بررسی تخصصی صرافی بینگ ایکس bingx و کپی ترید آن

مجموعه : رپورتاژ آگهی
بررسی تخصصی صرافی بینگ ایکس bingx و کپی ترید آن

در این مقاله درباره صرافی بینگ ایکس و کارهایی که برای انجام کپی ترید در آن باید انجام دهید صحبت کامل شده است.

 

دنیای بلاک چین، دنیایی بسیار گسترده است که یک سوی آن کاربران و در سوی دیگر، صرافی‌ها هستند. اگر بخواهیم 10 صرافی برتر از میان همه‌ی صرافی‌ها انتخاب کنیم، بدون شک، صرافی بینگ ایکس، یکی از آن‌هاست.

 

این صرافی با داشتن امکانات و ویژگی‌های بسیار منحصر بفرد، توانسته است گوی سبقت را از بسیاری از صرافی‌های دیگر برباید. کپی ترید در صرافی بینگ ایکس، یکی از همین امکانات بسیار جالب است که می‌تواند مانند فانوسی در دل شب، راهنمای تریدرهای تازه وارد و حتی حرفه‌ای باشد.

 

اهمیت کپی ترید در صرافی بینگ ایکس و همچنین نقد و بررسی این صرافی از زوایای مختلف، ما را بر آن داشت تا در این مورد، مطالب مهمی را برای شما عنوان کنیم تا با این صرافی و copy trade بیشتر آشنا شوید. بر همین اساس، چند پرسش کلیدی و مهم در همین ابتدا مطرح کرده‌ایم که پاسخ آن‌ها را در خلال بحث، دریافت می‌کنید:

 

1. کپی ترید در صرافی بینگ ایکس چیست؟

2. انواع کپی تریدینگ در بینگ ایکس کدام است؟

3. مزایای کپی ترید در صرافی بینگ ایکس، چیست؟

4. اهمیت کپی تریدینگ در صرافی بینگ ایکس، به چه میزان است؟

 

کپی تریدینگ در صرافی bingx بینگ ایکس

بررسی تخصصی صرافی بینگ ایکس bingx و کپی ترید آن

صرافی بینگ ایکس در سال 2018 در سنگاپور تاسیس شد. امکانات بسیار خوب و جذاب این صرافی، خیلی زود در بین کاربران سروصدا بپا کرد. بسیاری از کاربران و تریدرهای حرفه‌ای در دنیا، صرافی bingx را به خوبی می‌شناسند. این صرافی با داشتن قابلیت بسیار ویژه خود یعنی کپی تریدینگ، توانسته است سود بسیار زیادی را به جیب کاربران تازه وارد یا حتی نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای، وارد کند.

 

کپی ترید کردن در صرافی بینگ ایکس، قابلیت ویژه‌ای است که کاربران تازه وارد می‌توانند بدون استفاده از تحلیل‌های تکنیکال، نمودارهای فاندامنتال و ابزارهای مختلف، قدم به قدم از روی یک تریدر حرفه‌ای کپی کنند و مثل او، سود کنند.

 

یکی از مشکلات بسیار معمول برای افراد تازه وارد در دنیای خرید و فروش ارزهای دیجیتال، عدم آگاهی از نمودارها و تحلیل‌های تخصصی است. کاملا طبیعی است که اکثر افراد، چنین دانشی ندارند. یادگیری تحلیل‌های تکنیکال با ابزارهای صرافی، بسیار وقت گیر و زمان بر است.

 

افراد تازه وارد در صرافی بینگ ایکس، دوست دارند خیلی زود، شروع به ترید کنند و تا جایی که می‌شود، سود کسب کنند. این افراد می‌توانند با استفاده از سیستم copy trade در صرافی bingx، استراتژی و الگوهای خرید و فروش ارز را از روی تریدرهای حرفه‌ای، کپی و در حساب کاربری خود، عینا اجرا کنند. این قابلیت در بسیاری از صرافی‌های معروف دنیا وجود ندارد.

 

البته لازم به ذکر است که در دنیای خرید و فروش ارز دیجیتال، هر چقدر هم که تریدر مورد نظر، شخصی حرفه‌ای باشد، باز هم نمی‌تواند ادعا کند که تا به حال، ضرر نکرده است. اما این افراد، کمتر متحمل ضرر می‌شوند. پس کپی کردن معاملات آن‌ها، کاری عقلانی است.

