معرفی بهترین انیمیشن ها به مناسبت کریسمس

مجموعه : رپورتاژ آگهی
معرفی بهترین انیمیشن ها به مناسبت کریسمس

کریسمس فرصتی دوباره برای یادآوری خوشی ها و به یاد هم بودن در جهان است. در این روز زیبا و هیجان انگیز معمولا فیلم ها و انیمیشن هایی اکران می شوند که حال و هوای مخاطبان را عوض می کنند و حس بهتری را به آنها می دهند. در روز کریسمس اکثر افراد به دنبال انیمیشن هایی هستند که به مناسبت این روز ساخته و اکران شده اند. به همین علت، ما برای دسترسی آسان به این انیمیشن ها این مقاله را برای شما عزیزان تدوین کرده ایم تا هنگام جستجو انیمیشن های کریسمسی بتوانید به راحتی آنها را پیدا نمایید.

 

معمولا انیمیشن سبکی شاد، رنگارنگ، هیجان انگیز و منحصر به فرد می باشد که می تواند محتوایی پیچیده ای را با زبانی ساده و به شکل کارتون به نمایش گذارد. به همین خاطر این سبک از فیلم جذابیت خاصی داشته و مخاطبان زیادی دارد. البته لازم به ذکر است که بگوییم، مخاطبان این ژانر دوست داشتنی تنها کودکان و نوجوانان نیستند، بلکه بسیاری از جوانان و بزرگسالان نیز طرفدار این سبک از فیلم می باشند. ویژگی منحصر به فرد انیمیشن ها این است که رده سنی خاصی ندارد و همه افراد می توانند آنها را  تماشا نمایند.

 

لیستی از انیمیشن های کریسمسی

کریسمس در واقع یکی از جشن های بزرگ مسیحیان می باشد که در زاد روز عیسی مسیح برگزار می شود. این روز مهیج در بسیاری از کشور ها تعطیل است و خانواده ها این فرصت را دارند تا در این شب، انیمیشن ها و کارتون های مختلفی را تماشا نمایند. هر ساله در این روز فیلم ها و انیمیشن های مختلفی منتشر می شود که اکثر در ژانر های کمدی، خانوادگی و درام هستند. در ادامه ما بهترین انیمیشن های کریسمسی را به شما عزیزان معرفی می کنیم تا در کنار خانواده اوقات خوشی را سپری نمایید.

 

آرتور کریسمس (Arthur Christmas) یک مرد با قلبی بزرگ

یکی از زیباترین انیمیشن های کریسمسی که در سال 2011 اکران و منتشر شد، انیمیشن آرتور کریسمس می باشد. این کارتون زیبا و دوست داشتنی در ژانر های مختلف کمدی و درام منتشر شد. آرتور کریسمس محصول کشور انگلستان است. این انیمیشن توانست از سایت رسمی IMDB امتیاز 7.1 از 10 را کسب نماید. صداپیشگی انیمیشن آرتور کریسمس توسط هنرمندانی چون جیمز مک اووی، بیل نیگی و… صورت گرفته است.

داستان این انیمیشن درباره پسری جوان است به نام آرتور که با خوشگذرانی و بی خیالی زندگی می کند. او در تمام دوران زندگی اش در جشن های کوچک و بزرگ شرکت کرده و لحظات عمر خود را به بهترین نحو رقم زده است. البته این انیمیشن در حقیقت روایتگر زندگی بابانوئل است که از او به پسرش به ارث رسیده است. این پسر جوان بسیار خوش شناس می باشد؛ چرا که اگر بتواند با دختری که در خانواده برای او در نظر گرفته شده است، ازدواج کند، ثروتی نزدیک به 790 میلیون دلار به وی می رسد. این کارتون بسیار جذاب و هیجان انگیز می باشد که نباید لذت تماشای آن را در روز کریسمس از دست داد.

 

انیمیشن دزدان کریسمس (Christmas Thieves)

یکی دیگر از انیمیشن های جذاب و دوست داشتنی که در روز کریسمس منتشر شد، انیمیشن دزدان کریسمس می باشد. این کارتون جذاب و مهیج به کارگردانی فرانچسکو چینکوئمانی می باشد که در سال 2021 اکران و منتشر شده است. فیلمنامه این کارتون توسط ماریو بلینا، آدره فازینی و فردیناندو دلومو نوشته شده است. کارتون دزدان کریسمس در ژانر های مختلف خانوادگی، ماجراجویی و کمدی منتشر شده است. هنرمندانی که در این انیمیشن ایفای نقش کرده اند، گابریل گرجو، مایکل مدسن، کیتی مک گاورن، تام آرنولد، داگلاس دین، مارک تامپسون اشورث، لورنزو مک گاورن زینی، اسمرالدا اسپادا و… می باشند.

