چاپ دیجیتال و مسیر پیش رو

مجموعه : رپورتاژ آگهی
چاپ دیجیتال و مسیر پیش رو

چاپ دیجیتال فرآیند چاپ تصاویر مبتنی بر دیجیتال به طور مستقیم بر روی بستر رسانه است که در طیف گسترده ای از انواع مختلف وجود دارد. بزرگترین تفاوت چاپ دیجیتال با سایر روشهای چاپ این واقعیت است که دیگر نیازی به صفحه چاپی نیست همانطور که با چاپ افست مشاهده می کنید. پرونده های دیجیتال مانند PDF یا پرونده های انتشار دسک تاپ را می توان مستقیماً به مطبوعات ارسال کرد تا روی کاغذ ، کاغذ عکس ، بوم ، پارچه ، مواد مصنوعی ، کارتن و سایر بسترها چاپ شود.

 

با توجه به اهمیت طراحی گرافیک و رشد بازاریابی در سئو ، داشتن یک شریک چاپ دیجیتال محلی برای حفظ رقابت مهم است. اگرچه ممکن است Google حضور جستجوی شما را کنترل کند ، چاپهای شما می توانند به صورت آنلاین و آفلاین استفاده شوند ، بنابراین مهم است که چاپها برای هر دو بهینه شده باشند.

 

چاپ دیجیتال در مقابل چاپ افست

چاپ دیجیتال با روش های چاپ سنتی متفاوت است ، مانند چاپ افست که در مورد آن بحث کردیم ، به این دلیل است که دستگاه های چاپ دیجیتال نیازی به صفحه چاپ ندارند. پرس ها به جای استفاده از صفحات فلزی برای انتقال تصویر ، تصویر را مستقیماً روی بستر رسانه چاپ می کنند.این به تنهایی یک مزیت بزرگ در مقابل سایر روشهای چاپی است که شما در نظر دارید.فناوری چاپ دیجیتال تولید به سرعت در حال پیشرفت است و تولید چاپ دیجیتال با کیفیت بالا همچنان تحت تأثیر قرار می گیرد. این پیشرفت ها کیفیت چاپی را تقلید می کنند که از چاپ افست تقلید می کند ، که همیشه اینگونه نبوده است. اکثر کارشناسان چاپ می دانند که چاپ خارج از تنظیم اغلب با بالاترین کیفیت چاپی است که می توانید بگیرید ، اما اکنون ذر سال 2021 چاپ کاتالوگ دیجیتال برای کسب رتبه برتر است.

 

با چاپ دیجیتال ، طیف وسیعی از مزایای مشتری را کسب می کند ، و موارد زیر را شامل می شود اما محدود به آنها نیست.در آرمانی پرینت تا زمانی که پرونده های VDP یا دیجیتال خود را داشته باشید ، می توانید دقیقاً آنچه را که نیاز دارید چاپ کنید.ما تمام امکانات دیجیتال کشور ترکیه را در خود جای داده ایم برای مثال اگر با تور استانبول در شهر در حال گردش باشید در و دیوار پر از پوستر دیجیتال است که نشان دهنده کیفیت کار چاپی در آن کشور است و ما همان را اینجا به شما با همان کیفیت عرضه میکنیم پرینت آرمانی به شما امکان می دهد تصاویر ، پیام ها و غیره را به راحتی تغییر دهید.برای مثال تصاویر ی که باعث لذت بردن از یک صبحانه ترکی در استانبول می شود.

چاپ دیجیتال و مسیر پیش رو

چاپ مقرون به صرفه – با چاپ دیجیتال ، می توانید در دوره های کوتاه چاپ مقرون به صرفه باشید.

زمان چرخش سریع – با دیجیتال ، زمانهای چرخش سریعتر را خواهید دید.

 

دستگاه های چاپ دیجیتال

طیف گسترده ای از دستگاه های چاپی وجود دارد که برای چاپ دیجیتال استفاده می شود ، این می تواند شامل چاپخانه های تولیدی مانند چاپگرهای تولید ورق ، پرس دیجیتال ورق برش ، چاپگرهای جوهر افشان تولیدی یا چاپگرهای مداوم باشد. چاپ دیجیتال نوعی چاپ است که در آن یک تصویر مبتنی بر دیجیتال مستقیماً در طیف وسیعی از رسانه قرار می گیرد. این معمولاً به چاپ حرفه ای اطلاق می شود كه مشاغل كوچك ناشران دسكتاپ و دیگر منابع دیجیتالی با استفاده از چاپگرهای لیزری یا جوهر افشان با اندازه بزرگ و یا حجم بالا چاپ می شوند.معمول است که این نوع چاپ هزینه بیشتری در هر صفحه نسبت به روش های چاپ افست سنتی دارد ، با این حال این قیمت معمولاً با جلوگیری از هزینه های ناشی از چاپ صفحات جبران می شود.

چاپ دیجیتال و مسیر پیش رو

انواع رسانه های چاپی دیجیتال

دستگاه های چاپ دیجیتال می توانند روی موارد مختلف چاپ کنند ، این شامل موارد محدود است.

کاغذ ضخیم

کاغذ سنگین وزن

پارچه ها

پلاستیک

کارتن های تاشو

تی شرت

کتان

پلی استر

جوهر چاپ دیجیتال

 

چاپ دیجیتال و مسیر پیش رو

در چاپ دیجیتال به طور منظم چندین نوع مختلف وجود دارد که هرکدام دارای خصوصیات بسیار متفاوتی هستند. این ویژگی ها همان چیزی است که شما باید هنگام تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری خود درک کنید ، زیرا می تواند تفاوت زیادی در هزینه و کیفیت ایجاد کند.

 

هسته اصلی هر سیستم چاپ جوهر افشان جوهر است که در اصل رنگدانه معلق در یک مایع حامل است. کار جوهر رساندن رنگدانه به رسانه ها و اتصال آن به سطح رسانه است. دامنه بسترهایی که جوهر با آنها کار خواهد کرد در نهایت کاربردهایی را تعیین می کند که یک موتور چاپ می تواند از پس آنها برآید.این فن آوری چاپ در تولید سریع و مقرون به صرفه چاپ بر اساس تقاضا و کوتاه برتری دارد. این به معنای واقعی کلمه بازی را تغییر داده و فناوری همچنان بهتر می شود.

 

چاپ دیجیتال همچنین بستری ایده آل برای شخصی سازی است. اگر می خواهید تصاویر و پیام ها را با استفاده از چاپ متغیر داده (VDP) به راحتی اصلاح کنید ، تنها راه دیجیتال است. با پیشرفت در کیفیت و سرعت چاپ ، معایب قبلی چاپ دیجیتال به سرعت در حال از بین رفتن است و دستگاه های چاپ دیجیتال فاصله خروجی افست را کاهش می دهند.

 

بازاریابی مسافرتی به ترکیبی از بازاریابی دیجیتال و تاکتیک های بازاریابی سنتی برای تقویت آگاهی و اعتماد از برند برای مشاغل در صنعت سفر و گردشگری اشاره دارد. کسب‌وکارهای نمونه شامل آژانس‌های مسافرتی، خدمات مسافرتی، مانند راهنمایان تور، و محصولات مسافرتی مرتبط هستند. همانطور که در مقدمه ذکر شد، صنعت سفر و گردشگری مملو از رقبای شناخته شده است. بنابراین، تنها بهترین تاکتیک های بازاریابی سفر کفایت می کند.

جدیدترین مطالب سایت