت میانی آن رایحه مشک به مشام می رسد. این نوع عطر را در دسته عطرهای گلی قرار می دهند که بلافاصله بعد از استفاده از آن رایحه نارنج، سیب سبز، گل بنفشه پخش می شود و در نت میانی بوی خوب مشک با گل رز و چوب صندل، آرامش خاطر و رایحه ماندگاری را به جا می گذارند.

چرا از مشک در صنعت عطر و ادکلن استفاده می شود؟ + معرفی چند عطر خاص

عطر کوکو شنل

عطر کوکوشنل شما را با یک رایحه ماندگار و بی نظیر آشنا خواهد کرد که رایحه های پرتقال، گل یاس، میموزا و … با هم آمیخته شده اند و در همان لحظه های آغازین استفاده، مشام افراد را درگیر خود خواهد کرد.

در نت های میانی این عطر رایحه گل یاس، گل رز و … بار دیگر همه جا را خوش بو می کند و در نهایت مشک به همراه نعناع هندی، خس خس و … این رایحه را بیش از پیش خوش بو تر و دلنشین تر می کند.

 

عطر Ever Bloom Extrait Absolu

استفاده از این عطر حس شادابی را به شخص منتقل می کند و محصولی از کشور ژاپن می باشد. وجود رایحه هایی چون گل بنفشه، رز، مشک، گل مریم و … در عطر اور بلورم، آن را به یکی از بهترین انتخاب ها تبدیل کرده است.

اگر قصد خرید عطر دارید، اور بلوم انتخاب مناسبی می باشد و می تواند با رایحه بی نظیرش آرامش را به شما بازگرداند.

 

عطر chanel No 5

این عطر سال هاست که در بازار موجود است و علاوه بر نگه داشتن طرفداران قبلی خود، همواره مورد پسند افراد جدید نیز قرار می گیرد. این عطر زنانه با رایحه های ملایم خود در نت های مختلف، می تواند توجه همه را به سمت شما جلب کند.

عطر chanel No 5 یکی از پرفروش ترین و خاص ترین عطرها به حساب می آید که افراد مشهور نیز از این عطر بارها و بارها استفاده کرده اند.

 

عطر دیور ساوج (ساواج/ساواژ)

عطر دیور ساوج (ساواج/ساواژ) ادوتویلت مردانه Dior Sauvage EDT، عطری ملایم و تلخ با ماندگاری بسیار بالا است که می توانید در تمامی فصول سال از آن استفاده کنید. این عطر در سال 2015 توسط برند دیور معرفی شد و تا به امروز از آن به عنوان عطری با رایحه های زیبا (بوی فلفل سیچوان، نارنج و عنبر) یاد می شود و این محصول را می توان به نوعی به عنوان پرفروش ترین محصولات برند دیور دانست!

 

خرید عطر و ادکلن از فروشگاه معتبر مارسلا

فروشگاه معتبر خرید عطر و ادکلن مارسلا که سایت آن Marcella.ir می باشد، خیال خریداران را بابت اصل بودن عطر راحت کرده است و در کنار فروش عطر اصل، قیمت های مناسبی برای اجناس خود تعیین کرده اند. توصیه ما این است که خرید عطر و ادکلن را از این سایت انجام دهید زیرا رضایت شما را به همراه دارد.

جدیدترین مطالب سایت