داستان این انیمیشن درباره اتفاقاتی است که موجب می شود دو بچه بازیگوش، کریسمس را به تنهایی بگذرانند و دو دزد را با بابانوئل اشتباه بگیرند.

 

انیمیشن گرینچ (The Grinch)

یکی دیگر از انیمیشن های جذاب و دوست داشتنی که در زور کریسمس اکران و منتشر شد، کارتون گرینچ می باشد. این کارتون جذاب و دوست داشتنی در سال 2018 به کارگردانی اسکات موژر و یارو چینی اکران و منتشر شده است. این کارتون برای سن نوجوانان مناسب می باشد و بر اساس کتاب گرینچ چطور کریسمس را دزدید اقتباس شده است. این انیمیشن جذاب توسط کمپانی یونیورسال پیکچرز منتشر شده و توانست نامزد دریافت 7 جایزه معتبر از جشنواره های بین المللی شود. صداپیشگی این کارتون توسط هنرمندانی چون آنجلا لنسبوری، بندیکت کامبریچ، کامرون سیلی، رشیدا جونز، فارل ویلیامز، تریستن اوهر، کینن تامسون، اسکارلت استیوز، کارلوس الازراکی، لوری آلن، مایکل بیتی، جان کسیر و… صورت گرفته است.

معرفی بهترین انیمیشن ها به مناسبت کریسمس

داستان این انیمیشن درباره موجودی سبز به نام گرینچ است که به شدت بد اخلاق و عبوس می باشد. گرینچ از کریسمس خوشش نمی آید؛ چرا که در کریسمس های قبلی اتفاقات خوبی برای او رخ نداده است. گرینچ در نزدیکی یک روستا زندگی می کند. او دارای یک سگ است که در کار ها کمکش می کند. گرینچ تنها کاری که در زندگی اش انجام داده، اذیت کردم مردم است. تصمیم جدیدی که او برای اذیت و آزار مردم گرفته، این است که کریسمس را از آنها بدزدد. اتفاقات جالب و هیجان انگیزی در این انیمیشن رخ می دهد که تماشای آن را لذت بخش می کند. البته  اگر شما علاقه ای به این دسته از انیمیشن ها ندارید ما به شما پیشنهاد می کنیم که انیمیشن باب اسفنجی کمپ کورال را تماشا نمایید.

 

انیمیشن باب اسفنجی یکی از محبوب ترین انیمیشن ها می باشد که می توان گفت تمامی رده های سنی با آن خاطره دارند. این انیمیشن در سال 2021 اکران شده است و داستانی هیجان انگیز و تماشایی دارد. شما می توانید در روز کریسمس از تماشای این کارتون رنگارنگ و سرتاسر خلاقیت لذت ببرید.

 

انیمیشن کلاوس (Klaus)

یکی دیگر از انیمیشن هایی که حال و هوایی کریسمسی دارد، انیمیشن کلاوس می باشد. این کارتون جذاب و دوست داشتنی به کارگردانی سرجیو پابلوس در سال 2019 اکران و منتشر شد. کارتون هیجان انگیز کلاوس در ژانر های مختلف ماجراجویی و کمدی توسط کمپانی نتفلیکس منتشر شده است. صداپیشگی این کارتون توسط هنرمندانی چون رشیدا جونز، جی کی سیمونز، ویل ساسو، جیسون شوارتزمن، جون کیوسک، مایلا برینر روبنستین، اما شانو، تاکر میک، اسکال الکسیس، فین کار و… صورت گرفته است. موسیقی متن این انیمیشن توسط آلفونسو جی آگلار نوشته شده است و زک لوییس و جیم ماهونی فیلمنامه این انیمیشن جذاب و زیبا را نگارش کرده اند.

داستان این انیمیشن زیبا درباره پستچی می باشد که ماموریت دارد نامه های یک شهر یخ زده را به صاحبان شان برساند. او در هنگام انجام وظیفه متوجه چیز عجیبی می شود. آن چیز عجیب بابانوئل می باشد که خود را از دید عموم مخفی کرده است. ماجراجویی ها و اتفاقات عجیبی در این کارتون رخ می دهد که تماشای آن را در روز کریسمس لذت بخش می کند.

جدیدترین مطالب سایت