 

انواع کپی ترید در صرافی بینگ ایکس

بررسی تخصصی صرافی بینگ ایکس bingx و کپی ترید آن

کپی ترید  copy trade در صرافی بینگ ایکس، امکان سرمایه گذاری با هر میزان سرمایه را به شخص می‌دهد. برای مثال، یک تریدر با 1000 دلار سرمایه، توانسته است با استراتژی‌های خاص خود، 10 درصد سود کند. شما می‌توانید تمامی استراتژی‌های او را با 1 دلار یا 100 هزار دلار، انجام دهید. در اینجا، میزان سرمایه، مد نظر نیست. بلکه درصد سود یا ضرر و استراتژی‌های به کار گرفته شده، مهم هستند.

 

برای اینکه چم و خم کپی تریدینگ در صرافی بینگ ایکس دست‌تان بیاید، بهتر است انواع کپی ترید در صرافی‌ها را بشناسید.

 

به طور کلی دو نوع کپی ترید در صرافی وجود دارد:

 

کپی ترید دستی یا manual که شما می‌توانید استراتژی‌های تریدر مورد علاقه خود را به صورت دستی در اپلیکیشن یا پلتفرم، وارد کنید.

کپی تریدینگ به روش اتوماتیک است که از طریق پلتفرم‌ها انجام می‌شود. مانند صرافی بینگ ایکس.

در صرافی بینگ ایکس، دو نوع کپی تریدینگ وجود دارد که شامل موارد زیر است:

1. کپی تریدینگ استاندارد

2. کپی تریدینگ حرفه‌ای

کپی ترید به روش استاندارد:

 در این روش،کاربران و افراد تازه وارد، مدیریت صفر تا صد سرمایه خود را در دست دارند. کاربر، به معاملات دسترسی داشته و میزان سرمایه‌ای که مشخص می‌کند، برای تمام پوزیشن‌ها می‌باشد. کاربران در این روش می‌توانند حد سود و حد ضرر خود را خودشان مشخص کنند. ( tp/sl )

 

در این مدل از تریدینگ، محدودیت‌هایی نیز وجود دارد. نوع معاملات در قسمت اهرم یا Leverage کاملا به صورت محافظت شده یا ایزوله است. ( Isolated )

 

با استفاده از این روش در صرافی بینگ ایکس، کلیه‌ی معاملات فیوچرز و اسپات شما با پوزیشن‌های کپی شده از تریدر مورد نظر، انجام می‌گیرد. شما الگوها و پوزیشن‌های تریدر مورد نظر خود را کپی می‌کنید ولی مدیریت کردن آن با شماست. هر زمان که خواستید، می‌توانید آن را متوقف کنید.

 

کپی ترید به روش حرفه‌ای

بعد از ورود به اکانت کاربری و وارد شدن به قسمت کپی تردینگ حرفه‌ای، شما می‌توانید معاملات فیوچرز خود را با این روش، به پیش ببرید. دقت داشته باشید که در روش کپی تریدینگ حرفه‌ای، شما حد ضرر و سود خود را مشخص می‌کنید. همچنین میزان سرمایه ورودی به معامله را نیز مشخص می‌کنید. اما مدیریت آن در دست شما نیست. شما صرفا می‌توانید پوزیشن و الگوهای رفتاری تریدر خود را کپی کنید. ولی مدیریت و اهرم آن در دستان تریدر مورد نظر است.

 

این روش برای افراد تازه وارد، توصیه نمی‌شود. افرادی که حرفه‌ای هستند یا با بازارهای مالی و صرافی بینگ ایکس، آشنایی کافی دارند، از این روش بیشتر استفاده می‌کنند.

 

مزایای کپی ترید در صرافی بینگ ایکس

بررسی تخصصی صرافی بینگ ایکس bingx و کپی ترید آن

صرافی بینگ ایکس با داشتن امکانات ویژه و منحصر بفرد خود، توانسته است در میان بسیاری از صرافی‌ها بدرخشد و جزء 10 صرافی برتر دنیا باشد.

 

بعد از تحریم ‌های بین المللی اغلب صرافی‌ها علیه ایران، کاربران بسیاری از این صرافی‌ها به بینگ ایکس ورود کردند. شرایط ساده و بسیار خوب این صرافی، کاربران ایرانی را به خود جذب کرد.

