مو و ابرو پر پشت میخوای همین الان دست به کار شو!❤️

مجموعه : رپورتاژ آگهی
مو و ابرو پر پشت میخوای همین الان دست به کار شو!❤️

همانطور که می دانید در سال های اخیر ریزش مو و ابرو به معضلی برای همه افراد جامعه تبدیل شده است.، برای داشتن مو و ابرو پر پشت و دائمی حتما باید برای کاشت مو و ابرو اقدام کنید، برای این کار باید بهترین دکتر کاشت مو در تهران و بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران را پیدا کنید. جدا از این موارد و تصمیم به انجام آن، مطمئناً می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد کاشت مو و ابرو داشته باشید که در ادامه به شما ارائه خواهیم داد.

 

هزینه کاشت مو و ابرو

هزینه کاشت ابرو و مو بر اساس عوامل مختلفی تعیین و محاسبه می شود. این عوامل شامل تخصص و تجربه بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران ، محل کلینیک و مطب پزشکی، تجهیزات مورد استفاده، وضعیت و وضعیت ابرو، روش کاشت ابرو، شهرت پزشک و … می باشد.  تعداد گرافت های مورد نیاز برای کاشت و میزان طاسی ابروهای شما عوامل موثری هستند که هزینه کاشت ابرو را تعیین می کنند.

 

اگر ابروی شما فقط باید تراکم خود را افزایش دهد، هزینه کاشت نسبتا کمتر است. از طرفی اگر ابرو به هر دلیلی مثلاً در هنگام تصادف از بین رفته باشد، هزینه کاشت آن بیشتر خواهد بود. بنابراین برای تعیین تعداد گرافت ابروی شما باید به نکته ذکر شده توجه کنید و همچنین با پزشک خود مشورت کنید تا تخمین دقیقی از ابروی شما مشخص شود. وجه مشترک همه روش های کاشت مو این است که ظاهری طبیعی و راه حلی دائمی ارائه می دهند. اگر بهترین پزشک و بهترین بیمارستان را انتخاب کنید، بهترین نتیجه را خواهید گرفت. به طور کلی عوامل زیر بر هزینه کاشت مو تاثیر می گذارد:

 

قیمت کاشت مو با میزان ریزش مو و میزان ناحیه بدون مو ارتباط مستقیم دارد. نواحی نازکتر هزینه کمتری نسبت به نواحی کاملاً طاس دارند زیرا به زمان و تلاش کمتری نیاز دارند. اگر طاسی شما گسترده باشد، پیوندهای بیشتری برای پوشاندن ناحیه مورد نیاز است. تعداد گرافت هایی که هر فرد نیاز دارد به عوامل مختلفی مانند درجه طاسی، تراکم موی مورد نیاز و ویژگی های مو (فر یا صاف) بستگی دارد. اکثر روش های کاشت مو در یک جلسه انجام می شود، اما اگر ناحیه بدون مو بزرگ باشد، ممکن است چندین جلسه برای کاشت مو خود نیاز داشته باشید.

 

عوارض کاشت مو و ابرو

کاشت ابرو و مو یک روش جراحی بسیار کم خطر است. اما این عوارض خاص خود را دارد. یکی از عوارض بعد از کاشت ابرو قرمزی پوست اطراف ابرو است. قرمزی پوست اطراف ابرو می تواند با جوش و لکه های کوچک همراه باشد. معمولا بعد از چند روز قرمزی پوست به طور کامل از بین می رود و نیازی به درمان خاصی برای رفع قرمزی نیست. موی ابرو با موهای سر تفاوت اساسی دارد. به عنوان مثال، زاویه رشد مو نسبت به پوست بیشتر از زاویه رشد مو است. تجربه و مهارت پزشک در انتخاب زاویه و جهت مناسب برای کاشت ابرو باعث می شود تا موهای کاشته شده با موهای طبیعی ابرو سازگاری بیشتری داشته باشند. بنابراین لازم است در انتخاب کلینیک کاشت ابرو بسیار مراقب باشید.

عوارض کاشت مو و ابرو

یکی دیگر از عوارض و خطرات کاشت ابرو خارش در محل برداشت و کاشت است. اگرچه خارش نشانه بهبود زخم است. اما این امر مشکلاتی را برای بیماران ایجاد می کند. توصیه می شود از خاراندن ناحیه خارش دار خودداری کنید. از آنجایی که فولیکول‌های کاشته‌شده ضعیف هستند، خارش و فشار روی آن‌ها باعث آسیب جدی می‌شود. خارش با شدت های مختلف در افراد مشاهده می شود. اما معمولاً مشکل آنقدرها جدی نیست و معمولاً در مدت کوتاهی پس از کاشت برطرف می شود.

 

عوارض کاشت مو یکی از بزرگترین دغدغه های افرادی است که با مشکل طاسی مواجه هستند. اگر یک متخصص پوست و مو با تجربه را انتخاب کنید، می توانید از عوارض این روش برای ترمیم موهای از دست رفته جلوگیری کنید. کاشت مو یک روش جراحی کاملاً ایمن و بدون عوارض نیست، اما می توان عوارض آن را کمتر از سایر جراحی های زیبایی دانست. درد یکی از عوارض اصلی کاشت مو در مردان و زنان است که بیشتر با روش FUT شایع است. در این روش از برداشت نواری برای پیوند واحد فولیکولی استفاده می شود که خطر آسیب رساندن به اعصاب محیطی را افزایش می دهد. علاوه بر این، پس از عمل، مسکن برای کاهش درد و داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی برای جلوگیری از سایر عوارض تجویز می شود.