 

یکی از بهترین ویژگی‌های صرافی بینگ ایکس، کپی ترید آن است. استفاده از کپی ترید، مزیت‌های بسیار زیادی برای کاربران ایرانی و غیر ایرانی دارد. در اینجا چند تا از مهم‌ترین مزیت‌های این صرافی را برای شما، شرح می‌دهیم:

 

·   کپی ترید کردن در صرافی بینگ ایکس، بسیار ساده است. کافیست وارد اکانت کاربری خود شده و از قسمت نوار بالا، روی copy trading کلیک کنید. به راحتی می‌توانید وارد این قسمت شده و معاملات اسپات و فیوچر خود را از روی یک تریدر، کپی کنید.

 

·   سخت‌ترین مرحله هر معامله‌ای، تحقیق و بررسی سود و ضرر و تحلیل آن می‌باشد. تمامی این مراحل توسط تریدر مورد نظر، پشت سر گذاشته شده و کافیست تا شما یک لقمه‌ی آماده را در دهان خود بگذارید.

 

در صرافی بینگ ایکس، در قسمت کپی تریدینگ، امکان بررسی و تست با نسخه دمو وجود دارد. شما قرار نیست بابت معاملات در این قسمت هزینه پرداخت کنید. پولی که در این قسمت مصرف می‌شود، vst یا یک نوع پول مجازی است. در نتیجه شما می‌توانید استراتژی‌ها و الگوهای تریدر مد نظر خود را در این قسمت تست کنید و سپس در معاملات واقعی، از آن استفاده کنید.

 

·   در کپی تریدینگ صرافی بینگ ایکس، خیالتان از بابت حد سود یا حد ضرر راحت است. زیرا تریدر مورد نظر ، دارایی خود را به خطر می‌اندازد تا سود کسب کند. پس هر دو در یک مسیر هستید و باید خیالتان از بابت استراتژی‌های بکار گرفته شده، راحت باشد.

 

·   اگر تریدر حرفه‌ای نیستید و به جز سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، کسب و کار یا مشغله دیگری دارید، خیالتان راحت باشد. شما با کپی تریدینگ در صرافی بینگ ایکس، می‌توانید پوزیشن‌های مد نظر خود را کپی کرده و به جای چک کردن دائم صفحه لپ تاپ و گوشی خود، به مشغله و زندگی خود بپردازید. در واقع، کپی تریدینگ صرافی بینگ ایکس، نوعی صرفه جویی در وقت و زمان است.

 

·   بسیاری از کاربران صرافی بینگ ایکس، به خصوص کاربران تازه وارد، درگیر احساسات و حملات پانيک می‌شوند و دست به خرید و فروش‌های بی برنامه می‌زنند. درنتیجه چیزی جز ضرر، عاید آن‌ها نمی‌شود. استفاده از سیستم کپی تریدینگ در صرافی بینگ ایکس، احساسات و هیجانات را در کاربر کنترل کرده و نتیجه بهتری کسب می‌شود.

 

·   کپی تریدینگ در صرافی بینگ ایکس به شما این امکان را می‌دهد که در بین معامله‌گران حرفه‌ای، تریدر مورد نظر خود را انتخاب کنید. همیشه حرفه‌ای ترین معامله گران در دنیا، یک اکانت در صرافی بینگ ایکس دارند.

اهمیت copy trading در صرافی بینگ ایکس

بررسی تخصصی صرافی بینگ ایکس bingx و کپی ترید آن

صرافی بینگ ایکس از صرافی‌های بسیار معتبر در دنیاست که اغلب تریدرهای حرفه‌ای در آن، حساب کاربری دارند. گذشته از امنیت بالا و سادگی کار با منوهای آن، این صرافی توانسته است بزرگترین مشکل کاربران تازه وارد را برای همیشه، برطرف کند. کاربران ایرانی در صرافی بینگ ایکس، به راحتی می‌توانند ثبت نام کرده و بدون طی کردن مراحل احراز هویت، معاملات خود را در این صرافی آغاز کنند. کپی تردینگ هم در این مسیر، می‌تواند آنها را کمک کند تا سودهای پی در پی ایجاد کنند.

 

و کلام آخر

کپی تریدینگ در صرافی بینگ ایکس فارسی، بسیار کاربردی و استفاده از آن، بسیار راحت است. این ویژگی در صرافی بینگ ایکس منجر به مطرح شدن هرچه بیشتر این صرافی در دنیا شده است و شما می توانید از این ویژگی فوق العاده این صرافی حتی بدون داشتن هیچ گونه پیش زمینه تحلیل و ترید به سود و درآمد برسید.

جدیدترین مطالب سایت