 

تورم یکی از شایع ترین عوارض کاشت مو است که از ابتدای عمل ظاهر می شود و سه تا پنج روز بعد از عمل خود را نشان می دهد. برای جلوگیری از این عارضه، پزشکان به شما یاد می دهند که بعد از کاشت مو چطور بخوابید. پوست سر دارای رگ های خونی زیادی است که می تواند پس از اتمام جراحی و پس از خروج از کلینیک خونریزی کند. در این موارد باید محل خونریزی را با گاز تمیز فشار دهید. برای پیشگیری از این عارضه توصیه می شود در جلسات ارزیابی قبل از عمل کاشت مو، داروهایی که مصرف می کنید یا سابقه پزشکی خود مانند خونریزی و اختلالات لخته شدن خون را به اطلاع پزشک خود برسانید. با این حال، خونریزی در محل گیرنده غیرطبیعی نیست و با محلول های حاوی اپی نفرین قابل کنترل است.

 

مراقبت های بعد از کاشت مو و ابرو

کاشت ابرو : کاشت ابرو موفق برای رسیدن به ظاهری خوب کافی نیست. فرد باید پس از عمل از ابروهای کاشته شده به بهترین شکل مراقبت کند. زیرا فولیکول های کاشته شده هنوز با محل جدید خود سازگار نشده اند و بسیار آسیب پذیر هستند. مراقبت های لازم پس از کاشت ابرو عبارتند از:

 

پوشیدن لباس مناسب : حداقل 5 روز پس از کاشت ابرو از لباس های دکمه دار و زیپ دار استفاده کنید. لباس های نزدیک مانند تی شرت که برای پوشیدن باید روی سر خود بکشید، باعث حرکت و کنده شدن موهای کاشته شده می شود. نور مستقیم حاوی اشعه های مضر است. به همین دلیل نور مستقیم خورشید روی ابروهای کاشته شده آسیب جدی به فولیکول ها وارد می کند. می توانید از عینک آفتابی بزرگ یا کلاه لبه دار برای محافظت از آنها در برابر نور خورشید استفاده کنید. تورم، سنگینی صورت، سردرد و حتی بی خوابی از عوارض هر عمل جراحی است.

 

نحوه خوابیدن شما در پیشگیری یا کاهش برخی از این عوارض موثر است. 3 تا 4 روز بعد از عمل، هنگام خواب، سر خود را بالاتر از حد معمول بالا بیاورید و در حالت نیمه نشسته بخوابید. برای این منظور می توانید از چند بالش استفاده کنید. دقت کنید زاویه پشت شما 45 درجه باشد. هرگز روی شکم نخوابید و از دست زدن به ابروها با بالش یا هر چیز دیگری خودداری کنید. فولیکول های مو در ناحیه ابرو با زاویه خاصی به سمت ابروهای اصلی کاشته می شوند. در روزهای اول عمل که هنوز پیوندها محکم نشده اند و احتمال ریزش یا جابجایی آنها زیاد است، باید از فشار آوردن به آنها خودداری کنید.

عوارض کاشت مو و ابرو

حداقل تا یک هفته پس از کاشت ابرو از ورزش و فعالیت های سنگین خودداری کنید، ورزش شدید ورم، خونریزی، جابجایی یا گرفتگی عضلات را بدتر می کند. بعد از یک هفته می توانید فعالیت ها و ورزش های سبک خود را شروع کنید، اما همچنان از ورزش های سنگین مانند دویدن، دوچرخه سواری، گلف و تمرینات وزنه برداری تا هفته دوم خودداری کنید.

 

کاشت مو : از آنجایی که مرحله ریکاوری نقش بسیار مهمی در دستیابی به نتیجه مطلوب دارد، آشنایی تا حد امکان با روش های مراقبت پس از کاشت مو ضروری است. در ادامه به مهمترین نکاتی که باید رعایت کنید اشاره می کنیم. نحوه خوابیدن شما در چند هفته اول بسیار مهم است. از آنجایی که موهای کاشته شده نباید با سطوح مختلف تماس داشته باشند، توصیه می شود به پشت دراز بکشید و با کمک بالش مسافرتی یا تکیه گاه دهانه رحم، سر خود را کمی بالا بیاورید تا سر در زاویه 45 درجه باشد. این از تماس تصادفی پوست سر در هنگام خواب جلوگیری می کند و به کاهش تورم کمک می کند.

 

پس از آن می توانید موهای خود را به آرامی با آب ولرم و شامپو بشویید و با آب ولرم آبکشی کنید. استفاده از این روش در عرض 14 روز پس از عمل به جلوگیری از پوسته پوسته شدن بیش از حد کمک می کند. سپس با نظر پزشک می توانید کم کم به روال معمول شستشوی خود بازگردید. تماشای فیلم شستشوی سر بعد از کاشت مو به شما کمک می کند تا این کار را راحت تر انجام دهید.

 

کلام آخر

در این مقاله به بهترین روش پرپشتی مو و ابرو ها اشاره کرده ایم . همانطور که می دانید، بسیاری از کلینیک های زیبایی و حتی پزشکان کاشت مو و ابرو را به صورت مجاز یا غیرمجاز ارائه می دهند. اما لازم است قبل از انجام کاشت باید به بهترین دکتر کاشت مو و ابرو در تهران در سایت جراحتو مراجعه کنید. سایت جراحتو انتخاب خوبی برای یافتن بهترین دکتر کاشت مو در تهران و بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران می باشد

جدیدترین مطالب سایت